چهارشنبه 11 دی 1398 - 17:34:29

تاتو کف سر - میکرواسکالپ

 

معرفی بهترین مرکز اسکالپ سر

میکرواسکالپ سر غرب تهران

 

معرفی بهترین مراکز فوق تخصصی تاتو کف سر

 

 

 


تاتو کف سر چیست و چه کاربردی دارد؟

ریزش مو می تواند به دلیل عواملی همچون شرایط پزشکی و روانی بروز یابد. ریزش مو چنانچه مداوم باشد، منجر به طاسی سر خواهد شد. فرقی نمی کند علت پیدایش طاسی چه باشد؛ بدون شک بسیار ناراحت کننده است. به خصوص این که هیچ راه حل آسانی برای درمان آن وجود ندارد. میکروپیگمنتیشن پوست سر یکی از راه حل های درمان طاسی سر است. در این روش به جای تلاش برای رویش مجدد مو یا ایجاد پروتز روی سر، تارهای مویی بسیار ریزی روی پوست خالکوبی می شود. این روش درمانی بسیار سریع، موثر و بدون درد است.

اسکالپ سر یک روش خالکوبی روی پوست می باشد که می تواند شامل کل نواحی سر یا تنها یک بخش کوچک از آن باشد. این روش کاملا غیرجراحی بوده و برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

- پنهان کردن جای زخم و اسکار
- پوشاندن جای سوختگی و جراحت
- رفع مشکلات پوستی مانند آلوپسی
- برطرف کردن طاسی سر

 

برای اسکالپ سر خود می توانید با خیال راحت به مرکز اسکالپ آیراملو و مرکز اسکالپ علیپور مراجعه نمایید.

 

 

SMP یک روش نیمه دائمی برای درمان ریزش مو و طاسی است. حتی می توان با مراقبت و ترمیم به موقع، ماندگاری آن را تا آخر عمر افزایش داد. البته باید به این نکته توجه داشت که ماندگاری اسکالپ به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به سیستم ایمنی، نوع پوست و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب اشاره کرد. ممکن است یک مشتری هر چهار تا شش سال برای ترمیم اسکالپ سر مراجعه کند؛ در حالی که یک مشتری هر ساله به ترمیم نیاز داشته باشد.

در چند روز اول پس از انجام اسکالپ سر باید از ورزش های سنگین و ترجیحا کلاه هایی که به پوست سر شما فشار وارد می کنند، استفاده نکنید. شستشو و تراشیدن سر پس از گذشت چهار روز مجاز است. در این مدت در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و پس از آن نیز حتما از ضد آفتاب مناسب برای پوست سر خود مصرف نمایید. روزانه پوست سر خود را مرطوب نگه دارید. چنانچه این اقدامات را به درستی انجام دهید، رنگدانه های میکرو اسکالپ از ماندگاری بیشتری برخوردار خواهند بود.

 

انجام تاتو کف سر در دو مرکز فوق تخصصی اسکالپ علیپور و آیراملو

 

 

قبل از انجام هر کار ابتدا بررسی کنید ببینید که آیاد پیگمنت آرتیست از اعتبار بالایی برخوردار است یا خیر؟ بررسی کنید که متخصص اسکالپ در زمینه میکروپیگمنتیشن پوست سر کاملا واجد شرایط است و تا سطح استاندارد 4 (بالاترین سطح صلاحیت برای انجام این کار) پیش رفته و آموزش های گسترده ای را پشت سر گذاشته است؟ همچنین باید اطمینان حاصل کنید که حین انجام اسکالپ سر بیمه تعلق می گیرد یا خیر. یک متخصص یا پزشک خوب باید از تمامی این امکانات برخوردار باشد.

پیشنهاد سایت رژلب برای انجام اسکالپ سر، مراکز فوق تخصصی اسکالپ سر خانم نرگس علیپور و اسکالپ سر خانم مریم آیرملو می باشد. در این مرکز از رنگ های استاندارد و حرفه ای و همچنین سوزن های یکبار مصرف برای انجام اسکالپ استفاده می شود. پس با خیال راحت می توانید جهت تاتو کف سر به این مراکز مراجعه نمایید. جهت برقراری ارتباط با مرکز اسکالپ سر مریم آیرملو و همچنین مرکز اسکالپ سر نرگس علیپور با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

Tato torky
شنبه 31 تیر 1396 - 19:32:17
عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: