شنبه 23 مهر 1401 - 17:15:32

ساکورا جدیدترین تکنیک شیدینگ لب

 

شیدینگ لب به روش ساکورا

بهترین مرکز آموزش ساکورا

 

 

 

اخیرا، تکنیک جدیدی از تکنیک شیدینگ لب توسط یکی از بهترین فیبروز آرتیست های کشور عزیزمان، سرکار خانم منیر هنرمند ابداع شده است که ساکورا نام دارد. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم شما کاربران گرامی را با تکنیک ساکورا بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.


شیدینگ لب به روش ساکورا چیست؟


ساکورا، روش جدیدی از شیدینگ لب در استایل فی کانتور می باشد که از شکوفه های گیلاس کشور ژاپن الهام گرفته شده است. اگر به شکوفه های گیلاس دقت کنید، متوجه خواهید شد که قسمت های خارجی گلبرگ به رنگ صورتی روشن و قسمت های داخلی آن به رنگ صورتی تیره می باشد. در متد ساکورا نیز از این اصل برای زیبایی هر چه بیشتر لب ها کمک گرفته شده است. البته متد ساکورا به سه مدل دسته بندی می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.


ساکورا لب به سبک الماس


در این متد، قسمت های داخلی لب درست مانند یک الماس، تیره تر از قسمت های خارجی هستند.

 

ساکورا به روش الماس


ساکورا لب به سبک یاقوت


در این روش، قسمت های داخلی لب به شکل بیضی، تیره تر از قسمت های بیرونی است.

 

ساکورا به روش یاقوت


ساکورا لب به روش تورمالین


در این روش نیز لب بالایی از لب پایینی روشن تر است و قسمت های داخلی تیره تر به نظر می رسند.

 

ساکورا به روش ترومالین

 


تکنیک ساکورا برای لب های متوسط و بزرگ مناسب است و می تواند حالت زیبا و جدیدی را برای لب ها به ارمغان آورد. ساکورا برای اولین بار توسط خانم سپیده موسوی،‌ هنرمند عزیز کشورمان ابداع شده است و در حال حاضر در دوره های فی آکادمی آموزش داده می شود.


آرتیست Artist


آرتیست به هنرجویی گفته می شود که دوره آموزشی فی کانتور را که تحت نظر کرفت مستر برگزار شده، به خوبی پشت سر گذاشته و موفق به کسب مدرک شده است. پس از این دوره، هر آرتیست موفق به کسب کد، شماره گواهی و لوگو در سایت می شود. اگر آرتیست بخواهد در کار خود پیشرفت کند و به مدارج بالاتر دست یابد، باید سخت تلاش کند و نمونه کارهای باکیفیت بسیاری از خود منتشر نماید. همچنین باید خود را در همه تکنیک های جدید بروزرسانی کند. برای این که آرتیست بتواند به سطح بعد ارتقا پیدا کند، حداقل 6 ماه باید صبر و تلاش کند. پس از این زمان اگر همه استادان تایید کنند، می تواند عناوین بالاتر را کسب نماید.


رویال آرتیست Royal Artist


هر آرتیستی که حداقل به مدت 6 ماه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد و نمونه کارهای خود را منتشر کند، در صورت تایید استادان بالارتبه می تواند به این عنوان دست یابد. پیگمنت آرتیست هایی که معتقدند آثار و نمونه کارهای آن ها به قدر کافی خوب است، می توانند 5 مورد از برترین اثرهای خود را به آدرس ایمیل فی آکادمی ارسال کنند. سپس کارشناسان تایید می کنند که آیا شخص استحقاق کسب رتبه بالاتر را دارد یا خیر. با تبدیل شدن به یک رویال آرتیست، شما یک لوگو جدید دریافت می کنید و همراه با اطلاعات جدید روی سایت قرار می گیرید. رویال آرتیست با ساخت ویدئوهای آموزشی و اقدام به برگزاری ورکشاپ ها می تواند شانس خود را برای دستیار استاد شدن محک بزند. همچنین، یک رویال آرتیست می تواند در صورت داشتن هنرجویان زیاد، به عنوان دستیار در کنار استادان به فعالیت بپردازد.


دستیار مستر Master Assistant


دستیار مستر یک آرتیست فعال و به عنوان همراه استادان بالارتبه شناخته می شود. دستیار به هنرجویان هنگام کار عملی کمک می کند. همچنین در صورت صلاح دید استادان بالارتبه، می تواند آموزش دوره های تئوری را نیز به عهده بگیرد. وی می تواند سخنرانی هایی را در رابطه با آموزش و همچنین توصیه هایی را جهت پیشرفت دانشجویان ارائه دهد. دستیار مستر بسته به کشور زندگی خود و اینکه آیا تعداد کافی از هم رده های وی در آنجا وجود دارد، توسط آکادمی به عنوان کرفت مستر انتخاب می شود.


کرفت مستر Craft Master


وظیفه کرفت مستر نیز این است که به هنرجویان کمک کند تا از تمام سطوح عبور کرده و موفق به دریافت گواهینامه شوند. ایشان می تواند علاوه بر انتقال دانش خود به هنرجویان، نظراتی در مورد رنگدانه ها، انواع پوست، ابزار، بهداشت و غیره نیز ارائه کنند. کرفت مستر موظف است نوآوری ها و سخنرانی هایی را که لازم می داند را به دستیار مستر ارائه کند و یک فیلم روی مدل زنده در آکادمی ضبط کند. کرفت مستر در صورت تایید برانکو بابیچ می تواند به سطح بالاتر صعود کند.


گرند مستر Grand Master


کرفت مستری که بیش از 100 هنرجو در یک سال داشته باشد و بیش از یک سال در منصب خود مانده باشد، می تواند به آخرین رده فی آکادمی یعنی استاد بزرگ دست یابد. استاد بزرگ باید یک سبک منحصر بفرد و جدیدی از خود ارائه دهد که توسط داوران پذیرفته شود. هر کرفت مستری که تکنیک منحصربفرد خود را ایجاد کند یا به پیشرفت تکنیک های موجود کمک کند،‌ شایسته دستیابی به عنوان گرند مستر را خواهد داشت.

 

 

 

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد غرب تهران

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: