پنجشنبه 01 آذر 1397 - 00:23:18

برچسب خالکوبی چیست؟

 

نکاتی درباره تتوی برچسبی

ویژگی های برچسب خالکوبی


 

 

این روزها بیشتر طرفداران تاتو به سراغ طرح ها و مدل های بزرگ میروند. اکثر آنها طرح های شلوغ و پر از گل و گیاه را برای خالکوبی انتخاب میکنند. این طرح ها را باید به یک هنرمند و متخصص این کار بسپارید، چرا که ظریف و مرتب انجام دادن اینکار یکی از مهمترین نکاتی است که در این طرح ها باید انجام شود. طرح تاتوی ظریف، نیاز به مهارت خاصی دارد؛ زیرا به عنوان یک اثر هنری دائمی دیده میشود. مقاله امروز ما درباره برچسب خالکوبی است. با رژلب  همراه باشید.

 

 

طرح گل رز برای تاتو


 

 

 

 برچسب خالکوبی چیست؟

بسیاری از مشتریان به دنبال طرح های سفارشی و چالش برانگیز هستند؛ امّا این را نیز باید در نظر گرفت که هر ایده و تصویری قابل انتقال روی پوست نیست. باید این دلایل را در نظر گرفت که آیا میتوان با خطوط نازک، این تصاویر را روی پوست درآورد یا خیر؟  همچنین ممکن است، انتخاب این تصاویر تاثیر منفی داشته باشد، در واقع  این یک نوع عمل پیچیده است که نیاز به دقت بالایی دارد. اینجاست که میتوانید از برچسب خالکوبی استفاده کنید. میتوانید از طرح های درخواستی مشتری شابلون و برچسب درست کنید و سپس آن را روی بدن مشتری خالکوبی کنید. این کار باعث میشود، شما دقیقاً همان طرحی که دلبخواه مشتری است را روی پوست او پیاده کنید.

 برچسب خالکوبی چه ویژگی دارد؟

یکی از ویژگی های خوبی که تتوی برچسبی یا برچسب خالکوبی دارد، این است اگر از طرح خالکوبی خود پشیمان شدید، میتوانید به راحتی این تاتو های موقت را بردارید. مواد و محصولاتی که در این برچسب ها استفاده میشود، مدادهای بلستر، جوهر و کاغذ های مخصوص برای این برچسب ها می باشد. و برای برداشتن این طرح ها از روی پوست میتوانید از کرم ها وژل های مخصوص این کار استفاده کنید. کاغذی که این طرح را روی پوست انتقال میدهد، یک نوع کاغذ نازک است که وسیله مناسبی برای این طرح های خالکوبی است. تاتو کار با یک کپی از طرح انتخابی روی این کاغذ ها، طرح را روی پوست شما انتقال میدهند. توسط این لایه انتقال دهنده جوهر روی پوست شما انتقال داده میشود و روی پوست میماند، سپس میتوانید کاغذ را از روی پوست بردارید. برای چاپ طرح ها روی این کاغذها از دستگاه های حرارتی و چاپگرها میتوان استفاده کرد.
همچنین یک سری از
تاتو کاران هستند که از این تکنیک و روش استفاده نمیکنند و از روشی به نام دست آزاد استفاده میکنند؛ اما بهتر است برای یک سری از طرح ها از دست و همچنین برچسب استفاده کنید مثل طرح تاتوی چهاربرگ. البته بدین معنا نیست که طرح هایی که با دست کشیده میشوند حالت های بد و اشتباه دارند؛ چرا که هنرمندان بی نظیر و فوق العاده ای هستند که میتوانند این تصاویر را با دست بکشند و انجام دهند. همچنین این روش باعث میشود که هنرمند خلاقیت خودش را به مشتری نشان داه و آن  را جذب خودش کند. همچنین این روش کمک میکند تا مشتری دید جدید و تازه ای نسبت به هنر داشته باشد. وجود یک طرح زیبا و دائمی روی بدن او احساس خوشایندی به او میدهد.
اما این طرح ها هیچ مسئولیتی در برابر اینکه مشتری دوست داشته باشد یا نه ندارند. برچسب خالکوبی به گونه ای است که از قبل توسط مشتری و تاتو کار پسندیده شده اند. همچنین رابطه بین مشتری و 
تاتو کار یک رابطه مستقیم است؛ هر دو بهم کمک میکنند تا یک طرح مفید و مثبت ایجاد کنند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: