یکشنبه 27 شهریور 1401 - 13:23:08

رنگ مو بدون آمونیاک

 

رنگ مو بدون آمونیاک


رنگ موهایی که حاوی آمونیاک هستند در گذر زمان روی موها تاثیرات مخربی میگذارند. در اصل باعث خشکی و وز زرگی مو می شوند. حال ما میتوانیم از رنگ مو بدون آمونیاک و یا کم آمونیاک برای رنگ کردن موهایمان استفاده کنیم که آسیب بسیار کمتری به موها وارد می کنند. در این مطلب از سایت رژلب قصد داری به شما بهترین برند برای خرید رنگ مو بدون آمونیاک را معرفی کنبم.

فهرست مطالب

آمونیاک چیست؟
رنگ مو
ویژگی های رنگ مو بدون آمونیاک
بهترین برند برای خرید رنگ مو بدون آمونیاک
نحوه استفاده از رنگ مو بدون آمونیاک

 

 

رنگ مو بدون آمونیاک

 

آمونیاک چیست؟

آمونیاک یک ماده شیمیایی می باشد که وظیفه آن جدا کردن کوتیکول مو از تار مو میباشد. این کار باعث می شود که دانه های رنگ به راحتی به مو نفوذ کنند و رنگ مورد نظر را بگیرد. این ماده اگر در رنگ مو مقدار زیادی داشته باشد و اگر زیاد استفاده شود باعث خراب شدن مو ها میشود.به همین دلیل ما بهتر است که از رنگ مو بدون آمونیاک استفاده کنیم.

 

 

رنگ مو

کار رنگ مو بدون آمونیاک دائمی چیست؟ این نوع رنگ مو کوتیکول هایی را تشکیل می دهد که سطح شافت مو را تشکیل می دهد و رنگ را به عمق موها منتقل می نماید. رنگ مو در کوتیکول نفوذ کرده و دوام آن را افزایش می دهد. رنگ مو دائمی به تدریج از بین نمی رود؛ بنابراین همیشه تفاوت بین رشد ریشه مو با موهای رنگ شده را مشاهده خواهید کرد. این نوع رنگ مو به طور نامحدود دوام می آورد؛ زیرا باعث ایجاد تغییر دائمی در ساختار موها می شود.

 

 

رنگ مو بدون آمونیاک

 

ویژگی های رنگ مو بدون آمونیاک

رنگ مو بدون مزایای قابل توجهی دارد. بسیاری افراد در رنگ زدن موهای خود تنوع طلب هستند و هر روز از یک رنگ مو استفاده می کنند. از این رو در صورت استفاده از رنگ موهایی با کیفیت نامناسب، موهای آن ها دچار آسیب می شود. برای این دسته افراد رنگ موهای بدون آمونیاک تولید می شود. این رنگ ها پوست سر شما را کمتر خشک می کنند. کف سر افرادی که دائما موی سر را رنگ می زنند، در معرض خشکی است و استفاده از رنگ های بدون آمونیاک از بروز این مشکلات نیز جلوگیری می کند. بهترین برند رنگ مو برای حفاظت بیشتر از موهای شما با خاصیت نرم کنندگی تولید می شود. محصولات که جزو بهترین برند رنگ مو محسوب می شود، در ادامه به چند مورد از ویژگی های رنگ مو بدون آمونیاک می پردازیم:

 

بدون آسیب رساندن به مو

از آنجایی که رنگ مو بدون آمونیاک رطوبت مو را نمی گیرد، بنابراین به اندازه سایر رنگ موها به مو آسیب نمی رساند و موها را خشک و زبر نمی کند. به عبارت دیگر، با استفاده از این رنگ موها، موهای شما همواره نرم و براق باقی می ماند.

 

بدون بو

همانطور که می دانید رنگ موهای معمولی بوی بسیار تند و آزاردهنده ای دارند که علت آن نیز وجود ترکیب آمونیوم پرسولفات در این محصولات است. این در حالی است که رنگ مو بدون آمونیاک فاقد بوی تند و دارای رایحه ای ملایم و دلنشین است.

 

فرمولاسیون ملایم

رنگ مو بدون آمونیاک دارای فرمولاسیونی بسیار ملایم و کاملا سازگار با موی سر است و به همین دلیل به ساختمان مو و پوست سر آسیبی وارد نمی کند.

 

پوشش دهی بالا

رنگ مو بدون آمونیاک به خوبی موها را می پوشاند و به همین دلیل افرادی که موهای سفیدی دارند بدون هیچ گونه نگرانی می توانند از آن استفاده کنند.

 

طیف رنگی متنوع

رنگ مو های بدون آمونیاک نیز همانند سایر رنگ موها در رنگ بندی های متنوعی در بازار موجود هستند. این محصولات دارای طیف های رنگی بسیار متنوعی هستند و به همین دلیل هر فرد می تواند به راحتی رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کند. در پایان باید گفت که با توجه به آنکه مو نقش مهمی در زیبایی افراد ایفا می کند، رنگ موها جزو محصولات بسیار پرطرفدار در میان خانم ها و آقایان هستند. اما مشکلاتی که رنگ موهای معمولی برای موها به وجود آوردند موجب شدند تا برخی از شرکت ها به تولید رنگ مو بدون آمونیاک روی آوردند. این محصول با توجه به بهره مندی از فرمولاسیونی ملایم و عدم آسیب رساندن به موها، به مرور زمان بسیار پرطرفدار شد. بنابراین اگر به دلیل رنگ کردن زیاد، موهایتان دچار آسیب شده است حتما این رنگ موها را امتحان کنید.

 

 

رنگ مو بدون آمونیاک

 

بهترین برند برای خرید رنگ مو بدون آمونیاک

در این مطالب قصد معرفی یکی از بهترین مراکز که از رنگ موی بدون آمونیاک استفاده می کنند را داریم .آکادمی رمیسا میرزایی  با بیش از 7 سال تجربه در خدمات لاین مو و برخی محصولات جانبی؛ ازبا تجربه ترین مراکز رنگ مو می باشد که از رنگ های بدون آمونیاک استفاده می کنند. . کیفیت کار این مرکز به دلیل استفاده از این محصولات به گونه ای چشمگیر است که بیشتر سخت پسند ها این مرکز را به دلیل استفاده از  این رنگ مو بدون آمونیاک انتخاب میکنند.

 

نحوه استفاده از رنگ مو بدون آمونیاک

1. در مرحله اول اکسیدان و رنگ مو بدون آمونیاک  را در یک ظرف غیر فلزی با یکدیگر ترکیب میکنیم. نسبت ترکیب رنگ مو به اکسیدان، 1 به 2 می باشد. (یعنی هر 50 میل رنگ مو، باید در 100 میل اکسیدان ترکیب شود)
2. مواد ترکیب شده را به طور کامل به موی سر آغشته کنید.
3. بگذارید به مدت 35 الی 45 دقیقه بر روی مو های شما قرار گیرد.
4. بعد از گذشت زمان مشخص شده، موهای خود را به طور کامل شستشو نمایید.
5. توجه داشته باشید که با استفاده از تثبیت کننده های رنگ مو، میتوانید ماندگاری رنگ مو را افزایش دهید.

 

 

رنگ مو بدون آمونیاک

 

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: