شنبه 05 آذر 1401 - 14:12:22

مقایسه 11 تا از بهترین رنگ مو های ایتالیایی

 

 

 

مقایسه بهترین رنگ مو های ایتالیایی

رنگ مو ایتالیا بهترین رنگ مو ایتالیایی

 

بهترین رنگ مو ایتالیایی

رنگ مو چیست؟

چرا باید از رنگ موی استاندارد استفاده کنیم؟

چند نکته مهم برای انتخاب رنگ مو ایتالیایی

بهترین نوع رنگ مو ایتالیایی کدام است؟

پرفروش ترین رنگ مو ایتالیایی کدام است؟

نحوه استفاده از رنگ مو های ایتالیایی

نماینده انحصاری ایتالیا در ایران

 

 

همه خانم ها دوست دارند رنگ مویی را انتخاب کنند که آن ها را زیباتر و جذاب تر نشان دهد. اما علاوه بر این موارد نرم و ابریشمی ماندن موها پس از رنگ کردن و ثابت ماندن رنگ مو در طول زمان نیز اهمیت بسیار زیادی دارد که در رنگ مو ایتالیایی بسیار به آن توجه شده است. رنگ موهای ایتالیایی که بدون آمونیاک هستند امروزه جایگاه بسیار خاصی در بین افراد پیدا کرده اند. این رنگ ها موها را به طور کامل رنگ می کنند و به ساختار مو هیچ گونه آسیبی نمی رسانند. بنابراین می توان بدون هیچ نگرانی از آن ها استفاده کرد. در این مقاله می خواهیم رنگ موهای ایتالیایی را با یکدیگر مقایسه کنیم با ما همراه باشید.

 

بهترین رنگ مو ایتالیایی

در واقع باید رنگ مو ایتالیایی مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد تا بتوان بهترین رنگ مو را انتخاب کرد. البته در این زمان رنگ مو به عنوان برترین رنگ مو انتخاب شده است. شما می توانید در هنگام خرید به راهنمایی داخل رنگ مو مراجعه کرده و ویژگی های رنگ موهای مختلف را بخوانید. همچنین توصیه هایی که در مورد خرید رنگ مو شده است را دریافت کنید. سپس با توجه به رنگ های برتری که توصیه شده اند بهترین رنگ موی مناسب خود را انتخاب کنید.
 


رنگ مو ایتالیا

 

رنگ مو چیست؟

بهتر است قبل از این که در مورد رنگ مو ایتالیایی صحبت کنیم ابتدا بدانیم رنگ مو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ در واقع همه خانم‌ ها سزاوار زیباتر شدن و بهتر دیده شدن می باشند. موها نیز اهمیت بسیار زیادی در این زیبایی دارند و همه افراد سعی می‌ کنند با استفاده از برس های نرم و مناسب یا استفاده از کرم ها و اسپری های استاندارد از موهای خود محافظت کنند. علاوه بر آن افراد می توانند از رنگ مو به عنوان یکی از محصولات آرایشی که موجب ایجاد ظاهری زیبا و جذاب در آن ها می شود استفاده نمایند. معمولا افرادی که رنگ موهای آن ها کم شده است می توانند با کمک رنگ مو، سفیدی موهایشان را بپوشانند و ظاهری جوان تر ایجاد کنند.
در واقع رنگ مو رنگدانه هایی هستند که موجب تغییر رنگ موها می شوند. اما همان طور که می دانید رنگ موها در فرمول های متفاوتی تولید می شوند. این موضوع می‌ تواند انتخاب یک رنگ موی مناسب برای شما را کمی سخت و پرچالش کند. اما اکنون که این مطلب را می خوانید جای نگرانی نیست زیرا ما می خواهیم چگونگی انتخاب بهترین رنگ مو را به شما توضیح دهیم.

 

چرا باید از رنگ موی استاندارد استفاده کنیم؟

همه ما می‌ دانیم که مدل مو و رنگ آن موجب جلب توجه دیگران می‌ گردد. اما استفاده رنگ موی استاندارد و مراقبت از آن برای رسیدن به این جذابیت بسیار ضروری و مهم است. می ‌توان رنگ موها را بسیار مهم و ارزشمند دانست اما شخص در اثر گذر زمان رنگ موی خود را از دست می دهد و موها سفید می شود یا این که به دلایل مختلف موها رنگ و درخشندگی خود را از دست می دهند. بنابراین باید از رنگ مویی استفاده کند که دارای ویتامین های مناسب می باشد تا موهایش را محافظت کند. اما در صورتی که از رنگ موی اشتباه استفاده کنید موهایتان نسبت به قبل حالت بدتری پیدا خواهد کرد. پس انتخاب رنگ مو ایتالیایی گزینه ای بسیار مناسب برای بازگرداندن طراوت و شادابی به موهایتان می باشد.

 


رنگ موایتالیایی


چند نکته مهم برای انتخاب رنگ مو ایتالیایی

 

• توجه به رنگ پوست:

قطعاً پوست نقش بسیار بزرگی در مشخص کردن رنگ موی مناسب شما دارد. بهترین رنگ مو باید به گونه ای انتخاب شود که پوست شما را جوان تر و شاداب تر نشان دهد. اما اگر رنگ موی اشتباهی انتخاب کنید که با پوست شما همخوانی نداشته باشد جذابیت خاصی به چهره نمی‌ بخشد و حتی ممکن است باعث پیرتر نشان دادن صورت گردد. بنابراین اگر رنگی برای پوست شما مناسب نیست هر چقدر هم که آن را دوست داشته باشید بهتر است از آن صرف نظر کنید.

• هدف از انجام رنگ مو:

یکی دیگر از اصلی ترین موارد استفاده از رنگ مو ایتالیایی هدف شما از انجام این کار می باشد. اگر شما برای تقویت کردن رنگ موی خودتان از رنگ مو استفاده می کنید بهتر است از رنگ موهای خنثی که تنها موجب درخشندگی موها می گردند استفاده نمایید. در غیر این صورت می‌ توانید با توجه به فاکتورهای دیگر رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

• جنس مو:

قبل از انتخاب رنگ مو ایتالیایی حتماً جنس موی خود را مشخص کنید تا متوجه شوید کدام رنگ مو برای شما مناسب است. موهای درشت قطر بزرگ تری دارند و در موهای ظریف قطر آن ها نازک تر است. علاوه بر آن موهای چرب به دلیل روغن زیادی که دارند براق تر می باشند و در مقابل موهای خشک کدر و کم آب به نظر می‌ رسند. پس قبل از انتخاب من رنگ مو به جنس موهایتان توجه کنید.

• زمان بندی:

در واقع زمان بندی نیز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود. زیرا بعضی از موها به زمان کمی برای رنگ کردن نیاز دارند و در بعضی دیگر رنگ موها باید به مدت زمان بیشتری بر روی موها باقی بماند.

 

رنگ موایتالیایی

 

بهترین نوع رنگ مو ایتالیایی کدام است؟

 

شاید شما نیز تاکنون به این موضوع فکر کرده باشید که چه رنگ مویی مناسب است؟ در این جا می خواهیم محبوب ترین رنگ موها را به صورت خلاصه برای شما توضیح دهیم.

 

• رنگ موی دائمی و موقت:

قبل از هر چیزی باید تصمیم بگیرید رنگ مویی که می خواهید استفاده کنید موقت باشد یا دائم؟

رنگ مو برای موهای درشت:

بسیاری از افراد موهای درشت و قطور دارند. بنابراین بهتر است از رنگ مو ایتالیایی با محتویات ضخیم استفاده کنند. این رنگ موها به راحتی توسط موهای درشت جذب می شوند.

• مناسب با پوست سر حساس:

رنگ مو ایتالیایی که محتویات سبک دارد برای پوست سر حساس و همین طور انواع موهای نازک مناسب می باشد. علاوه بر آن اگر موهای چرب دارید نباید از رنگ موها با فرمول چرب استفاده کنید و برعکس افرادی که موهای خشک دارند باید رنگ موهایی که خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی دارند استفاده نمایند.
 

رنگ مو ایتالیا

 

پرفروش ترین رنگ مو ایتالیایی کدام است؟

 

در این جا سعی کرده ایم لیست پرفروش ترین مارک رنگ مو ایتالیایی که در سپتامبر 2021 مشخص شد را برای شما توضیح دهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

• رنگ موی ایتالیایی:

رنگ موی ایتالیایی را می‌ توان یکی از بهترین و برترین رنگ موهای ایتالیایی دانست که به دلیل کیفیت فوق العاده ای که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این محصول فوق العاده و پیشرفته از آمونیاک بسیار پایینی استفاده شده است و می توان گفت دوام و پوشش دهی آن بسیار بالا است. این رنگ مو ایتالیایی در رنگ های زیبا و دلنشینی برای شما زیبا جویان عزیز تولید شده است.
به طور کلی شرکت ایتالیا که تولیدکننده این رنگ مو می باشد قدمت 75 ساله دارد و برای تولید محصولات خود از امگا، ویتامین e،  ویتامین c و کندر استفاده می کند که برای پوست سر و ساقه مو بسیار مناسب است و خاصیت محافظت کنندگی و نرم کنندگی دارد. این شرکت توانسته است رنگ موی تولیدی خود را به 80 کشور جهان ارسال کند و در ایران نیز به عنوان یک رنگ موی پرطرفدار شناخته شده است.

 

رنگ مو حرفه ای Franck Provost:

این رنگ مو ایتالیایی به صورت کاملاً حرفه ‌ای تولید شده است، و باعث درخشندگی بیشتر موها می‌ شود. می‌ توان گفت در رنگ های تیره، روشن و درخشان با رنگدانه های بسیار مطلوب تولید شده است. به دلیل فرمول فوق العاده ای که دارد تمامی موهای سفید شده را می ‌پوشاند.

 

رنگ مو Garnier:

رنگ مو Garnier که یک رنگ مو ایتالیایی است که بدون آمونیاک می باشد و در رنگ قهوه ای شکلاتی تولید شده است. این رنگ مو به عنوان یک رنگ مو دائمی و بدون آمونیاک با روغن فعال شناخته می‌ شود. موهای سفید را به کلی پوشش می‌ دهد و رنگ موی بسیار عالی می باشد. این رنگ مو باعث افزایش کیفیت موهای شما می شود و پس از استفاده می توانید زیبایی موها را به طور کامل مشاهده کنید.

 

• رنگ موی حرفه ای Schwarzkopf:

این نیز یکی دیگر از رنگ موهای دائمی به شمار می‌ رود که باعث پوشش موی سفید می شود. در واقع برای افرادی که می‌ خواهند رنگ موی پر جنب وجوش و پر قدرتی داشته باشند تا دوام زیادی داشته باشد مناسب است. زیرا یک پوشش کاملاً حرفه‌ ای به موها می دهد. این رنگ مو فوایدی هم برای موها دارد و از شکستگی موها جلوگیری می کند. دلیل آن را می‌ توان فرمول عالی که شامل کراتین است دانست. زیرا کراتین باعث صاف شدن سطح مو می‌ شود. همچنین فرمولاسیون خواص آن به گونه ای است که باعث تقویت فولیکول های مو می گردد. به دلیل فناوری فوق العاده جدیدی که در آن به کار رفته است پیوند های شکسته مو بازسازی شده و حتی آن ها از داخل ترمیم می کند‌.

 

رنگ موایتالیایی

 

• رنگ موی L'Oréal Paris Casting Crème Gloss:

رنگ مو ایتالیایی L'Oréal Paris Casting Crème Gloss از بهترین رنگ موها است که در آن از آمونیاک استفاده نشده است و رنگی تقریباً مشکی آبی دارد. مواد تشکیل دهنده این رنگ مو به طور مداوم به روز می شوند. از جمله موادی که در این رنگ مو به کار برده شده است می ‌توان به اکسید های آهن،  اکسید های تیتانیوم، سولفیت سدیم، هیدروکسید پروپیل بیس و... اشاره کرد. این رنگ مو ماندگاری بسیار بالایی دارد و برای موهای پرپشت بسیار مناسب می باشد.

 

• رنگ موی Euphidra Color Pro XD:

این رنگ مو از رنگ موهای دائمی می باشد که با اسید هیالورونیک و به رنگ قهوه‌ ای تولید شده است. برای تهیه رنگ موی دائمی از فرمول بسیار فوق‌ العاده ایی استفاده شده است که بدون آمونیاک، بدون رزورسینول و بدون پارابن است و ph آن کاملاً کنترل شده می باشد. می توان گفت آمونیاک آن بسیار کمتر از رنگ ‌های سنتی است.  اگر بخواهیم این رنگ مو را بیشتر بررسی کنیم برای پوست های حساس بسیار مناسب است و بر روی آن ها تست شده است. این نوع از رنگ مو ایتالیایی باعث می‌ شود تا ساختار مو دوباره متعادل شود و به طور کلی می ‌توان گفت رنگ مو را ثابت می‌ کند.

 

رنگ مو Euphidra Color Pro XD ، 435:

رنگ مویی به رنگ قهوه ای تیره است که ترکیبات آن شامل آب، اتانول، ایزوپروپیل و... است. همچنین هیالورونیک اسید هیدرو هیدرولیز شده، دی متیل و... نیز در ترکیب آن وجود دارد. در این نوع رنگ مو از اسیدهای آمینه، کراتین، موم زنبور عسل و دیگر مواد مورد نیاز مو نیز استفاده شده است. معمولا رنگ موی Euphidra Color Pro XD ، 435 برای افرادی که می ‌خواهند به صورت دائمی موهای خود را رنگ کنند مناسب است. فرمول فوق العاده ای که دارد باعث می شود سازگاری بالایی با پوست داشته باشد. بنابراین شما می توانید برای بازگرداندن زیبایی به موهایتان یا پوشاندن موهای سفید از این رنگ استفاده کنید. همچنین فرمول بهبود یافته آن باعث می شود تا استفاده از آن به راحت ترین شکل ممکن انجام گردد.

 

رنگ موایتالیایی

 

• رنگ Schwarzkopf Palette Professional:

برای تولید رنگ مو ایتالیایی امروزه از روغن دائمی رنگ مو نیز استفاده می شود که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این روغن ها بدون آمونیاک هستند و باعث پوشش موی سفید می شوند. از جمله مزایای این رنگ موها می توان به ماندگاری بالا، رنگ عالی و سلامت موها اشاره کرد. همان طور که گفته شد از آمونیاک در فرمول آن استفاده نشده است و روغنی که در آن وجود دارد باعث می‌ شود تا رنگدانه های رنگ مو به داخل موها نفوذ کنند. بنابراین افرادی که سلامتی و زیبایی موها برای آن ها اهمیت بسیار بالایی دارد می‌ توانند از این رنگ موی فوق ‌العاده استفاده کنند و موهای سالم و درخشانی داشته باشند.

 

• رنگ Mystic:

این رنگ موی فوق العاده ماندگاری حرفه ای دارد که با کرم هیدرولیز شده تولید شده است. در فرمول آن از روغن آرگان و کالاندولا استفاده شده است و معمولاً به رنگ مشکی آبی می باشد. دقت داشته باشید که این رنگ مو فاقد پارابن، SLS و همین طور THIO می‌باشد. در فرمول آن از درصد بسیار کم آمونیاک به همراه کراتین هیدرولیز شده استفاده شده است که برای بازسازی مو و همچنین محافظت موها مناسب می باشد. همچنین رنگ کردن موها با این نوع از رنگ مو ایتالیایی به دلیل وجود روغن آرگان موجب می گردد تا موها به صورت عمقی تغذیه گردند‌ بنابراین فرد می ‌تواند پس از استفاده از آن موهایی نرم و لطیف مانند گل های بهاری داشته باشد. همچنین این رنگ مو از پوست سر نیز محافظت می کند و به دلیل ترکیبات فوق ‌العاده‌ ای که دارد رنگ طبیعی و براقی به موها می بخشد.
به طور کلی می توان گفت رنگ Mystic از جمله رنگ موهای ماندگار است که باعث می شود موهای سفید و خاکستری به طور کامل پوشش داده شوند. همچنین برای تولید آن از تکنولوژی های پیشرفته برای ماندگاری بیشتر رنگدانه ها استفاده شده است.

 

• کرم رنگ مو دائمی حرفه ای پاپ ایتالیا Me & G:

این رنگ مو که با عصاره کالاندولا تهیه شده است پوشش دهی 100 درصدی موهای سفید را به همراه دارد. تقریباً می توان گفت یک رنگ موی تضمین شده برای موهای سفید است. رنگ های آن سرشار از انعکاس های گرم، شدید و همگن می باشد. فرمولی که برای آن طراحی شده است بسیار خاص است و آزمایشات لازم بر روی آن انجام شد تا بتوانند آمونیاک موجود در آن را به حداقل برسانند و رنگی ظریف و فوق العاده ارائه دهند.
به دلیل داشتن رنگدانه‌ها با محتوای بالا موجب پوشش همگن موهای خاکستری می گردد. همان طور که گفته شد در این رنگ مو از عصاره کالاندولا است که در واقع خواص آرام بخش، تسکین دهنده و ضد التهابی دارد به کار برده شده است. همچنین روغن آرگان موجود در آن موجب می‌ شود تا تغذیه ساقه مو به خوبی انجام شود پس موجب سلامتی بیشتر و حفظ رطوبت در مو می گردد.
یکی دیگر از ترکیبات این رنگ مو را می توان پروتئین شیر دانست که با موخوره و شکستگی موها مقابله می ‌کند و باعث می‌ شود ظاهر موها سالم و درخشان به نظر آید. در نتیجه شما می توانید با استفاده از رنگ مو ایتالیایی موهای درخشان، براق و زیباتری داشته باشید.

 

رنگ مو دائمی Schwarzkopf ، 3-1:

آخرین رنگ مو ایتالیایی که در این مطلب بررسی می کنیم پالت رنگ دائمی Schwarzkopf ، 3-1 است که به رنگ قهوه‌ ای تیره می‌ باشد. این رنگ مو نیز برای افرادی که می‌ خواهند ماندگاری رنگ موی آن ها زیاد باشد و از رنگ های قوی و پر جنب و جوش استفاده کنند مناسب است. پوشش دهی موهای خاکستری آن بسیار فوق‌ العاده است و از شکستگی و موخوره جلوگیری می کند. از دیگر فواید این رنگ می توان به بازسازی موهای آسیب دیده اشاره کرد. زیرا از فناوری ضد آسیب در آن استفاده شده است. به طور کلی می توان گفت برای افرادی که می‌ خواهند موهای قهوه‌ ای تا قهوه ای سیاه داشته باشند مناسب است.

 

رنگ موایتالیایی

 

نحوه استفاده از رنگ مو های ایتالیایی

برای استفاده از آن کرم رنگ آمیزی را به همراه اکسیدان در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید تا زمانی که کرم یک دست و خوبی به دست آید. سپس با کمک یک برس مناسب آن را به قسمت های مختلف مو پخش کنید. به همین راحتی می توانید از رنگ مو ایتالیایی برای زیباتر شدن موهایتان استفاده کنید.

سخن آخر

امروزه رنگ کردن موها به عنوان یکی از فاکتورهای زیبایی به شمار می‌ رود و افراد بسیاری بخصوص خانم‌ ها برای رنگ کردن موهای خود به دنبال بهترین مارک رنگ مو هستند. استفاده از رنگ مو ایتالیایی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. زیرا فرمولاسیون خاص آن ها به گونه ای است که کمترین آسیب را به موها وارد می‌ کند و باعث زیبایی و درخشان شدن موها می گردد. همچنین از دیگر خصوصیات این رنگ موها می توان به پوشش دهی عالی آن ها اشاره کرد. بنابراین اگر شما موهای خاکستری یا سفید دارید می توانید از رنگ موهای ایتالیایی برای پوشش دهی کامل استفاده کنید.

 

رنگ موایتالیایی

 

 

نماینده انحصاری ایتالیا در ایران

Framesi ایتالیا ؛ که دارای محصولات تخصصی و حرفه ای زیبایی مو می باشد از سال 1385 وارد مجموعه پایکار بنیان طب شده است . شرکت Framesi با داشتن آکادمی تخصصی در زمینه زیبایی و سلامت موی سر ، دارای جایگاه خاصی در زمینه این محصولات در اروپاست. بیش از 70 محصول تخصصی مو، در سبد کالای برند وجود دارد و کامل ترین سبد کالایی را در ایران داراست.
هدف و رسالت شرکت پایکار بنیان طب ،‌ ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه و ارائه بهترین خدمات به متخصصین کشور و مصرف کنندگان محصولات خود می باشد.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 20 مهر 1400 - 12:03:13
عالی 🥰🥰
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: