شنبه 28 آبان 1401 - 12:43:05

آشنایی با رنگ و مش تهران

 

 

خانم جودکی بهترین آرایشگر در منطقه فرمانیه تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

همه چیز درباره رنگ و مش تهران

رنگ و مش تهران به افرادی که دوست دارند موهایی زیبا داشته باشند، توصیه می شود.  که ضمن استفاده از تکنیک های مش کردن، بهترین رنگ ها را انتخاب کنند. بیشتر ما بارها رنگ موهای خود را با استفاده از رنگ های مختلف تغییر داده ایم. اما مش کردن موها کمی با رنگ کردن موها تفاوت دارد. افراد در فرآیند رنگ و مش موها، رنگ موهای برخی از نقاط سر را دو تا سه درجه روشن تر از رنگ بقیه موها می کنند. واژه هایلایت نیز به معنی مش کردن موها می باشد که برخی از افراد از آن استفاده می کنند.
آرایشگران برای رنگ و مش با توجه به رنگ موهای افراد، رنگ چشمان، جنس موها و رنگ پوست آنها از رنگ های مناسبی برای مش کردن موها استفاده می کنند. کادر مجرب رنگ و مش تهران با توجه به تجربه و تبحری که دارند، با استفاده از روش های مختلف اقدام به رنگ و مش موها می کنند. آرایشگران در هنگام مش کردن موها، به طور دائم موها را چک می کنند تا موها در یک حد مشخصی روشن شوند. زیرا روشن شدن بیش از حد و یا کمتر از حد مورد نظر تاثیری بر زیبایی افراد نمی گذارد.

فهرست مطالب

مش کردن مو به چه معناست؟
انواع رنگ و مش در تهران
معرفی روش های رنگ و مش
انتخاب بهترین رنگ برای مش کردن
معرفی بهترین مدرس رنگ و مش تهران

 

 

رنگ و مش تهران

 

مش کردن مو به چه معناست؟

در اولین مرحله از رنگ و مش کردن مو باید رنگ قبلی مو را بردارید که اصطلاحا به این روش دکلره کردن یا دکلراسیون گفته می شود. بدین صورت که پودر دکلره و اکسیدان 9 یا 12 درصد را با هم ترکیب و از قسمت پشت سر و بخش پایینی شروع به رنگ زدن کنید. شماره اکسیدان به جنس موها بستگی دارد که اگر ظریف باشد از اکسیدان 9 درصد و چنانچه جنس موها ضخیم باشد، از اکسیدان 12 درصد استفاده می شود. مدت زمان انتظار برای رنگ گرفتن نیز به جنس و مقاومت مواد بستگی دارد که معمولا بین 20 تا 30 دقیقه به طول می انجامد. رنگدانه های مو طی فرآیند دکلره کردن از ساختمان مو خارج می شوند که منجر به روشن شدن مو می شود.

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 

انواع رنگ و مش در تهران

به روشن کردن لایه هایی از مو، مش کردن می گوییم که برای یک قسمت یا تمام قسمت های موی سر انجام می شود. توجه داشته باشید که اختلاف رنگ و مش با زمینه مو نباید از 3 یا 4 درجه تجاوز کند؛ زیرا سن شخص را بالاتر از آن چه که هست، نشان خواهد داد. مش کردن مو را می توان به توجه به سبک کار، در سه دسته مختلف جای داد:

مش هایلایت
چنانچه لایه هایی از موی تیره یا متوسط حدود 2 تا 3 درجه به رنگ روشن درآورده شوند، به آن مش هایلایت می گوییم.

مش لولایت
چنانچه لایه هایی از موی روشن حدود 3 درجه به رنگ تیره درآورده شوند، به آن مش لولات می گوییم.

مش فریزینگ
اگر لایه هایی از موی مشکی را حدود 9 درجه به رنگ روشن درآورند یا برعکس، لایه هایی از موی بلوند کاملا روشن را به رنگ مشکی درآورند، به آن اصطلاحا مش فریزینگ گفته می شود.

 

 

رنگ و مش تهران

 

معرفی روش های رنگ و مش

رنگ و مش تهران برای مش کردن موها از تکنیک های مختلفی استفاده می کند. روش هایی که هر کدام نیاز به مهارت خاصی دارند.

 

تکنیک سوزنی:
در این روش آرایشگر تارهای کمی از موها را به اندازه چند درجه روشن تر از دیگر موها می کند.

تکنیک چانک لایت:
در این تکنیک به جای رنگ و مش مقدار کمی از موها، حجم بیشتری از آنها روشن تر می شوند.

تکنیک رنگ موی دو و یا سه رنگ( مووی لایت) :
در این روش رنگ و مش، زمینه موها با یک رنگ خاص پوشانده می شود و قسمت رویه موها به چند بخش تقسیم می شود. سپس از دو و یا سه رنگ مختلف برای مش کردن آنها استفاده می شود.

تکنیک لولایت:
در رنگ و مش لولایت روی موها و همچنین موهای جلو سر روشن هستند و موهای پشت سر دارای رنگ های تیره می باشند.

تکنیک بالیاژ:
این روش یکی از جدیدترین روش های رنگ و مش تهران است. در این روش آرایشگر با توجه به سلیقه مشتری، هر قسمت از موهای سر را تیره و روشن می کند.

تکنیک فریزینگ:
در این روش افراد می توانند لایه های مشخصی از موهای سیاه خود را به اندازه هفت تا هشت درجه روشن تر کنند. برعکس این کار نیز انجام می شود به طوری که اگر فرد دارای موهایی روشن باشد، لایه هایی از موهای او سیاه می شوند.

تکنیک مش نواری:
در این تکنیک رنگ و مش بخش های نواری مرتبی از زمینه موها با یک رنگ روشن پوشانده می شود. این تکنیک برای افرادی که دارای موهای فردار هستند مناسب است.

تکنیک سان لایت:
در این تکنیک رنگ و مش تهران، ریشه تا وسط ساقه موها با رنگ تیره پوشانده می شود و قسمت پایین آنها با استفاده از رنگ های مسی و طلایی مش می شوند.

 

 

رنگ و مش تهران

 

انتخاب بهترین رنگ برای مش کردن

انتخاب بهترین رنگ و مش می تواند بر زیبایی چهره افراد تاثیرگذار باشد. به همین دلیل افراد باید در هنگام رنگ و مش به نکات مهمی از قبیل شخصیت خود، رنگ پوست و چشم خود نیز توجه کنند. برخی از افراد با توجه به شخصیت خود دوست دارند که از رنگ های تیره تر برای رنگ و مش استفاده کنند. اما برخی ترجیح می دهند از رنگ های فانتزی برای رنگ و مش بهره بگیرند.
رنگ پوست و چشم می توانند تاثیرگذارترین موارد برای انتخاب بهترین رنگ و مش باشند. افرادی که قصد رنگ و مش دارند، بهتر است ابتدا به رنگ پوست و چشم خود توجه کنند. افراد مختلف دارای پوست های گرم، سرد و معمولی می باشند. رنگ و مش تهران به افرادی که دارای پوست های گرم و چشمانی تیره می باشند، توصیه می کند که از رنگ های قهوه ای، شکلاتی، بلوند متوسط و ... استفاده کنند. در این میان افرادی که دارای پوست های سرد و چشمانی روشن هستند، بهتر است برای رنگ و مش از رنگ های زیتونی، قهوه ای روشن، مسی و ... استفاده کنند. همچنین انتخاب رنگ و مش برای افرادی که دارای پوستی معمولی هستند بسیار راحت می باشد. این افراد به طیف وسیعی از رنگ ها دسترسی دارند و می توانند از تمام رنگ های سرد و گرم برای رنگ و مش موهای خود استفاده کنند. گفتنی است که افراد با استفاده از رنگ و مش تهران تا حدود دو ماه نیاز به ترمیم موهای خود ندارند. در صورتی که اگر موهای خود را به صورت معمولی رنگ کرده باشند باید هر چهار هفته موهای خود را ترمیم کنند. قابل ذکر است که بسیاری از تکنیک های رنگ و مش نیاز به دکلره کردن موها دارند. دکلره کردن موها باید به خوبی صورت گیرد تا موها کمتر آسیب ببینند. به همین دلیل افراد بهتر است به سالن های زیبایی معتبر مراجعه کنند.

 

 

رنگ و مش تهران

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

سه شنبه 10 خرداد 1401 - 11:05:34
خیلی حرفه ای هستید
یکشنبه 08 خرداد 1401 - 10:41:18
کارشون خیلی خوبه
شنبه 07 خرداد 1401 - 22:21:07
عالی
شنبه 07 خرداد 1401 - 19:05:40
بسیار مفید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: