دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:43:19

تکنیک فی کانتور Phi Contour چیست؟

 

همه چیز درباره فی کانتور چشم و لب

کلاس های آموزشی فی کانتور PHiContour

 

همه چیز درباره تکنیک فی کانتور

 

فی کانتور یک نوع مهارت طراحی نیمه دائمی لب ها و پلک ها است. در این روش، طراحی تاتو لب و تاتو چشم بر اساس نقاط طلایی و متقارن سازی انجام می شود. PHICONTOUR، تکنیک های مختلفی را برای اصلاح نقائص طبیعی لب یا چشم با استفاده از متدهای برجسته سازی و کانتورینگ ارائه می دهد. متد فی کانتور مطابق با قوانین زیبایی شناسی است و همیشه مطابق با خواست و سلیقه مشتری نیست. برای انجام PHICONTOUR لب از ابزار فیبروز استفاده می شود.

در روش فی کانتور، هدف ایجاد اصلاحات در رنگ و شکل نقاطی مانند لب و پلک است؛ بدون این که اثری از آرایش یا تاتو غیرطبیعی به جا بماند. برای کسب بهترین نتیجه از PHICONTOUR، پوست باید در روند انجام تاتو کاملا سالم باشد. یعنی به دور از هر گونه مشکلات پوستی اعم از اگزما، درماتیت سبورئیک، آکنه، جوش یا هر گونه آسیب در ناحیه پلک و لب باشد. اگر فرد مستعد ابتلا به تبخال است، باید با افزودن مکمل ها و قرص هایی به رژیم غذایی خود، احتمال بروز این عارضه را کاهش دهد. توصیه ما این است در این مورد حتما با پزشک خود مشورت کنید و از داروهای مربوطه استفاده نمایید.

در روش فی کانتور، رنگدانه های به کار رفته در لب ها باید با رنگ طبیعی لب مطابقت داشته باشد. در حالی که رنگدانه های به کار رفته در پلک ها باید با رنگ طبیعی موها تطبیق داده شوند. این تکنیک برای افراد بالای 18 سال در نظر گرفته شده است. افراد زیر 18 سال که دارای مشکلات پوستی در نواحی لب، پوست سر و پلک هستند نیز می توانند همراه با والدین خود به مراکز پوست و زیبایی مراجعه کنند.

 

فی کانتور لب


آیا فی کانتور درد دارد؟


درد در طول درمان نسبی است. معمولا مراجعینی که استرس دارند یا ترسیده اند، درد بیشتری احساس می کنند. در حالی که سایر مراجعین دردی را حس می کنند که زمان برداشتن ابروهای خود با آن مواجه هستند. در واقع درد ناشی از روش فی کانتور در حد برداشتن ابرو بوده و در همین حد طبیعی می باشد. علاوه بر این، خانم هایی که زمان دوره قاعدگی خود مراجعه می کنند، درد بسیار بیشتری را متوجه خواهند شد؛ بنابراین توصیه می کنیم مراجعه خود را به زمان دیگری موکول نمایید. برای به حداقل رساندن درد فی کانتور می توان از انواع کرم یا ژل بی حسی استفاده کرد. همچنین، انجام PHICONTOUR با ابزار کاملا استریل شده و یکبار مصرف صورت می گیرد که بالاترین میزان ایمنی و استاندارد را به مشتریان ارائه می کند.

 

نتیجه فی کانتور


مراقبت های بعد از فی کانتور


در اولین روز بعد از انجام فی کانتور لب، از محصول PHiWipes هر 30 تا 60 دقیقه استفاده نمایید. پس از این زمان، لب های خود را با استفاده از بالم لب مرطوب نگه دارید. بالم لب را می توانید طی 7 روز هر زمان که احساس خشکی لب به شما دست داد، مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر بالم لب PHiCandy Balm می توانید از محصول PHiCandy Anti Shock نیز به کار ببرید. آنتی شوک فی باعث می شود رنگ لب تثبیت شود و ماندگاری آن افزایش یابد.

تا 7 روز بعد از انجام فی کانتور لب، از رفتن به سونا، استخر و جکوزی خودداری کنید. همچنین نباید تا 7 روز از محصولات آرایشی روی لب های خود استفاده کنید. اگر انجام ترمیم فی کانتور لب ضرورت داشت، این کار معمولا 3 یا 4 هفته بعد صورت می گیرد. در صورتی که مشتری تمایل به تمدید رنگ یا افزایش شدت رنگ لب داشت، می توان هر سال نسبت به انجام آن اقدام کرد.
در مورد فی کانتور چشم نیز به همین صورت باید از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید. همچنین تا 7 روز نباید از لوازم آرایشی روی نواحی پلک استفاده نمایید. معمولا یک روز پس از انجام کانتور چشم، نواحی پلک ورم می کند. شما می توانید از پزشک خود تقاضای نسخه پماد ضد ورم کنید.

 

فی کانتور چشم


آموزش دوره های فی کانتور


شما می توانید دوره های آموزشی فی کانتور چشم و لب را نزد آکادمی فی PHIACADEMY و بهترین پیگمنت آرتیست های این کمپانی به مدیریت و تحت نظر آقای برانکو بابیچ بگذرانید. در ادامه به سطوح علمی مختلف هنرجویان و استادان این کمپانی خواهیم پرداخت.

آرتیست Artist

آرتیست به هنرجویی گفته می شود که دوره آموزشی فی کانتور را که تحت نظر کرفت مستر برگزار شده، به خوبی پشت سر گذاشته و موفق به کسب مدرک شده است. پس از این دوره، هر آرتیست موفق به کسب کد، شماره گواهی و لوگو در سایت می شود. اگر آرتیست بخواهد در کار خود پیشرفت کند و به مدارج بالاتر دست یابد، باید سخت تلاش کند و نمونه کارهای باکیفیت بسیاری از خود منتشر نماید. همچنین باید خود را در همه تکنیک های جدید بروزرسانی کند. برای این که آرتیست بتواند به سطح بعد ارتقا پیدا کند، حداقل 6 ماه باید صبر و تلاش کند. پس از این زمان اگر همه استادان تایید کنند، می تواند عناوین بالاتر را کسب نماید.

رویال آرتیست Royal Artist

هر آرتیستی که حداقل به مدت 6 ماه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد و نمونه کارهای خود را منتشر کند، در صورت تایید استادان بالارتبه می تواند به این عنوان دست یابد. پیگمنت آرتیست هایی که معتقدند آثار و نمونه کارهای آن ها به قدر کافی خوب است، می توانند 5 مورد از برترین اثرهای خود را به آدرس ایمیل فی آکادمی ارسال کنند. سپس کارشناسان تایید می کنند که آیا شخص استحقاق کسب رتبه بالاتر را دارد یا خیر. با تبدیل شدن به یک رویال آرتیست، شما یک لوگو جدید دریافت می کنید و همراه با اطلاعات جدید روی سایت قرار می گیرید. رویال آرتیست با ساخت ویدئوهای آموزشی و اقدام به برگزاری ورکشاپ ها می تواند شانس خود را برای دستیار استاد شدن محک بزند. همچنین، یک رویال آرتیست می تواند در صورت داشتن هنرجویان زیاد، به عنوان دستیار در کنار استادان به فعالیت بپردازد.

دستیار مستر Master Assistant

دستیار مستر یک آرتیست فعال و به عنوان همراه استادان بالارتبه شناخته می شود. دستیار به هنرجویان هنگام کار عملی کمک می کند. همچنین در صورت صلاح دید استادان بالارتبه، می تواند آموزش دوره های تئوری را نیز به عهده بگیرد. وی می تواند سخنرانی هایی را در رابطه با آموزش و همچنین توصیه هایی را جهت پیشرفت دانشجویان ارائه دهد. دستیار مستر بسته به کشور زندگی خود و اینکه آیا تعداد کافی از هم رده های وی در آنجا وجود دارد، توسط آکادمی به عنوان کرفت مستر انتخاب می شود.

کرفت مستر Craft Master

وظیفه کرفت مستر نیز این است که به هنرجویان کمک کند تا از تمام سطوح عبور کرده و موفق به دریافت گواهینامه شوند. ایشان می تواند علاوه بر انتقال دانش خود به هنرجویان، نظراتی در مورد رنگدانه ها، انواع پوست، ابزار، بهداشت و غیره نیز ارائه کنند. کرفت مستر موظف است نوآوری ها و سخنرانی هایی را که لازم می داند را به دستیار مستر ارائه کند و یک فیلم روی مدل زنده در آکادمی ضبط کند. کرفت مستر در صورت تایید برانکو بابیچ می تواند به سطح بالاتر صعود کند.

گرند مستر Grand Master

کرفت مستری که بیش از 100 هنرجو در یک سال داشته باشد و بیش از یک سال در منصب خود مانده باشد، می تواند به آخرین رده فی آکادمی یعنی استاد بزرگ دست یابد. استاد بزرگ باید یک سبک منحصر بفرد و جدیدی از خود ارائه دهد که توسط داوران پذیرفته شود. هر کرفت مستری که تکنیک منحصربفرد خود را ایجاد کند یا به پیشرفت تکنیک های موجود کمک کند،‌ شایسته دستیابی به عنوان گرند مستر را خواهد داشت.

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: