یکشنبه 07 آبان 1402 - 22:40:40

تکنیک جدید شیدینگ ابرو – پادر بروز Powder Brows

 

میکروشیدینگ ابرو چیست؟

تفاوت میکروشیدینگ ابرو با میکروبلیدینگ

 

همه چیز درباره میکروشیدینگ ابرو

 

 


طراحی ابرو یک فرآیند سخت و زمانبر برای اکثر خانم ها است؛ به خصوص اگر بخواهیم این کار را در صبح زود انجام دهیم. اگر طراحی ابروها را به دقت و با حوصله انجام ندهیم، ممکن است تاثیر منفی روی ظاهر کلی ایجاد کند. خب، اگر به دنبال یک راهکار متفاوت و آسان برای طراحی ابروهای خود هستید، باید بگوییم که این مقاله برای شما گردآوری شده است. با وب سایت رژلب همراه باشید.


تکنیک میکروشیدینگ یا پادر بروز، بهترین گزینه برای آرایش دائم ابروها


از این که هر روز مقابل آیینه بایستید و ابروهایتان را شکل دهید، خسته شده اید؟ چندین راه حل جایگزین و حرفه ای برای طراحی دستی ابروها وجود دارد. در واقع، روش های میکروبلیدینگ و میگروشیدینگ از جمله راهکارهای جدید و جایگزین برای طراحی ابرو هستند. این همان چیزی است که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم.


تفاوت بین میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ یا پادر بروز چیست؟


میکروبلیدینگ، متدی است که طی آن تارهای نازک و طبیعی مشابه با تارهای ابروی مشتری در نواحی مختلف کشیده می شود تا پرپشت به نظر برسد. این فرآیند به صورت دستی و با استفاده از ابزاری به نام میکروبلیدر انجام می شود. به لطف میکرو سوزن هایی که در دستگاه میکروبلاستر تعبیه شده است، خطوطی دقیق و صاف توسط متخصص تاتو ابرو روی پوست نقش می بندد.


میکروبلیدینگ برای چه افرادی مناسب است؟


معمولا خانم هایی که دارای موهای ابروی بسیار نازک و پراکنده هستند، از این روش استقبال می کنند. این روش، ابروهایی فوق العاده طبیعی و زیبا را به ارمغان خواهد آورد. میکروبلیدینگ می تواند برای 6 الی 18 ماه ماندگاری داشته باشد.


چه افرادی نمی توانند از روش میکروبلیدینگ استفاده کنند؟


افرادی که دارای پوست چرب یا منافذ پوستی بزرگ هستند، بهتر است که از روش میکروبلیدینگ برای پرپشت شدن ابروهایشان استفاده نکنند. چرا که پوست چرب منجر به پاک شدن زودتر از موعد میکروبلیدینگ خواهد شد. همچنین، اگر به بیماری خودایمنی مبتلا هستید یا در معرض یائسگی قرار دارید نیز توصیه می کنیم روش های دیگری را برای خود برگزینید.

 

تفاوت بین میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ

 


پادر بروز Powder Brows چیست؟


روش پادر بروز نیز بسیار شبیه به ابروهای نچرال می باشد و گاهی اوقات با نام آمبره بروز Ombre brows نیز شناخته می شود. دلیل این امر نیز آن است که انتهای ابرو بسیار تیره تر است و هر چه به آرامی به سمت گوشه های داخلی ابرو نزدیک می شود، به تدریج محوتر و طبیعی تر به نظر می رسد. پادر بروز، طراحی بسیار ظریف و همه پسندی دارد. البته باید توجه داشت که این روش به مرور زمان کمرنگ تر شده و شما با مراجعه به سالن زیبایی مورد نظر خود باید نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید.


روش میکروشیدینگ یا پادر بروز برای چه افرادی مناسب است؟


افرادی که تمایل دارند ابروهای خود را بسیار پرپشت نشان دهند، می توانند از این روش استفاده کنند. این ایده برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند و تمایل دارند آن را پر نشان دهند، مناسب است.


چه افرادی نمی توانند از روش میکروشیدینگ استفاده کنند؟


همه افراد می توانند از روش میکروشیدینگ استفاده کنند. چرا که این روش برخلاف متد میکروبلیدینگ، هیچ صدمه ای به پوست وارد نخواهد کرد. قابل ذکر است که روش میکروشیدینگ می تواند بین 2 تا 4 سال ماندگاری داشته باشد.


روش انجام میکروشیدینگ یا پادر بروز به چه صورت است؟


در روش میکروشیدینگ، برخلاف متد میکروبلیدینگ از یک قلم برقی که در انتهای آن یک نیدل یا سوزن تعبیه شده است، استفاده می شود. علاوه بر این، این قلم برخلاف قلم مخصوص میکروبلید، دارای سوزن تیز و برنده نیست. متخصص تاتو ابرو از قلم میکروشید برای ایجاد سوراخ های بسیار ریز و انتقال رنگدانه به زیر پوست استفاده می کند. سوراخ های ایجاد شده در داخل ابروها می توانند فرم کلی آن را به وجود آورند.


چه افرادی می توانند از تکنیک میکروشیدینگ استفاده کنند؟


کاندیدای این روش بدون درد و خونریزی، خانم هایی هستند که دارای تارهای ابروی بلوند می باشد. همچنین، خانم های مسن که می خواهند تاتو ابروی آن ها ماندگاری بالایی داشته باشد نیز می توانند با خیال راحت از متد میکروشیدینگ استفاده کنند. خانم های دارای پوست چرب می توانند با خیال راحت روش میکروشیدینگ یا پادر بروز را مورد استفاده قرار دهند؛ زیرا این تکنیک در معرض هوای بسیار گرم و تعریق نیز ماندگاری خود را از دست نخواهد داد.

 

درباره میکروشیدینگ یا پادر بروز بیشتر بدانید

 


هزینه پادر بروز چقدر است؟


همانطور که احتمالا می دانید، هزینه پادر بروز می تواند با توجه به موقعیت مکانی شما متفاوت باشد. اما می توان هزینه حدودی 200 تا 400 دلار را برای آن تخمین زد. روند انجام میکروشیدینگ 2 ساعت به طول می انجامد. پس از یک ماه می توانید جهت چک نهایی دوباره به مرکز مربوطه مراجعه کنید و هر دو سال یکبار نیاز به ترمیم مجدد دارد.


مراقبت های بعد از انجام میکروشیدینگ ابرو


- تا سه روز از شستشوی ابروهای خود خودداری کنید. پس از این مدت نیز می توانید از یک پاک کننده ملایم استفاده نمایید.
- تا 7 روز از رفتن به حمام طولانی مدت و همچنین استخر و سونا اجتناب نمایید.
- هر بار پس از دوش گرفتن از پماد استفاده کنید تا رطوبت پوست حفظ بماند.
- صورت خود را با دست های کثیف لمس نکنید
- از قرار گرفتن در معرض باد شدید و آفتاب مستقیم خودداری کنید.


نکاتی که باید در مورد پادر بروز بدانید


- قبل از انجام میکروشیدینگ، بی حسی موضعی روی سطح پوست اعمال می شود؛ بنابراین هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.
- در ابتدای کار با ابروهایی تیره و ضخیم مواجه خواهد شد؛ اما نگران نباشید، بعد از چند روز که زخم های روی پوست به همراه مقداری رنگ از بین رفت، فرم اصلی و زیبای ابروها نمایان خواهد شد.
- زمان ترمیم ابروها هر دو سال یکبار است و شما در این زمان می توانید فرم ابروهای خود را در صورت تمایل، کمی تغییر دهید.


جوانب مثبت و منفی میکروشیدینگ ابرو یا پادر بروز


مانند هر نوع روش درمانی یا زیبایی، میکروشیدینگ ابرو نیز دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. خوشبختانه در این مورد، نقاط قوت بیشتر از نقاط ضعف می باشد.

نقاط قوت

- ماندگاری بالا
- ظاهر طبیعی
- مناسب برای همه افراد
- بدون درد
- مناسب برای افراد دارای پوست چرب
- ماندگاری بالا حتی در برابر گرما و تعریق زیاد

نقاط ضعف

- هزینه زیاد
- نیاز به مراقبت های طولانی مدت
- اگر موهای ابروی زیادی ندارید، خیلی زیبا به نظر نمی رسد

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: