شنبه 08 مرداد 1401 - 12:14:12

آموزش آنلاین رنگ و مش

 

آموزش آنلاین رنگ و مش

مش یا هایلایت انواع مختلفی دارد و زیبایی و جذابیت مش به دانش و ذوق و مهارت آرایشگر بستگی دارد اگر علاقه مند به مباحث رنگ و مش و لایت و هایلایت و انواع بالیاژها هستید دانستن این اطلاعات پیش نیاز کارتان بوده و با مطالعه آن می توانید تفاوت مش ها را دریابید. همچنین در این مقاله قصد داریم به شما آنچه در آموزش آنلاین رنگ و مش میاموزید را اطلاع رسانی کنیم.

فهرست مطالب:

رنگ و مش چیست؟
انواع آموزش رنگ و مش مو
دوره آموزش آنلاین رنگ و مش
بعد از اتمام دوره آموزش آنلاین رنگ و مش چه توانایی هایی کسب می کنید؟
مدرسان برتر در آموزش آنلاین رنگ و مش
سوالات مرتبط در مورد آموزش آنلاین رنگ و مش

 

 

آموزش آنلاین رنگ و مش

 

رنگ و مش چیست؟

مش مو نوعی تکنیک رنگ مو است که به شما کمک می‌کند چهره خود را به طرز چشم‌گیری تغییر دهید. در این تکنیک آرایشگر بخش هایی از موی شما را روشن‌تر از موهای زمینه، رنگ می‌کند. اصولا پایه رنگ جدید با رنگ زمینه اختلاف زیادی دارند. طور معمول این اختلاف بین 3 تا 7 درجه می‌باشد. به همین خاطر برای انجام مش باید از دکلره استفاده کنید. با آموزش آنلاین رنگ و مش، میتوانید این تکنیک را برای موهای خود استفاده کنید.

 

 

آموزش آنلاین رنگ و مش

 

انواع آموزش رنگ و مش مو

اگر می‌خواهید تغییرات مثبتی در چهره خود داشته باشید، استفاده از این تکنیک می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند. آموزش آنلاین رنگ و مش دارای انواع مختلفی است که هر کدام مواد و روش‌های متفاوتی دارد. به همین خاطر آگاهی از انواع مش مو و بررسی روند آن به شما کمک می‌کند که به مدل مورد نظر خود برسید. مش مو چند نوع است که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

1) مش هایلایت

همان طور که از نام این تکنیک مشخص است در آن موهای شما روشن‌تر از زمینه رنگ می‌شوند. اختلاف رنگ زمینه و رنگ جدید به حدی نیست که از نظرتان آزاردهنده یا غیرمتعارف باشد. مش هایلایت برای افرادی که مایل هستند، بر روی موهای تیره خود، تارهای روشن داشته باشند، توصیه می شود. در این مورد می توان هایلایت را به دو تا 3 درجه روشن تر تغییر داد. میزان اسیب رسیدن به مو در این روش بسیار کمتر می باشد زیرا موهای اصلی نیاز به رنگ شدن ندارد. با آموزش آنلاین رنگ و مش می توانید مو های خود را هایلایت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم از این تکنیک در زمانی استفاده کنید که می‌خواهید موهای خود را روشن کنید اما در حد زیادی که دل شما را بزند. تناسب رنگ در این تکنیک در نهایت باعث می‌شود نتیجه نهایی بسیار دلنشین و شیک باشد.


2) مش لولایت

یکی دیگر از انواع مش مو، نوع لولایت است. در این مورد تصور نمایید که موهای شما به رنگ روشن است و قصد دارید که بین انها تارهای تیره ایجاد شود. مش لولایت، تارهای موی شما را بین 2 تا 3 درجه تیره می نماید. با آموزش آنلاین رنگ و مش می توانید مو های خود را مش لولایت کنید.

در واقع در این تکنیک موهای زمینه شما روشن هستند و با ایجاد لایه‌های تیره‌تر به آن‌ها عمق می‌دهید. شما می‌توانید تراکم آن را به دلخواه خود کم یا زیاد کنید. حتی می‌توانید با آخرین درجه تراکم، مقدار زیادی از موهای خود را تیره کنید.
اگر می‌خواهید کمی از شدت روشنایی موهای خود بکاهید، این روش می‎‌تواند مناسب باشد.


3) مش فریزینگ

این نوع مش مو برای افرادی که قصد دارند موهای خود را کاملا روشن یا کاملا تیره نمایند، مناسب است. عموما برای انجام این تکنیک از دو رنگ با اختلاف درجه بسیار زیاد استفاده می‌کنند. به عنوان مثال از رنگ مشکی برای زمینه موها استفاده کنید و رنگ دوم را از دسته بلوند دودی، یخی یا وانیلی انتخاب کنید. با آموزش آنلاین رنگ و مش می توانید مو های خود را مش فریزینگ کنید.

محبوبیت این روش به دلیل اختلاف شدید رنگی آن است. معمولا این اختلاف حدود 9 درجه است. این اختلاف رنگ باعث می‌شود موهای شما عمق زیادی بگیرد و خودنمایی کند.

 

4) مش سان لایت

مش سان لاین، یک نوع مش مو است که در آن افراد ریشه موهای خود را روشن می نمایند اما ساقه مو ها به رنگ تیره باقی می ماند. همانطور که از نام این روش مشخص است آن را به نورهای خورشید تشبیه می‌کند. به همین خاطر در بخش ریشه مو، درجه رنگ مو را روشن انتخاب می‌کنیم و پایین مو را به رنگ تیره‌تری تغییر می‌دهیم. با آموزش آنلاین رنگ و مش می توانید مو های خود را مش سان لایت کنید.

 

 

آموزش آنلاین رنگ و مش

 

دوره آموزش آنلاین رنگ و مش

در دوره آموزش آنلاین رنگ و مش، روند کامل رنگ کردن موها با انواع تکنیک ها جهت زیبا سازی مو، به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به آموزش رنگ مو از جمله: آموزش شناخت انواع رنگ موها، آموزش ترکیب رنگ های مختلف، آموزش نحوه صحیح گذاشتن رنگ ریشه، آموزش دکلره کردن مو، آموزش رنگساژ مو و آموزش انواع تکنیک های جدید رنگ مو می شود. هنرجو در این دوره نحوه ساخت رنگ های ترکیبی و ژورنالی و انتخاب رنگ مو بر اساس پوست صورت مشتری را می آموزد. هدف دوره آموزش آنلاین رنگ و مش، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام تمام تکنیک های رنگ مو بر اساس خواست و سلیقه مشتری را دارند.

 

 

آموزش آنلاین رنگ و مش

 

بعد از اتمام دوره آموزش آنلاین رنگ و مش چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره آموزش آنلاین رنگ و مش شما می توانید با تسلط کامل مجازی رنگ و مش مجازی شامل آموزش رنگ مو حرفه ای ، مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ، ترمیم دکلره، مردانساژ،هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را انجام دهید. علاوه بر مدل های توضیح داده شده در قسمت سرفصل ها، این آموزش ها شامل آموزش مجازی رنگ و مش مجازی با کلاه، آموزش مش سوزنی، آموزش رنگ مو فانتزی، آموزش رنگ مو فانتزی بدون دکلره، آموزش دکوپاژ، آموزش هایلایت، آموزش لایت مو با فویل، آموزش مش سوزنی با کلاه، آموزش مش کردن مو، آموزش رنگساژ مو و آموزش هایلایت با فویل نیز می شود. این آموزش تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می کند. ما امیدواریم که شما پس از گذراندن این دوره شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهتر کنید.

 

 

آموزش آنلاین رنگ و مش

 

مدرسان برتر در آموزش آنلاین رنگ و مش

مدرس تبسم حسینی

در سالن تخصصی خانم تبسم حسینی کلیه امور رنگ مو و دکلره صورت میگیرد. با توجه به رنگ دلخواه مشتری تمام خدمات رنگ و مش ،احیا و کراتین مو و اکستنشن مو طبیعی صورت میگیرد. در دوره آموزش آنلاین رنگ و مش که توسط خانم تبسم حسینی استفاده می شود جدیدترین متد روز دنیا می باشد . از بهترین مواد اورال و سی بی سی استفاده میشود. کلیه روش های رنگ مو و مش در این مجموعه باعث سوختگی مو نمیشود و مواد احیا کننده دارد. تمام پودرهای دکلره اولاپلکس و مواد احیا کننده دارد. برای کسانی که دوست ندارند موهای خود را دکلره کنند و در عین حال رنگ مو روشن دوست دارند بهترین توصیه استفاده از اکستنشن ترکیبی می باشد.

در این روش ابتدا ریشه مو رنگ میشود و سپس از ترکیب چند رنگ مو طبیعی به عنوان اکستنشن ترکیبی برای مشتری استفاده میگردد. بهترین آموزش آنلاین ترکیب رنگ و مش و دکلره توسط خانم تبسم حسینی به صورت مجزا انجام میشود.

 

 

 برای بهره مندی از خدمات خانم تبسم حسینی می توانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید 

 

مدرس مریم علاکم

مریم علاکم مدرس آموزش آنلاین رنگ و مش با بیش از ١٦ سال سابقه کار مدرس و مستر بین المللی ایکوال استرالیا با مدرک رسمی رنگ از دانشگاه آیدین ترکیه و مربی فنی حرفه ای هستند. خانم مریم علاکم آموزش تخصصی رنگ و لایت و اکستنشن طبیعی مو محدوده نیاوران در تلاش هستن کار خود را در زمینه آموزش و خدمت رسانی به مردم به نحو احسن انجام دهند و و در حوزه رنگ طیف وسیعی از هنر جویان عزیز را وارد بازار کار کنند. ایشان کلاس های آموزشی رنگ و مش را با توجه به شرایط هنرجوهایشان از نظر مالی و تایمی به صورت عمومی و خصوصی تشکیل می دهند و هنرجویان با کلی تکرار و تمرین بر روی مدل زنده تکنیک ها و ترکیب رنگ ها را به خوبی آموزش می بینند. همچنین پس از گذراندن دوره کامل و اخذ مدرک، وارد بازار کار می شوند. هنرجویان عزیز به مدت ٦ ماه پشتیبانی می شوند.

 

 

شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی مریم علاکم بهترین اکستنشن کار و مدرس کار با مواد در شمال تهران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

اینستاگرام خانم مریم علاکم:

@maryamalakom_haircolor

 

مدرس شیما ابراهیمی

یکی از بهترین مدرسین رنگ و مش در شمال تهران، خانم شیما ابراهیمی است. ایشان با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و همچنین مواد استاندارد و مرغوب، از مدرسین با تجربه در زمینه کاربامواد میباشند. کلاس های آموزش آنلاین رنگ و مش فوق تخصصی ایشان با جدیدترین تکنیک های رنگ مو و کاربامواد برگزار میشود. خانم شیما ابراهیمی علاوه بر لاین خدمات رنگ مو، هر ماهه ورکشاپ ها و کلاس های آموزشی نیز برگزار می کنند. هنرجویان پس از اتمام دوره های آموزشی موفق به دریافت مدرک شده و در بهترین سالن های زیبایی مشغول به کار خواهند شد.

 

خانم شیما ابراهیمی یکی از بهترین مدرس های رنگ و لایت و احیا در محدوده میرداماد، جهت بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

سوالات مرتبط در مورد آموزش آنلاین رنگ و مش

بازار کارش چطوره!؟
اگر به دنبال درآمد بالا در آرایشگاه هستید، دوره آموزش آنلاین رنگ و مش به شما پیشنهاد می شود. خیلی از افراد به صورت تجربی این کار را می کنند و متاسفانه به صورت حرفه ای با این رشته آشنایی ندارند در این صورت ممکن است به موهای مشتریان نیز آسیب بزنند.

 

نحوه برگزاری دوره آموزش آنلاین رنگ و مش
کلاس های دوره آموزش آنلاین رنگ و مش به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین 1 تا 3 نفر، نیمه خصوصی 3 تا 8 نفر و گروهی از 8 تا 20 نفر تشکیل می شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: