شنبه 30 مهر 1401 - 11:43:17

دوره آموزش رنگ مو در تهران

 

دوره آموزش رنگ در تهران

در دوره آموزش رنگ مو، روند کامل رنگ کردن موها با انواع تکنیک ها جهت زیبا سازی مو، به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به آموزش رنگ مو از جمله: آموزش شناخت انواع رنگ موها، آموزش ترکیب رنگ های مختلف، آموزش نحوه صحیح گذاشتن رنگ ریشه، آموزش دکلره کردن مو، آموزش رنگساژ مو و آموزش انواع تکنیک های جدید رنگ مو می شود. هنرجو در این دوره نحوه ساخت رنگ های ترکیبی و ژورنالی و انتخاب رنگ مو بر اساس پوست صورت مشتری را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام تمام تکنیک های رنگ مو بر اساس خواست و سلیقه مشتری را دارند. شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش رنگ مو در تهران همه چیز را در مورد رنگ مو آموزش ببینید.

 

فهرست مطالب:

رنگ مو و انواع آن
سرفصل های تدریس شده در دوره آموزش رنگ در تهران
با شرکت در دوره آموزش رنگ در تهران متخصص شوید!
سوالات متداول در دوره آموزش رنگ در تهران

 

دوره آموزش رنگ مو در تهران

 

 

مجموعه هانی و هما تخصصی ترین آموزشگاه رسمی سازمان فنی و حرفه ای در زمینه رنگ و لایت در فرمانیه تهران. برای بهره مندی از خدمات این سالن زیبایی با شماره زیر تماس بگیرید و یا روی کادر تماس کلیک کنید

 

 

رنگ مو و انواع آن

رنگ مو به مجموعه‌ای از رنگ‌دانه‌های طبیعی و یا مصنوعی اطلاق می‌شود و از آن برای رنگ آمیزی کردن موها به منظور افزایش زیبایی استفاده می‌گردد. رنگ‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی وجود دارند و استفاده‌ی صحیح از آن‌ها می‌تواند تاثیرات بسیار عمیقی را بر روی زیبایی و چهره‌ی شما بگذارد و به همین دلیل است که شما باید در انتخاب رنگ مناسب برای موهای خود نهایت دقّت را صرف نمایید تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید. البته شما می توانید آموزش ترکیب کردن رنگ مو را در دوره آموزش رنگ در تهران بیاموزید.

انتخاب رنگ موی مناسب در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد و سبب می شود صورت تان بازتر و موهایتان زیباتر از قبل به نظر برسد . برای رنگ کردن موها باید نکاتی را رعایت نمایید و رنگ مویی را انتخاب کنید که به دیگر اجزای صورت تان بیاید و با پوست صورت منطبق باشد تا ظاهر جذاب و زیبایی به شما ببخشد و شما با رنگ کردن موهایتان احساس پشیمانی نکنید .

 

دوره آموزش رنگ مو در تهران

 

 

خانم ساناز برومندی متخصص رنگ و لایت و احیا و کوتاهی در زعفرانیه - برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

سرفصل های تدریس شده در دوره آموزش رنگ در تهران

• آموزش انواع هایلایت(لایت) از تیره، کمرنگ و طبیعی تا روشن چشمگیر، لولایت، هافلایت، دارک لایت، دیپ لایت، کهکشانی و سایر رنگ و مش های جدید
• انواع کار با مواد رنگ و مش با فویل،با کلاه، بدون کلاه، پر پشت یا کم پشت به صورت کاملا عملی و دقیق
• آموزش تخصصی انواع بلیچ، بلیچینگ(bleaching) یا دکلره مو
• شناخت کامل انواع پایه های انواع دکلره رنگ و مش، ترکیب های کامل رنگ مو با انواع اکسیدان و زمان درست استفاده از هر شماره اکسیدان
• آموزش انواع ترکیب بهترین رنگ موهای پرطرفدار (بدون داشتن زردی یا قرمزی و حالت زنگ زدگی روی مو) مثل عسلی، شکلاتی، دودی، بنفش و نسکافه ای، قرمز و ...
آشنایی با ترکیب رنگ مناسب نوع صورت و رنگ پوست برای زیباتر شدن مو ها. این آموزش بسیار در دوره آموزش رنگ در تهران جذاب می باشد.
• یادگیری انواع آمبره و سامبره جدید روی موهای کوتاه، بلند، روی شانه یا تا گردن برای انواع رنگدانه های مختلف (از جمله مشکی، قهوه ای و ...)
• آموزش تمام روش های دکلره(بی رنگ کردن مو)، تمام دکلره، انواع پودر دکلره و ترمیم انواع مش به سبک گودلایتر و ...
• چطور حین کار با مواد شیمیایی از عوارض آن ایمن باشیم و معرفی انواع خطرات کار با موادهای شیمیایی رنگ و مش مو به خصوص دکلره
• آموزش ترکیب رنگ و مش با انواع صافی و فر مو (ماژور - فانک و ....)
• یادگیری انواع مش های جدید کلاهی، سوزنی، لایه لایه، آموزش مش ببری پلنگی، شعله ای، مدادی، شطرنجی، ویزیبل، شلال، خطی و سایر رنگ و مش های جدید مد روز

 

دوره آموزش رنگ مو در تهران

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی


• روش های به پایه رساندن مو(دکلره) بدون آسیب، شناخت پلان های مو، قانون چرخه رنگ
کاتالوگ خوانی رنگها، شناخت پایه های رنگها،ژورنالی خوانی عکسهای ژورنالی، رنگ گذاری چند مرحله ای،رنگ ریشه و رنگ کامل،انواع رنگساژهای مکمل. کاتالوگ خوانی از مهمترین دروس در دوره آموزش رنگ در تهران است.
• آموزش روش قیمت دادن انواع لایت و رنگ و مش به مشتری مورد نظر شما
• آموزش قرمز کردن خوشرنگ مو به روش ماگما به تناژ ماهاگونی همراه با دکلره یا بدون دکلره
• معرفی بهترین و وسایل در دوره رنگ و مش (خارجی و ایرانی)
• آموزش انواع فر و صافی مو (با دستگاه یا بدون دستگاه) برای اندازه مو
• آموزش انواع بالیاژ مو در رنگ و مش به روش های مختلف پوشینگ، لایت، زیپ، تلفیقی و جدیدترین نوع هر دوره
• روش های خنثی سازی و رفله گیری انواع رنگ مو(به خصوص نارنجی و زرد و ...) و ️پوشش سفیدی با رنگهای پایه بالا
• معرفی برندهای معتبر  و مکمل ها و ویتامینه های ترمیمی دکلره
•خنثی  سازی و رفله گیری زرد و نارنجی
•دکاپاژ و رنگ بری مو
• آموزش انواع روش های ریموو و پاک کردن رنگ مو به خصوص شرابی و مشکی
• شناخت انواع ph در رنگ مو برای جلوگیری از وز و خشک شدن مو
• آموزش عمل مردانساژ کردن مو(رنگ کردن موهای سفید) به صورت فوق تخصصی
• آموزشهایلایت فویل و سوئیت مش، بی بی لایت و...
• معرفی بهترین و وسایل در اموزش رنگ و مش (خارجی و ایرانی)
•آموزش انواع فر و صافی مو (با دستگاه یا بدون دستگاه) برای اندازه مو

 

دوره آموزش رنگ مو در تهران

 

 

 

اینستاگرام های خانم مریم علاکم:

maryamalakom_haircolor

maryamalakom_academy

 

 

 

با شرکت در دوره آموزش رنگ در تهران متخصص شوید!

خانم‌ها و آقایان همواره به دنبال روش‌هایی برای جذاب تر کردن خودشان هستند و با مرور زمان به تعداد آنها افزوده می‌شود. رنگ و مش مو تاثیر بسزایی در چهره افراد دارد و شما با یاد گرفتن این مهارت می‌توانید افراد بسیاری را زیباتر از گذشته‌شان کنید. علاوه بر دوره آموزش رنگ در تهران بازار کار مناسبی دارد، میزان درآمد شما نیز بالا خواهد بود و حداقل 5 الی 10 میلیون تومان در ماه خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در دوره آموزش تخصصی رنگ مو در تهران برگزار خواهد شد شرکت کنید و مدرک آرایشگری دریافت کنید.

در دوره اموزش رنگ، شما بعد از آشنایی با انواع رنگ های مورد استفاده، روش های متداول انجام رنگ مو را با تمام ریزه کاری های آن یاد می گیرید. همچنین در دوره آموزش رنگ در تهران با تمام روش های رایج در بازار کار این زمینه از جمله مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ترمیم دکلره، مردانساژ هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ و روش کهکشانی به صورت کاملا عملی آشنا خواهید شد. در کلاس های آموزش رنگ و لایت مو، شما انجام رنگ کردن مو، ترکیب رنگ، رنگ کردن موی طبیعی و رنگ شده، رنگ کردن موی سفید، دکلره (بی رنگ کردن مو)، مش با کلاه و رنگساژ را با استفاده از مدل واقعی یاد می گیرید.

 

دوره آموزش رنگ مو در تهران

 

 

 برای بهره مندی از خدمات خانم تبسم حسینی می توانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید 

 

 

سوالات متداول در دوره آموزش رنگ در تهران

 ابزارهای مورد نیاز آموزش رنگ و مش مو چیست؟
در دوره آموزش رنگ در تهران آموزش کامل رنگ مو از مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شود که از ابزارهایی مانند: انواع شانه و برس های مخصوص، حوله و پیش بند یکبار مصرف، کلاه، انواع اکسیدان، ماسک مو و نرم کننده، فویل آلومینیوم، پودرهای مخصوص دکلره، سشوار و اتوی مو، کاسه رنگ و انواع آن استفاده می‌شود.

 

هزینه و نحوه برگزاری دوره آموزش رنگ در تهران
هزینه آموزش تخصصی رنگ مو در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است. کلاس های این دوره به شکل خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. همچنین برای خانم های شاغل و عزیزانی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان تشکیل کلاس در روزهای تعطیل نیز وجود دارد.

 

بازار کار رنگ مو چگونه است؟
این روزها تب و تاب بازار رنگ مو بالا رفته و به طرفداران آن روز به روز اضافه می شود. علاوه بر بحث افزایش جذابیت و زیبایی ظاهری، بعضی افراد به دلیل سفید شدن موهایشان ناچار به رنگ کردن موهای خود هستند. پیروی از مد هم دلیل دیگر داغ بودن بازار کار این رشته آرایشی می باشد. دوره آموزش رنگ مو در تهران یکی از رشته های بسیار پولساز آرایشگری است و پس از کسب مهارت‌های لازم، تیم رژلب شما را به سالن‌های آرایشی معرفی می‌کند تا شانس مناسبی برای وارد شدن به بازار کار مورد علاقه‌تان داشته باشید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: