دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:43:06

Combo Brows چیست؟

 

همه چیز درباره کمبو بروز

تفاوت کمبو بروز با میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ

 

همه چیز درباره کمبو بروز

 

اخیرا روش جدیدی از تاتو ابرو ابداع شده است که حالت بسیار طبیعی دارد و ابروها را پرپشت و زیبا جلوه می دهد. این روش که کمبو بروز Combo Brows نام دارد، از تلفیق دو متد میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ استفاده می کند. بدین ترتیب که ابتدا با استفاده از قلم دستی میکروبلیدینگ، تارهای ابرو طراحی می شوند. سپس با کمک دستگاه میکروپیگمنتیشن، عمل سایه زدن ابرو انجام می شود. در ادامه این مطلب از سایت رژلب با ما همراه باشید تا به بررسی همه چیز درباره کمبو بروز بپردازیم.
Combo Brows گزینه بسیار خوبی برای جایگزینی با روش های ارزان قیمت طراحی ابرو مانند مداد ابرو است که مصرف آن موجب ریزش ابرو نیز می شود. شما با انجام تاتو ابرو جدید و پرداخت هزینه بیشتر، اطمینان حاصل خواهید کرد که ابروهای شما همیشه و در همه حال زیبا و مرتب هستند.


روش انجام کمبو بروز


در متد Combo Brows، ابتدا تارهای ابرو را با استفاده از قلم دستی میکروبلیدینگ طراحی می کنیم. برخلاف روش های سنتی تاتو ابرو، این رنگدانه دائمی نیست و برای همیشه باقی نمی ماند. اما دوام آن تا یک سال خواهد بود و شما پس از این بازه نیاز به تمدید هاشور ابروی خود خواهید داشت. مزیت نیمه دائمی بودن تکنیک های جدید تتو ابرو این است که هر گاه تمایل به تغییر مدل آن داشتید، امکان پذیر خواهد بود.
اگر تمایل دارید ابروهای شما کمی تیره تر و پرپشت تر به نظر برسد، سایه زدن یا شیدینگ گزینه بسیار خوبی است. برای انجام این کار نیاز به دستگاه میکروپیگمنتیشن خواهید داشت. تلفیق روش های میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ باعث می شود که ماندگاری تاتو ابروی شما افزایش پیدا کند.

 

آموزش کمبو بروز


میکروبلیدینگ، میکروشیدینگ یا کمبو بروز کدام یک مناسب هستند؟


بسته به نوع پوست خود باید روش های نوین تتو ابرو را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر پوست شما چرب است یا می خواهید رنگدانه های تیره تری داشته باشید، بهتر است از روش میکروشیدینگ استفاده نمایید. میکروبلیدینگ برای افرادی مناسب است که موهای ابروی آن ها از حجم خوب و کافی برخوردار است اما نیاز به اضافه کردن چند تار ابرو می باشد. این روش بسیار طبیعی بوده و برای پوست خشک و معمولی مناسب می باشد.
کمبو بروز را هم افرادی می توانند استفاده کنند که ابروهای کم پشت دارند و می خواهند تتو ابرو ماندگاری بیشتری به نسبت میروبلیدینگ داشته باشد.


نکات تتو ابرو به روش کمبو بروز


حتما در مورد این که کمبو بروز را نزد کدام متخصص تاتو انجام دهید، تحقیقات لازم را به عمل بیاورید. چرا که مهمترین عامل همیشه میزان ایمنی و راحتی شما خواهد بود. یک پیگمنت آرتیست ماهر باید مشاوره های لازم و همه نکات را به شما متذکر شود و قادر به پاسخگویی سوالات شما باشد. همیشه نمونه کارهایی از متخصصی که نزد وی مراجعه کرده اید را مشاهده کنید تا بتوانید تصمیم درست تری بگیرید. حتی می توانید از تجربیات دوستان و اطرافیان خود نیز بهره مند شوید و در صورتی که به پیگمنت آرتیست خاصی مراجعه کرده اند، سوالات مورد نظر و میزان حرفه ای بودن او را جویا شوید.
پس از این که در مورد متخصص تاتوی مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید، قرار ملاقاتی جهت مشاوره اولیه ترتیب دهید. همه چیز را در مورد نوع پوست خود، حساسیت یا آلرژی های پوستی، طراحی ابروی مورد نظر و ... در اختیار وی قرار دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود. حتی می توانید چند مدل ابرو را با استفاده از مداد ابرو به طور موقت امتحان کنید تا ببینید کدام مدل با مشخصات چهره شما منطبق تر است. سپس می توانید جلسه دیگری را جهت انجام کمبو بروز ترتیب دهید و بدین صورت در وقت خود صرفه جویی بیشتری به عمل آورید.


معرفی چند محصول مراقبت از پوست بعد از تاتو ابرو


After Inked Tattoo Moisturizer

این محصول یک نوع مرطوب کنند فاقد مواد نفتی است که به حفظ رنگ میکرو کمک بسیاری می کند. این لوسیون با روغن هسته انگور غنی شده است و مصرف آن هیچ گونه آلرژی و حساسیتی را در پی نخواهد داشت. از این مرطوب کننده می توان بعد از تاتو لب، تاتو خط چشم، هاشور ابرو و سایر روش های آرایش دائمی استفاده کرد.

 

محصولات مراقبت بعد از تاتو

 

PurSan Aftercare

یک پاک کننده گیاهی مخصوص مراقبت های بعد از تاتو است که باعث طراوت و احیای پوست می شود. این محصول فاقد پارابن، رنگ، عطر و الکل است و هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند.  همچنین حاوی کلروکسیلنول (PCMX) یک ماده ضد میکروبی اثبات شده است که بدون سوزاندن و تحریک پوست ، در برابر باکتری ها و ویروس ها موثر است. هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (Hypromellose) موجود در پورسان نیز یک روان کننده درجه فوق العاده عالی برای پوست های حساس است.


مراقبت های بعد از کمبو بروز


توجه داشته باشید که حدود دو هفته زمان لازم است تا پوست نواحی تاتو ابرو بهبود یابد. تا چند روز پس از انجام کمبو بروز، مطمئن شوید که احساس درد و ناراحتی ندارید. در صورت بروز هر گونه درد و ناراحتی، حتما با پیگمنت آرتیست خود مشورت کنید و از پماد های مخصوص و مسکن استفاده نمایید. هر روز صبح به ابروهای خود در آینه نگاه کنید و به چگونگی بهبود منطقه دقت داشته باشید. ممکن است دچار خارش شوید ولی برای جلوگیری از هر گونه زخم و خراشیدگی باید از خاراندن پوست خود اجتناب نمایید.
در صورتی که بعد از انجام کمبو بروز احساس درد شدیدی در ناحیه پوست خود داشتید، حتما به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید تا از بروز هر گونه عفونت جلوگیری به عمل آید. علائم عفونت شامل درد و رگه های قرمز در مناطق ابرو است که باید سریعا به وسیله آنتی بیوتیک درمان شوند.
تا چند روز بعد از انجام تاتو ابرو از آرایش کردن خودداری کنید تا فضای کافی برای تنفس و بهبود پوست فراهم شود. مراقبت های پوستی بیشتر را می توانید از پیگمنت آرتسیت خود جویا شوید. در صورتی که هر گونه سوال در مورد روش کمبو بروز دارید، آن را با ما از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند.

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: