دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:41:46

کمبو بروز و میکروبلیدینگ – بهترین انتخاب کدام است؟

 

کمبو بروز چیست؟

تفاوت کمبو بروز و میکروبلیدینگ

 

کمبو بروز روش جدید تاتو ابرو

 


همه ما زمان های بسیاری را صرف از بین بردن موهای زائد ابرو، طراحی و قرینه سازی ابرو یا پنهان کردن نواقص آن می کنیم. عوامل بسیاری وجود دارند که در کم پشت شدن تارهای ابرو موثر هستند: مانند سن، بیماری، اسکار، شیمی درمانی، آلوپسی و ... . روش های بسیاری برای آرایش دائم ابروها وجود دارد که از جمله آن ها می توان به میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز اشاره کرد.
اگر می خواهید سبک جدیدی از ابرو را تجربه کنید یا فرم ابروهای خود را تغییر دهید، میکروپیگمنتیشن بهترین گزینه است. میکروبلیدینگ سبک جدیدی از ابروها را به ارمغان نمی آورد؛ بلکه تارهایی را لابلای موهای ابرو ایجاد می کند تا تنها جاهای خالی پر شود. فیبروز نیز سبک جدیدی از تاتو ابرو است که تارهای نازک و طبیعی را لابلای ابرو ایجاد می نماید.
اگر می خواهید ابروهای پرپشت و تیره اما در عین حال طبیعی داشته باشید، باید از روش های تلفیقی میکروبلیدینگ استفاده کنید. یکی از این روش های تلفیقی، کمبو بروز Combo Brows است که در ادامه این مطلب از سایت رژلب با آن بیشتر آشنا خواهید شد.


کمبو بروز چیست؟


کمبو بروز جایگزین بسیار خوب و دائمی برای مداد ابرو است. در این روش ابتدا تارهای ابروی طبیعی لابلای موها ایجاد می شود و سپس از روش سایه زدن برای تراکم بیشتر استفاده می شود. ظاهر ابروها با به کارگیری روش کمبو بروز بسیار طبیعی اما کامل و پرتراکم خواهد بود.
از آنجایی که میکروبلیدینگ به تنهایی ظاهر زیبایی به ابروها نمی دهد، با استفاده از روش سایه زدن می توان حالت ابروها را به خوبی نمایان کرد. همچنین، به دلیل این که در روش سایه زنی، رنگدانه های بیشتری زیر پوست تزریق می شود، ماندگاری بیشتری نسبت به روش میکروبلیدینگ خواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال یک روش ماندگار هستید، کمبو بروز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
با این حال، برخی افراد از این می ترسند که تاتو ابرو به روش کمبو بروز، ظاهری غیرطبیعی و خیلی تیره داشته باشد. برخلاف آنچه اکثر افراد تصور می کنند، روش کمبو بروز ظاهر غیر طبیعی مانند تاتوهای قدیمی نداشته و به دلیل این که از روش سایه استفاده می کند، بسیار طبیعی و زیبا خواهد بود.

 

کمبو بروز چیست و چه کاربردی دارد؟


روش انجام کمبو بروز


ابتدا با استفاده از قلم دستی میکروبلیدینگ، خطوطی مشابه با تارهای ابروی طبیعی ایجاد می شود. پس از اتمام هاشور ابرو، با استفاده از دستگاه دیجیتال مخصوص، اقدام به ایجاد سایه لابلای تارهای ابرو می کنیم. بسته به سلیقه مشتری می توان تنها کمی سایه لابلای تارها ایجاد کرد یا حتی سایه ها را به گونه ای طراحی کرد تا حالت قاب ایجاد شود. کمبو بروز را می توان برای انواع پوست ها مورد استفاده قرار داد.


مزایای تاتو ابرو به روش کمبو بروز


- ماندگاری بیشتر به نسبت روش میکروبلیدینگ
- مناسب برای انواع مختلف پوست حتی پوست چرب
- به وجود آوردن ظاهر پرتراکم برای ابروها
- داشتن ظاهر طبیعی
- امکان پوشاندن نواقص ابرو

 

کمبو بروز یا میکروبلیدینگ؟

 

اگر تنها نواحی کوچکی از ابروهایتان خالی است، توصیه می کنیم از روش میکروبلیدینگ استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید تغییری در فرم ابروها ایجاد کنید و می خواهید ابروهایتان همیشه مداد کشیده به نظر بیاید، کمبو بروز برای شما ایده آل است.

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد غرب تهران

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: