دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:41:21

تفاوت میکروبلیدینگ و پادر بروز

 

میکروبلیدینگ و پادر بروز چه فرقی با هم دارند؟

چه افرادی می توانند از روش پادر بروز استفاده کنند؟

 

تفاوت میکروبلیدینگ با پادر بروز در چیست؟

 


یکی از جدیدترین روش های تاتو ابرو، پادر بروز می باشد. حال این سوال ممکن است برایتان پیش بیاید که پادر بروز چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟ هر دو نوع تاتو ابرو، زیرمجموعه ای از آرایش دائم هستند که شباهت های بسیاری با هم دارند. با این حال، دارای تفاوت هایی نیز هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

میکروبلیدینگ با استفاده از یک ابزار دستی انجام می شود که تارهایی را مشابه با ابروهای طبیعی ایجاد می کند. پادر بروز نیز حالتی شبیه به فید یا شیدینگ به ابروها می دهد. پادر بروز بیشتر برای افراد دارای پوست چرب کاربرد دارد و از ماندگاری بیشتری برخوردار است. برخی افراد که تمایل به پررنگ نشان دادن ابروهایشان دارند نیز می توانند از این روش استفاده کنند. به طور کلی، می توان گفت که انتخاب روش های میکروبلیدینگ و پادر بروز کاملا سلیقه ای است و باید ببینید ابروهای طبیعی بیشتر مدنظرتان است یا ابروهای حجیم و پررنگ.


نحوه کار میکروبلیدینگ


میکروبلیدینگ با استفاده از یک ابزار دستی انجام می شود. روش کار به این صورت است که تیغه دستگاه را در رنگ تاتو مخصوص فرو کرده و به صورت دقیق در لایه اپیدرمی پوست اعمال می کنیم. در روش میکروبلیدینگ، زاویه دست بسیار حائز اهمیت است و خطوطی مشابه با تارهای طبیعی ابرو ایجاد می شود. میکروبلیدینگ برای افرادی مناسب است که نواحی خالی لابلای ابروهایشان مشاهده می شود. همچنین افرادی که تمایل دارند ظاهر ابروهایشان طبیعی باشد باید از این متد استفاده کنند. توجه داشته باشید که پیش از انجام میکروبلیدینگ ابرو، حتما نوع پوست خود را مد نظر بگیرید. از آن جایی که میکروبلیدینگ در لایه های سطحی پوست تزریق می شود، بسیار زودتر از سایر روش ها نیاز به ترمیم دارد. همچنین، برای افراد دارای پوست چرب چندان توصیه نمی شود. افراد دارای پوست چرب بهتر است از روش تلفیق میکروبلیدینگ با پادر بروز به کار ببرند.

 

همه چیز درباره میکروبلیدینگ


نحوه کار پادر بروز


اگر تمایل دارید ابروهایتان حالت آمبره داشته باشد، یعنی تیره و روشن باشد، روش پادر بروز را انتخاب کنید. در متد پادر بروز، ابروها از قسمت ابتدایی محو و طبیعی بوده و هر چه به سمت انتهای ابروها نزدیک می شویم، حالت متراکم تری پیدا می کنند. در پادر بروز خبری از تارهای ابرو نیست و شاهد حالت شیدینگ ابرو خواهیم بود. ماندگاری تاتو ابرو به روش پادر بروز حدود 4 سال است. این در حالی است که ماندگاری روش میکروبلیدینگ 2 تا 3 سال می باشد. افراد دارای پوست چرب یا افراد مسن با خیال راحت می توانند پادر بروز را انتخاب کنند.

 

همه چیز درباره پادر بروز


روش ترکیبی میکروبلیدینگ و پادر بروز


برای مشتریانی که خواهان استفاده از هر دو روش میکروبلیدینگ و پادر بروز هستند، باید بگوییم که این امکان وجود دارد. در روش ترکیبی میکروبلیدینگ و پادر بروز، ابتدا خطوط طبیعی ابرو را با استفاده از قلم میکروبلیدینگ ایجاد می کنیم. سپس سایه هایی را لابلای خطوط و لبه های اطراف ابروها می کشیم تا حالت پرپشت و منسجم تری به ارمغان بیاید. با استفاده از روش تلفیقی میکروبلیدینگ و پادر بروز هم ماندگاری تاتو ابرو افزایش خواهد یافت و هم این که حالت پرپشت تری ایجاد می کند.
میکروبلیدینگ، پادر بروز و تلفیقی از هر دوی این روش ها، همگی گزینه عالی برای داشتن ابروهایی خوش فرم و متراکم هستند. شما با کمک متدهای جدید تاتو ابرو می توانید روز خود را بدون صرف وقت بابت رسیدگی به ابروها شروع کنید. در صورتی که هر گونه سوال در مورد روش های تاتو ابرو دارید، آن را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد غرب تهران

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: