شنبه 05 آذر 1401 - 14:41:38

آکادمی رنگ

 

آکادمی رنگ

رنگ مو می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شما داشته باشد اما به شرطی که به درستی انتخاب شود و با روش های درست انجام شود. در آکادمی رنگ مو به شما آموزش کامل رنگ کردن مو توسط بهترین مدرسان داده می شود.

فهرست مطالب:

در آکادمی رنگ چه میگذرد؟
آموزش تکنیک های رنگ مو در آکادمی رنگ
معرفی بهترین مدرسان در آکادمی رنگ

 

 

آکادمی رنگ

 

در آکادمی رنگ چه میگذرد؟

در آکادمی رنگ مو، مدارکی به هنرجوهای رنگ کار داده می شود. این مدارک معتبر بوده و توسط موسسات مختلف مورد تایید می باشد. گرفتن مدرک از آکادمی های مشهور، باعث افزایش اعتبار شخص می شود. در آکادمی رنگ جدیدترین مدل های رنگ مو مانند بالیاژ، آمبره و… به صورت کاملا دقیق آموزش داده می شود.
در آموزشگاه های آرایشی در سراسر کشور، می توان انواع خدمات آرایشی و بهداشتی را فراگرفت و وارد بازار کار شد. یکی از این خدمات آموزش رنگ مو است و آکادمی رنگ مو بایستی جدیدترین روش ها و تکنیک های رنگ مو را به هنرجوها آموزش دهد.
برخی از آکادمی های رنگ مو، دوره های مختلفی برای آموزش تعیین می کنند. این دوره ها شامل دوره های مبتدی و پیشرفته می شود که در هر دوره آموزش های خاصی به هنرجوها داده می شود. هزینه های هر یک از این دوره ها متفاوت بوده و پس از تکمیل فراگیری این دوره ها، هنرجو می تواند وارد بازار کار شده و کسب درآمد کند. با گذراندن دوره های آموزشی در آکادمی رنگ، می توان در این زمینه تخصص گرفت و خدمات ماهرانه تری را ارائه داد.

 

آکادمی رنگ

 

آموزش تکنیک های رنگ مو در آکادمی رنگ

استفاده از رنگ مو به صورت قدیمی و سنتی دیگر جایگاهی در بین خانم های جوان ندارد و استفاده از انواع تکنیک های رنگ کردن مو جایگزین روش های قدیمی شده است. خوشبختانه امروزه تکنیک های مختلفی در این حوزه وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان هر نوع نیازی را پوشش داد. در ادامه به معرفی انواع تکنیک های رنگ مو که در آکادمی رنگ، توسط بهترین مدرسان رنگ مو آموزش داده میشود، خواهیم پرداخت:


آمبره: از جمله جدید ترین تکنیک های رنگ کردن مو در آکادمی رنگ می توان به آمبره کردن مو ها اشاره کرد. این روش را می توان یکی از ایمن ترین روش ها برای رنگ مو معرفی کرد. رنگ کردن مو ها در این روش به این صورت است که قسمت ریشه ی مو به رنگ طبیعی می ماند و هر چه به نوک مو ها نزدیک تر می شویم رنگ مو روشن تر می شود. برای این کار از فویل برای دکلره کردن قسمت های روشن استفاده می کنند.

 

 آمبره هایلایت: یکی از تکنیک هایی است که در آن رنگ مو ها بسیار لطیف و محو می باشد. در این روش فقط قسمت نوک مو ها با استفاده از یک رنگ بسیار ملایم آمبره می شود. مزیت این روش برای رنگ کردن مو را می توان طبیعی بودن آن دانست. که آموزش کامل آن در آکادمی رنگ داده می شود.

 

بالیاژ: کلمه ی بالیاژ کلمه ای فرانسوی به معنای رنگ کردن می باشد. بالیاژ به روش دکلره کردن مو ها در هوای آزاد و بدون استفاده از فویل گفته می شود. روش انجام کار در بالیاژ مانند آمبره می باشد با این تفاوت که در این روش از فویل برای قسمت های روشن استفاده نمی شود و این کار به صورت آزادانه انجام می شود.

 

 

 آمبره معکوس: از نام این روش می توان حدس زد که قرار است رنگ مو به چه شکل باشد. در واقع در این روش برعکس روش آمبره ریشه مو را روشن کرده و هر چه به نوک مو ها نزدیک تر می شویم رنگ آن تیره تر خواهد شد.

 

سامبره: سامبره روشی است که در آن از دو رنگ که تناژ نزدیک به هم داشته باشد استفاده می شود. معمولا یکی از رنگ ها تیره تر از رنگ دیگر انتخاب می شود تا حالت سایه روشن آن در مو به خوبی دیده شود. با این آموزش در آکادمی رنگ میتوانید به بهترین روش این تکنیک را اجرا کنید.

 

 

آکادمی رنگ

 

 هایلایت: رنگ مو به روش هایلایت باعث می شود که مو های شما حجیم تر دیده شود. در این روش که در آکادمی رنگ هم آموزش داده می شود، هم از دو رنگ تیره و روشن استفاده می کنند به طوری که رنگ روشن بر روی دکلره و رنگ تیره بر روی کل مو ها زده می شود.

 

 لولایت: برعکس عملی که در هایلایت انجام می شود را لولایت می گویند. در این روش به جای این که بخش های نازکی از مو را انتخاب کرده و به رنگ روشن در آوریم، قسمت زیادی از آن را برداشته و تیره می کنیم.

 

 

کالر ملت: در این روش هم از دو رنگ استفاده می شود. روش انجام کار در این روش به این گونه است که بیشتر قسمت های مو با استفاده از یک رنگ روشن رنگ شده و از رنگ دیگر که تیره تر است، برای رنگ کردن قسمت های انتهایی مو به صورت فید شده استفاده می شود. با شرکت در کلاس های آموزشی آکادمی میکاپ میتوانید این تکنیک را یاد بگیرید.

 

Ecaille: در این تکینیک رنگ مو، دو رنگ طلایی و شکلاتی در کنار یکدیگر استفاده می شوند. معمولا رنگ شکلاتی زمینه مو و رنگ طلایی به عنوان موج در انتهای مو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 Dip_dyed: برای این روش از دو رنگ کاملا متفاوت که هیچ گونه شباهتی با یکدیگر ندارند در کنار یکدیگر استفاده می شود. در این روش نیازی به فید کردن رنگ ها وجود ندارد و باید تفاوت دو رنگ بر روی مو ها کاملا مشهود باشد. در آکادمی رنگ میتوانید این تکنیک را روی مدل ها انجام دهید.

 

 

آکادمی رنگ

 

معرفی بهترین مدرسان در آکادمی رنگ

در آکادمی رنگ مدرسانی هستند که بسیار در کار خود سر رشته دارند و از تجربه بالایی برخوردار هستند. شما میتوانید با مراجعه به این مدرسان از خدمات و آموزش هاشون بهره مند شوید. در ادامه ما به معرفی بهترین مدرسان آکادمی میکاپ خواهیم پرداخت:

 

خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس آکادمی رنگ

خانم رمیسا میرزایی، یکی از بهترین کارشناسان و مدرس رنگ و مش آکادمی رنگ در شمال تهران هستند که دوره های آموزشی خود را در خارج از کشور گذرانده اند. ایشان حدود 8 سال سابقه کاری مستمر در حوزه رنگ و مش دارند و نمونه کارهای عالی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند.

رمیسا میرزایی دوره های آموزشی رنگ و مش خود را نزد اساتید برتری همچون استاد منیر، استاد عابد و ... گذرانده اند. ایشان پس از سالیان سال فعالیت مداوم در حوزه رنگ مو، امروزه به یکی از برترین اساتید کشور تبدیل شده اند و هر ماهه دوره های آموزشی و ورکشاپ هایی را در آکادمی رنگ برگزار می کنند. کلاس های آموزشی خانم میرزایی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. البته بهترین نوع دوره های آموزشی از نظر خانم میرزایی، به صورت نیمه خصوصی و عملی است. هنرجویان در این نوع کلاس‌ها فرصت بیشتری را جهت یادگیری خواهند داشت و بیشترین بهره وری را کسب خواهند کرد.

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 

 

 

 

 

 

سالن زیبایی جودکی بهترین مدرس آکادمی رنگ

یکی از بهترین آکادمی رنگ در شمال تهران، سالن جودکی است. این سالن  با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و همچنین مواد استاندارد و مرغوب، از بهترین سالن ها در زمینه کاربامواد میباشند. کلاس های آموزشی رنگ و مش فوق تخصصی جودکی با جدیدترین تکنیک های رنگ مو و کاربامواد برگزار میشود.

سالن زیبایی جودکی علاوه بر لاین خدمات رنگ مو، هر ماهه ورکشاپ ها و کلاس های آموزشی نیز برگزار می کنند. هنرجویان پس از اتمام دوره های آموزشی موفق به دریافت مدرک شده و در بهترین سالن های زیبایی مشغول به کار خواهند شد.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: