چهارشنبه 26 آذر 1399 - 16:21:13

20 مدل رنگ مو کاراملی جدید

 

هایلایت و بالیاژ کاراملی جدید

رنگ مو کاراملی سرد و گرم

 

ایده رنگ مو کاراملی جدید

 

 

رنگ مو کاراملی جزء دسته های رنگ مو شیک و گرم است که طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید هنرمندان مشهوری از جمله جنیفر لوپز، جنیفر آنیستون و ... را با رنگ مو کاراملی شیک و جدید ببینید. اگر شما هم از جمله طرفداران رنگ مو کاراملی هستید، پیشنهاد می کنیم مشاهده ادامه این کالکشن را از دست ندهید. ما برای شما 20 مدل رنگ مو کاراملی جدید را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرند.

 

بالیاژ کاراملی روشن

 

یکی از بهترین و زیباترین سبک های رنگ و مش برای رنگ مو کاراملی استفاده از متد بالیاژ است. این رنگ مو خیره کننده را می توانید در همه فصل سال استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 

 

رنگ مو کاراملی عسلی

 

اگر پوست شما دارای تناژ گرم است، رنگ موهای دارای تناژ قرمزی یا نارنجی برایتان بسیار مناسب هستند. رنگ مو کاراملی عسلی یکی از گزینه های متناسب با پوست گرم است که جلوه چهره شما را دو چندان خواهد کرد.

 

 

هایلایت کاراملی

 

اگر تمایل دارید کل موهایتان را رنگ و مش نکنید و بیس موهایتان خیلی تیره نیست، می توانید چند لایت کاراملی لابلای موهای طبیعی تان ایجاد نمایید. این سبک رنگ مو برای دختر خانم ها بسیار مناسب است.

 

 

بالیاژ بلوند کاراملی

 

بالیاژ بلوند کاراملی برای تابستان و فصل گرما بسیار مناسب است. این رنگ گرم را می توانید برای انواع پوست های دارای تناژ گرم به کار ببرید. توجه داشته باشید که موها قبل از بالیاژ باید به پایه 10 دکلره برسند.

 

 

رنگ مو کاراملی با استایل مو فرفری

 

رنگ مو کاراملی با استایل مو فرفری گزینه عالی برای فصل تابستان محسوب می شود. اگر موهای شما به طور ذاتی فرفری است، کافیست مقداری موس به موهای مرطوب بزنید و در نهایت از اسپری حالت دهنده و تثبیت کننده استفاده کنید. این استایل مو برای فصل تابستان بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

بلوند کاراملی روشن

 

یک گزینه دیگر برای استفاده از رنگ مو کاراملی، بلوند کردن کل موها است. شما می توانید ابتدا کل موهایتان را به پایه دکلره مورد نظر برسانید و سپس از رنگ مو کاراملی استفاده نمایید.

 

 

بالیاژ کاراملی شیک

 

اگر تمایلی به رنگ مو کاراملی روشن ندارید، می توانید از تناژ متوسط این رنگ موی جذاب و خیره کننده استفاده کنید. متد بالیاژ با استفاده از رنگ مو کاراملی متوسط یکی از جذاب ترین ترکیب ها است.

 

 

رنگ مو کاراملی کنفی

 

طرفداران رنگ موهای شیک و خاص برای یک بار هم که شده باید ترکیب رنگ مو کاراملی کنفی را امتحان کنند. این سبک رنگ مو به دلیل تناژ خنثی که دارد با اکثر رنگ های پوست تناسب دارد.

 

 

رنگ مو کاراملی گرم

 

اما اگر رنگ پوست شما گرم است، باید از تناژهای گرم رنگ مو کاراملی استفاده کنید. بنا به سلیقه و علایق خود می توانید کل موها را رنگ و مش کنید یا از تکنیک های آمبره، هایلایت و بالیاژ به کار ببرید.

 

 

رنگ مو کاراملی جدید

 

رنگ مو کاراملی به دلیل جذابیت و زیبایی خاص بالایش، مورد پسند بسیاری از هنرمندان معروف مانند جنیفر آنیستون قرار دارد. شما می توانید از رنگ موی این افراد سرشناس ایده بگیرید.

 

 

هایلایت کاراملی گرم

 

هایلایت کاراملی گرم را می توانید روی موهای طبیعی نیز انجام دهید. این سبک رنگ مو برای فصل پاییز بسیار مناسب است.

 

 

رنگ مو کاراملی تیره

 

اگر طرفدار رنگ موهای تیره هستید، رنگ مو کاراملی تیره برای شما گزینه خوبی می تواند باشد. شما می توانید مانند تصویر از رنگ مو کاراملی با تناژ سرد استفاده کنید.

 

 

بالیاژ کاراملی جدید و شیک

 

در تکنیک بالیاژ کاراملی می توانید از انواع رنگ های تیره و روشن به کار ببرید.

 

 

رنگ مو کاراملی بژ

 

رنگ مو کاراملی بژ با آن جلوه و شاین خاصی که دارد، گزینه بسیار خوبی برای خانم های سخت پسند است.

 

 

رنگ مو کاراملی دارچینی

 

دوستداران رنگ موهای گرم می توانند از ترکیب رنگ مو کاراملی دارچینی استفاده کنند. این رنگ مو دارای تناژ نارنجی است و برای پوست های گرم مناسب می باشد.

 

 

بالیاژ کاراملی سرد

 

افراد دارای پوست تناژ سرد باید از رنگ موهای سرد استفاده کنند. بالیاژ کاراملی سرد گزینه مناسبی برای این افراد محسوب می شود.

 

 

بالیاژ کاراملی مسی

 

بالیاژ کاراملی مسی نیز گزینه خوبی برای افراد دارای تناژ پوستی گرم است. این رنگ مو دارای ته مایه نارنجی است و در صورتی که به درستی استفاده شود، جلوه زیبایی به چهره می دهد.

 

 

رنگ مو کاراملی شنی

 

ترکیب رنگ مو کاراملی شنی از دیگر گزینه های مناسب برای فصول گرم سال است. 

 

 

رنگ مو کاراملی قهوه ای

 

ترکیب رنگ مو کاراملی قهوه ای علاوه بر این که جلوه طبیعی و زیبایی دارد، با بسیاری از تناژهای پوستی نیز مطابقت دارد و نتیجه خوبی به دنبال خواهد داشت.

 

 

بالیاژ بلوند کاراملی جدید

 

افراد دارای تناژ پوستی گرم می توانند از متد بالیاژ بلوند کاراملی استفاده کنند. این رنگ مو جلوه خاصی به موها و چهره می دهد و جذابیت ظاهر شما را دو چندان خواهد کرد.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: