سه شنبه 03 خرداد 1401 - 10:21:22

استاد رنگ و مش

 

 

کلاس آموزش رنگ و مش

کلاس آموزش رنگ و مش یکی از کلاس های پرطرفدار برای افرادی است که سالن زیبایی دارند. یکی از مهمترین خدماتی که سالن های زیبایی به مشتریان خود ارائه می دهند، رنگ و مش است. این کار چون کاری تخصصی است که به مهارت بالایی هم نیاز دارد، معمولا با شرکت در کلاس استاد رنگ و مش البته از نوع با کیفیت و سطح بالایش، می توان این تبحر را کسب کرد. مابقی آن هم با تجربه و تکرار بدست آوردنی خواهد بود.

فهرست مطالب

استاد رنگ و مش خانم ......
شرکت در ورکشاپ رنگ و مش
مزایا و معایب رنگ و مش
انواع تکنیک های رنگ و مش در ورکشاپ رنگ و مش
استاد رنگ و مش خانم سارا علویان
چه مواردی در کلاس آموزش رنگ و مش آموزش داده می شود؟
سوالات متداول

 

 

.
 
استاد رنگ و مش
 
 

استاد رنگ و مش خانم ...........

خانم........، استاد رنگ و مش با 15سال سابقه کار، در زمینه رنگ و مش، دارای سابقه تدریس کار با مواد هستند. در این 15 سال، 3 سال را در دبی و 3 سال را در لبنان سپری کردند. همچنین ایشان یکی از بهترین مدرس های پروتئین تراپی ، کراتین مو و رنگ و مش هستند.
 
 

 

 برای بهره مندی از خدمات خانم ........ می توانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید 

 

 
 
 
 

شرکت در ورکشاپ رنگ و مش

با کمک کلاس آموزش رنگ و مش می توانید با تکنیک های رنگ و مش آشنا شوید. هر سال انواع رنگ‌های جدید با ترکیبات نو در دنیا عرضه می شوند و به طبع، تقاضا هم برای آنها بوجود می آید. اگر سالن‌داری نتواند به طور حرفه ای خود را به روز کند، مسلما از قافله عقب خواهد ماند. اگر فقط به همان آموزش های قدیمی و رنگ های همیشگی بسنده کند، مشتریان خود را به طور حتم از دست خواهد داد.

 

 

مزایا و معایب رنگ و مش

به طور کلی، رنگ و مش حاوی مواد شیمیایی هستند که استفاده آن ها نه تنها سودی به بدن نمی رساند، بلکه ضرر هم خواهد داشت. مزیت رنگ موی دائمی نسبت به انواع موقت، مقاومت در برابر شستشو است. علاوه بر این، افرادی که از رنگ موی خود راضی نیستند و افراد مسن که قصد پوشاندن رنگ سفید موهایشان را دارند نیز از رنگ مو استقبال خوبی به عمل می آورند. عیب رنگ مو آن است که مواد موجود در رنگ و اکسیدان به مو صدمه زده و باعث خشکی و شکنندگی آن می شوند. هم چنین برخی استاد رنگ و مش ها هم از این مورد آگاه هستند.
برخی افراد نیز بر این عقیده هستند که استفاده مداوم از رنگ مو موجب بروز سرطان شده که هنوز شواهد و دلایل قانع کننده ای بر این ادعا وجود ندارد. همچنین، از آنجایی که رنگ مو کاری به ریشه مو نداشته و روی ساقه مو تاثیر می گذارد، موجب ریزش مو نخواهد داشت.

استاد رنگ و مش بر این عقیده هستند که نباید به رنگ کردن مداوم رنگ مو عادت کرد؛ به این دلیل که تماس مکرر با مواد شیمیایی برای پوست و مو بسیار مضر خواهد بود. رنگ کردن موها هر چند وت خوب است که این مسئله به نوع مو و رنگ آن بستگی دارد. علاوه بر این، فراموش نکنید که پیش از انجام هر گونه رنگ مو و دکلره مو، حتما روی قسمتی از پوست دست خود تست انجام دهید تا نسبت به حساسیت خود مطلع شوید.
حساسیت ممکن است در حد قرمزی و خارش پوست یا حتی شدیدتر و به صورت تورم پوست و سوختگی های دارای ترشح باشد. در صورت بروز این اتفاق، توصیه می کنیم از رنگ کردن مو خودداری کرده یا از رنگ های نیمه دائمی استفاده کنید.

 

 

 

استاد رنگ و مش

 

انواع تکنیک های رنگ و مش در ورکشاپ رنگ و مش

آموزش رنگ و مش با متد جدید به دسته های مختلفی تقسیم می شود. از جمله:
دو رنگ، هایلایت، بالیاژ، آمبره، بیبی لایت، لولایت، سامبره. شما اگر بتوانید در ورکشاپ رنگ و مش شرکت کنید، علاوه بر اینکه با این متد که نحوه عملی کردن رنگ و مش است، آشنا خواهید شد بلکه با ترکیب رنگ ها و میزان درصدی که در هر ترکیب باید استفاده شود هم کاملا آشنا می شوید. مهمترین مسئله قبل از اجرای رنگ و مش بر روی موها، ترکیب رنگ است. جدیدا هم ترکیب رنگها بسیار متنوع شده و دیگر فقط به رنگ هایی همچون کاهی و زیتونی و.. منتهی نمی شود.

 

تکنیک بالیاژ

اگر در کلاس های آموزشی استاد رنگ و مش قرار است شرکت کنید، یکی از روش هایی که تدریس می شود، ترکیب بالیاژ است. موها به شکل دسته ای در فویل پیچیده می شود و هر دسته در فویلی جداگانه رنگ می شود ( ریشه ها رنگ نمی شوند). هم بر روی موهای طبیعی و هم بر روی موهای رنگ شده می توان این روش را پیاده کرد.

 

تکنیک آمبره

در این روش موها از سمت تیره به سمت روشن می روند. یعنی از ریشه تا نیمه های ساقه مو، رنگ طبیعی و تیره و هر چه به سمت نوک مو و پایین پیش می رویم، موها روشن و روشن تر می شوند.

 

آموزش رنگ و مش با تکنیک سامبره

این روش هم شبیه به آمبره است با این تفاوت که رنگ مو از طیف تیره به روشن خیلی آهسته تر پیش می‌رود و ما شاهد تغییر ناگهانی در طیف رنگ ها نخواهیم بود. به عبارتی قدرت تشخیص این مساله را به راحتی از روی ظاهر مو نداریم. برای آموزش این تکنیک حتما به استاد رنگ و مش مراجعه نمایید.

 

 

 

استاد رنگ و مش سارا علویان

 

استاد رنگ و مش 

اگر به دنبال یک کوپ کار حرفه ای هستید،  خانم ساناز برومندی مدرس و کارشناس کوتاهی مو و کوپ های ژورنالی، کاربامواد، اکستنشن و کراتین مو، با بیش از چند سال سابقه مفید در زمینه موآرایی در غرب تهران را به شما معرفی میکنیم.

 

 متخصص رنگ و لایت و احیا و کوتاهی در زعفرانیه - برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 
 
 

چه مواردی در کلاس آموزش استاد رنگ و مش آموزش داده می شود؟

در کلاس آموزش استاد رنگ و مش معمولا مواردی از این دست به علاقه مندان آموزش داده می شود:
. شناخت رنگ موها و کاربردی که دارند
. آگاهی از انواع اکسیدانها و موقعیت هایی که باید از آنها استفاده شود.
. تبدیل کردن رنگ ها به انواع گرم و سرد
. آموزش نحوه اجرای رنگ و مش با فویل به شکل حرفه ای
. ترمیم مش
. چگونگی دکلره کردن بدون آسیب زدگی به موها
. یکدست سازی رنگ موهای دکلره
. آموزش مش با کلاه
. آموزش رنگ و مش بدون دکلره

 

 

استاد رنگ و مش

 

سوالات متداول:


رنگ و مش خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
با حضور در کلاس آموزش ، استاد رنگ و مش، یکی از شناخت هایی که پیدا خواهید کرد، این است که قدرت تشخیص یک مش خوب با مش بی کیفیت را پیدا خواهید کرد. استفاده از یک رنگ مرغوب و با کیفیت می‌تواند به سلامت موی شما کمک کند. دکلره کردن باید طوری صورت بگیرد که باعث سوختگی و ریزش مو نشود. شناخت میزان استفاده از اکسیدان و درصد ترکیب رنگ ها از مهمترین مسائلی است که در کلاس های آموزشی به افراد تدریس می شود.

 

چه ترکیب رنگ مویی، برای چه پوستی مناسب تر است؟
آموزش استاد رنگ و مش به طور حتم با این مسئله که چه رنگی برای موها مناسب است، همراه خواهد بود. رنگ موی خوب همراه با تناسبی که با پوست یک خانم دارد، می تواند چهره آن خانم را بسیار تغییر دهد. قبل از انتخاب رنگ موی خود، بهتر است رنگ پوست خود را بشناسید. رنگ پوست ها می تواند گرم، سرد و خنثی باشد. رنگ پوست گرم کمی تیره و موهای کسانی که رنگ پوستشان گرم است، تیره است. رنگ پوست سرد دقیقا برعکس رنگ پوست گرم است. برای مش و رنگ موهایی که پوست گرم دارند؛ می توان از ترکیبات قهوه ای، طلایی و عسلی استفاده کرد.
در آموزش استاد رنگ و مش معمولا توصیه می شود که برای موهایی که رنگ پوست سرد دارند؛ قهوه ای سرد، خاکستری، پلاتینی و یخی و سفید استفاده شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

سه شنبه 10 خرداد 1401 - 11:09:21
خانم برومندی ممنون بابت کار حرفه ایتون
یکشنبه 08 خرداد 1401 - 10:42:58
اساتید حرفه ای
شنبه 07 خرداد 1401 - 19:09:56
2 حرفه ای
دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 08:53:48
من خانم حسینی را میشناسم کارشون خیلی خوبه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: