دوشنبه 26 دی 1401 - 11:33:23

آموزش رنگ و لایت

آموزش رنگ و لایت

زمانی که قصد گذاشتن رنگ مو دارید و تخصص زیادی هم در این حوزه ندارید، احتمالا نمی دانید که چه طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که هر کدام اصول مربوط به خود را دارند. شناخت انواع رنگ ها و دانستن نکاتی از آن ها به شما کمک می کند این سری که به فروشگاه برای خرید رنگ یا به آرایشگاه برای گذاشتن آن مراجعه می کنید، با دید بازتر و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب رنگ مو اقدام خواهید کرد.در این مطلب از سایت رژلب به شما آموزش رنگ و لایت به صورت کامل داده می شود.

 

دوره آموزش رنگ و لایت

در دوره آموزش رنگ و لایت، روند کامل رنگ کردن موها با انواع تکنیک ها جهت زیبا سازی مو، به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به آموزش رنگ مو از جمله: آموزش شناخت انواع رنگ موها، آموزش ترکیب رنگ های مختلف، آموزش نحوه صحیح گذاشتن رنگ ریشه، آموزش دکلره کردن مو، آموزش رنگساژ مو و آموزش انواع تکنیک های جدید رنگ مو می شود. هنرجو در این دوره نحوه ساخت رنگ های ترکیبی و ژورنالی و انتخاب رنگ مو بر اساس پوست صورت مشتری را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام تمام تکنیک های رنگ مو بر اساس خواست و سلیقه مشتری را دارند.

در این دوره ابتدا آموزش پایه رنگ کردن به صورت تئوری به هنرجو داده می شود پس از آنکه هنرجو اطلاعات کاملی از: ساختار مو، مراقبت از مو، کاتالوگ خوانی، رنگ شناسی، ترکیب رنگ، رنگ کردن موی طبیعی و رنگ شده، رنگ کردن موی سفید، دکلره (بی رنگ کردن مو)، مش با کلاه و رنگساژ دریافت کرد، تمرین عملی آغاز می شود.هنرجو در دوره آموزش رنگ و لایت این موارد را نیز آموزش می بیند: مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ترمیم دکلره، مردانساژ، هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، رنگ های کهکشانی. آموزش عملی: ترکیب رنگ، رنگ کردن موی طبیعی و رنگ شده، رنگ کردن موی سفید، دکلره (بی رنگ کردن مو)، مش با کلاه، رنگساژ و تمرین عملی روی مدل .

 

 

 

بعد از اتمام دوره آموزش رنگ و لایت، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام این دوره شما می توانید با تسلط کامل رنگ و مش شامل آموزش رنگ مو حرفه ای ، مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ترمیم دکلره، مردانساژ،هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را انجام دهید. علاوه بر مدل های توضیح داده شده در قسمت سرفصل ها، این آموزش ها شامل آموزش رنگ و لایت با کلاه، آموزش مش سوزنی، آموزش رنگ مو فانتزی، آموزش رنگ مو فانتزی بدون دکلره، آموزش دکوپاژ، آموزش هایلایت، آموزش لایت مو با فویل، آموزش مش سوزنی با کلاه، آموزش مش کردن مو، آموزش رنگساژ مو و آموزش هایلایت با فویل نیز می شود. این آموزش تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می کند.

 

 

آموزش رنگ و لایت

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

آموزش انواع رنگ و لایت مو

آموزش رنگ و لایت مو، سبک‌ها و رنگ‌ها و تکنیک‌های متفاوتی دارد. هر یک از لایت‌ها ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارد. در زیر برخی از پرکاربردترین تکنیک‌های لایت رنگ مو را معرفی خواهیم کرد.

 

هایلایت (High-light)

هایلایت تکنیکی است که در آن بخش‌هایی از مو، روشن‌تر از رنگ موی اصلی شما می‌شود. مثلا اگر موهای شما قهوه‌ای است، از هایلایت قهوه‌ای روشن و یا حتی بلوند برای جلوه بخشیدن به موهایتان استفاده می‌شود. لایت رنگ مو در این تکنیک معمولا از ریشه‌ی مو (یا نزدیک به آن) شروع می‌شود. در گذشته از فویل برای جدا کردن و هایلایت مو استفاده می‌کردند. اما در سال‌های اخیر دسته‌های باریکی از مو به صورت دستی و نامنظم جدا شده و هایلایت روی آن دسته‌ها انجام می‌شود. این کار جلوه طبیعی‌ و زیباتری به موهای شما می‌بخشد. این روش معمولا برای کسانی که پایه و یا رنگ موی تیره‌تری دارند جذاب‌تر است. در دوره آموزش رنگ و لایت که توسط بهترین مدرسان رنگ و لایت داده میشود، این تکنیک به صورت حرفه ای آموزش داده می شود.

 

 

آموزش رنگ و لایت

 

 

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.

 

لو‌لایت (Low-light)

لولایت نوعی دیگر از لایت رنگ مو است. لولایت دقیقا برعکس هایلایت است. در این تکنیک از رنگ‌های تیره برای ایجاد سایه روی موها استفاده می‌شود. این کار سبب می‌شود تا مو علاوه بر زیبایی، جلوه طبیعی‌تری داشته باشد. از لولایت با افزایش سن و یا پیدا شدن موهای سفید، بیشتر استفاده می‌شود. لولایت با تیره کردن بخش‌هایی از مو به کمتر دیده شدن موهای سفید کمک شایانی می‌کند. امروزه تمایل به این تکنیک به دلیل پوشاندن موهای سفید هم در بین خانم‌ها و هم در بین آقایان نسبت به قبل بیشتر شده است. برای لو‌لایت مو بهتر است از کلاه مخصوص مش استفاده کنیم. موهایی که بیرون از کلاه هستند با رنگ تیره پوشانده می‌شود. همین امر سبب کمتر دیده شدن موهای سفید می‌شود. انجام لولایت برای پوشاندن سفیدی موها بسیار طبیعی تر از استفاده از رنگ مشکی پر کلاغی است. علاوه بر کسانی که موی سفید دارند، افرادی که رنگ موهای روشنی هم دارند می‌توانند از این تکنیک استفاده کنند تا ظاهری متفاوت با همیشه داشته باشند. در دوره آموزش رنگ و لایت که توسط بهترین مدرسان رنگ و لایت داده میشود، این تکنیک به صورت حرفه ای آموزش داده می شود.

 

 

آموزش رنگ و لایت

 

 

 

 

 

مووی‌ لایت (Movie-light)

مووی‌ لایت یک تکنیک جدید برای کسانی است که به رنگ‌های طیفی و فانتزی مو علاقمند هستند. در این روش یک لایه از مو را جدا می‌کنند. معمولا لایه زیرین مو را انتخاب کرده و روی مو را با رنگ یک‌دست می‌پوشانند. لایه موی انتخابی را دکلره می‌کنند و به پایه‌ی مورد نظر می‌رسانند. بعد ترکیب رنگ رنگین کمان را روی این لایه دکلره شده پیاده می‌کنند. این تکنیک یکی از لایت‌های رنگ موی فانتزی، رنگارنگ و جذاب است. می‌توان از آن برای تمام و یا یک لایه از مو استفاده کرد.در دوره آموزش رنگ و لایت که توسط بهترین مدرسان رنگ و لایت داده میشود، این تکنیک به صورت حرفه ای آموزش داده می شود. 

 

سان‌ لایت (Sun-light)

همین طور که از کلمه Sun (به معنی خورشید) مشخص است، در این لایت رنگ مو، کُره‌ای به رنگ روشن در مرکز مو قرار می‌گیرد. به این صورت که مرکز سر و قسمت ریشه مو یک شکل دایره به رنگ نارنجی یا زرد روشن و درخشان ایجاد می‌شود. معمولا این کار باید با کمک دکلره انجام شود. قسمت‌های پایین‌تر از این مرکز تیره‌تر خواهد بود. گاهی برخی از متخصصان رنگ مو به ایجاد چند تکه لایت بلوند و درخشان در زمینه موی روشن نیز سان‌لایت می‌گویند. به این معنا که روی رنگ روشن مو، چند تکه مش یا لایت بسیار روشن‌تر ایجاد می‌کنند. در دوره آموزش رنگ و لایت که توسط بهترین مدرسان رنگ و لایت داده میشود، این تکنیک به صورت حرفه ای آموزش داده می شود.

 

 

آموزش رنگ و لایت

 

 

 

ویو‌ لایت (Wave-light)

در این روش لایت رنگ مو، ابتدا همه موها پوش داده می‌شود. می‌توان به کمک دستگاه wave نیز موها را وز دار کرد. سپس نوک موها را با استفاده از دکلره به پایه‌ی روشن می‌رسانند. پس از آن، همه مو به صورت یک‌نواخت رنگساژ می‌شود. این کار سبب به وجود آمدن سایه روشن زیبایی روی مو می‌شود. با توجه به وز (یا وِیو) بودن موها این زیبایی بیشتر می‌شود. در دوره آموزش رنگ و لایت که توسط بهترین مدرسان رنگ و لایت داده میشود، این تکنیک به صورت حرفه ای آموزش داده می شود.

 

هاف‌ لایت (Half-light)

یکی از انواع لایت رنگ مو، هاف‌لایت است. همانطور که از کلمه‌ی Half ( به معنی نصف یا نیمه) مشخص است موها به دو قسمت تقسیم می‌شود. هر قسمت از مو به یک رنگ متفاوت درمی‌آید. در این تکنیک می‌توانیم مو را از فرق سر به دو بخش تقسیم کنیم. روش دیگر این است که می‌توان طول موها را به دو قسمت تقسیم و یک بخش را تیره و بخش دیگر را روشن کنیم. اگر موها کوتاه بود مانند (مدل قارچی و یا ویچ) زیر موها را در قسمت گردن تیره رنگ می کنیم و قسمت چتر بالای سر را رنگ روشن می‌زنیم و یا برعکس. در برخی موارد تار مو را به اندازه پنج تا هفت سانت تیره و بقیه مو را رنگ روشن می کنیم. در این روش بین رنگ تیره و روشن باید حداقل چهار تا پنج درجه اختلاف باشد تا تفاوت رنگ دو نیمه در لحظه اول به چشم بیاید. در دوره آموزش رنگ و لایت که توسط بهترین مدرسان رنگ و لایت داده میشود، این تکنیک به صورت حرفه ای آموزش داده می شود.

 

 

 

خانم فاطمه ایاز از مدرسان بین المللی رنگ و لایت در قم - تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان بر روی کادر زیر کلیک کنید.

 

 

وی‌لایت (Violet-light)

وی‌لایت از کلمه Violet به معنی بنفش گرفته شده است. به این معنی که روی مو لایت‌هایی با طیف رنگ بنفش، شرابی و آلبالویی ایجاد می‌شود. با توجه به ترند بودن رنگ بنفش در این سال، می‌توان این لایت رنگ مو را در گزینه‌های انتخابی خود برای داشتن موهایی جذاب و خیره‌کننده قرار داد. در دوره آموزش رنگ و لایت که توسط بهترین مدرسان رنگ و لایت داده میشود، این تکنیک به صورت حرفه ای آموزش داده می شود.

 

سر فصل های تدیرس شده در آموزش رنگ و لایت

شناخت رنگها
آموزش کامل رنگ شناسی مبتدی و حرفه ای
شناخت مثلث رنگها
ترکیب رنگهای اولیه
ترکیب رنگهای ثانویه
آموزش شناخت رنگ های ترکیبی
کاتالوگ خوانی رنگها
شناخت پایه های رنگها
ژورنالی خوانی عکسهای ژورنالی
رنگ گذاری چند مرحله ای
رنگ ریشه و رنگ کامل
انواع رنگساژهای مکمل
پوشش سفیدی با رنگهای پایه بالا
رفله گیری با رنگ
سرفصل های دکلره:
شناخت انواع اکسیدان
پودرهای دکلره بنفش، سفید، آبی
معرفی برندهای معتبر و مکمل ها و ویتامینه های ترمیمی دکلره
شناخت انواع پایه دکلره
خنثی سازی و رفله گیری زرد و نارنجی
دکوپاژ و رنگ بری
تکنیک های دکلره:
تمام دکلره
تکنیک آمبره (پوش)
سامبره
بالیاژ با تکنیک پوش و لایت
هایلایت فویل و سوئیت مش
بی بی لایت و لولایت ترکیبی

کلاس های آموزش دوره رنگ و مش با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان آموزش رنگ و لایت، هنرجویان جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: