دوشنبه 12 خرداد 1399 - 21:25:31

اسکالپ سر

 

میکروپیگمنتیشن پوست سر

مزایای اسکالپ سر

 

همه چیز درباره اسکالپ سر

 

 

اسکالپ سر یک راه حل ابتکاری برای ضخیم تر و کامل تر نشان دادن موهای سر است. متخصصان آموزش دیده از یک فرمول اختصاصی میکروپیگمنتیشن پوست سر که SMP نام دارد، برای تزریق جوهر زیر پوست سر استفاده می کنند. با هزاران نقطه ریزی که سطح پوست ایجاد می شود، این نتیجه را حاصل می کند که ریشه موی خود فرد است. این راه حل مقرون به صرفه در تقویت و ترمیم ریشه مو نیز موثر واقع می شود. همچنین، راهکار مناسبی برای افرادی است که می خواهند یک درمان غیرجراحی را تجربه کنند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب، قصد داریم به همه چیز درباره اسکالپ سر بپردازیم.


مزایای اسکالپ سر


- بدون نیاز به جراحی
- بدون نیاز به نگهداری
- بدون درد و خونریزی


میکروپیگمنتیشن پوست سر چگونه کار می کند؟


با استفاده از رنگ های مخصوص و با اندازه های مختلف سوزن، عمق نفوذ مناسب و زاویه مورد نظر، نقاطی روی سطح پوست سر ایجاد می شود. سوزن هایی که برای درمان SMP استفاده می شوند و همچنین رنگ مورد استفاده برای پوست، همگی آزمایش شده هستند. رنگ های مورد استفاده در این تکنیک، با جوهر تاتو بدن متفاوت است و باعث پخش رنگ یا محو شدن نمی شود.

 

میکروپیگمنتیشن پوست سر


میکروپیگمنتیشن پوست سر چه کاربردهایی دارد؟


- ظاهر مو را پرپشت تر نشان می دهد
- امکان اضافه کردن خط رویش مو وجود دارد
- امکان اصلاح آرایشی وجود دارد
فرقی نمی کند که موهای بلند، کوتاه، نازک یا ضخیم داشته باشید، میکروپیگمنتیشن پوست سر می تواند ظاهر موهای شما را به آنچه تمایل دارید، در بیاورد. اسکالپ سر می تواند برای موهای جلویی، جانبی و پشت سر به کار گرفته شود. علاوه بر این، SMP خط جلوی موی افراد طاس را اصلاح می کند و باعث می شود پرپشت تر به نظر برسد.


میکروپیگمنتیشن پوست سر در زنان


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای خانم هایی که دارای موهای کم پشت و نازک هستند، ایده آل است. اسکالپ سر یک روش عالی برای پنهان کردن تکه هایی از پوست سر که بسیار کم پشت و قابل مشاهده هستند، می باشد.

 

اسکالپ سر زنان


چه کسانی می توانند از میکروپیگمنتیشن پوست سر استفاده کنند؟


- زنان و مردانی که خواستار افزایش تراکم مو هستند
- افرادی که دارای موهای تراشیده هستند و تمایل به اضافه کردن خط رویش مو می باشند
- افراد مبتلا به آلوپسی
- افرادی که تمایل دارند سوختگی، جای زخم و علائم دیگر را استتار کنند
- افرادی که تمایل به انجام پیوند مو دارند ولی از درد و خونریزی فراری هستند


اسکالپ سر چگونه می تواند تاثیرگذار باشد؟


ما می دانیم که فولیکول های شما همیشه به طور طبیعی در یک جهت رشد نمی کنند. یک اسکالپ سر حرفه ای باید جهت طبیعی به نظر رسیدن، تراکم الگوی مو را همانند سازی کند. برای ایجاد سایه نیز باید از 3 یا 4 رنگدانه مختلف استفاده کرد تا طبیعی ترین نتیجه ممکن حاصل شود.
سر انسان به طور متوسط حدود 2000 مو در هر اینچ مربع دارد. زمانی که ریزش مو ناشی از بیماری، افسردگی، ارثی، پیری زودرس و ... رخ می دهد، می تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهد. میکروپیگمنتیشن پوست سر می تواند حتی ظاهر یک شخص کاملا طاس را نیز بازگرداند. باعث شود موهای شما همیشه مرتب به نظر برسد و از آن مهم تر، اعتماد به نفس را به شما باز می گرداند تا ریزش موهای خود را فراموش کنید.


درمان اسکالپ سر چقدر طول می کشد؟


اسکالپ سر در بسش از 3 جلسه انجام می شود و هر جلسه چیزی حدود 1 تا 4 ساعت به طول می انجامد. در این شرایط، امکان ایجاد تدریجی تراکم طی 3 جلسه میسر می شود. در جلسه اول، با یک رنگ روشن تر شروع به ایجاد سایه در خط رویش مو می کنیم. بنابراین شما می توانید در طول هفته به خط موی جدید خود کاملا عادت کنید و در صورتی که تمایل به ایجاد تغییراتی در رنگ و استایل داشته باشید، در جلسات بعد اعمال نمایید.
در طی این روش، از یک سوزن مخصوص طراحی شده استفاده می شود تا به آرامی تزریق رنگدانه طبیعی به لایه دوم پوست برای تکثیر هر فولیکول مو انجام شود. فاصله پیگمنت با تکثیر فولیکول های طبیعی مو باقی مانده تعیین می شود.


SMP چه کاری انجام می دهد؟


میکروپیگمنتیشن پوست سر می تواند حجم دلخواه از موها را برای شما پدید آورد. همچنین می تواند خط رویش موی جلوی سر، قسمت های جانبی و پشت سر را نیز شبیه سازی کند. از این روش می توان برای ترمیم موهای سر کاملا طاس یا نیمه طاس استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای اسکالپ سر، استتار جای زخم، جراحی، بیماری آلوپسی، سوختگی ها و ... است. همچنین با کمک آن می توانید اثرات بصری پیوند مو را به خوبی از دید پنهان نمایید.

 

SMP سر


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای قسمت تاج


تاج سر یکی از متداول ترین انواع ریزش مو است که باعث می شود شخص پیرتر از سن واقعی خود به نظر برسد و روی اعتماد به نفس تاثیر بسیار منفی دارد. خوشبختانه می توان با کمک روش اسکالپ سر، قسمت تاج را حجیم تر جلوه داد. در واقع کاشت بیش از هزاران نقطه ریز در قسمت تاج سر، روند نازک شدن و ریزش موی این قسمت را به خوبی ترمیم می کند.


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای پر کردن نواحی خالی


بسیاری از افراد با مشکل خالی بودن نواحی از موهای سر خود مواجه هستند. دیگر نیازی نیست نگران باشید؛ میکروپیگمنتیشن پوست سر در هر نواحی که شما بخواهید قابل اجرا است و هر کجا که نیاز به استتار داشته باشد را به خوبی ترمیم می کند.


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای ریزش موی کامل یا نصفه


میکروپیگمنتیشن پوست سر اغلب راه حل ایده آل برای مشتریانی است که دچار ریزش موی کامل یا تصفه شده اند. با کمک این روش می توان افزایش ناگهانی مو را در قسمت هایی که دچار ریزش موی شدید شده اند نیز ایجاد کرد.


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای بیماران مبتلا به آلوپسی


بسیاری از مبتلایان به آلوپسی از ریزش موی سکه ای خود رنج می برند و به دنبال راهکارهای درمان یا استتار آن هستند. با کمک روش اسکالپ سر می توان نواحی مبتلا به ریزش موی سکه ای را به خوبی درمان کرد.


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای زنان


حدود 5 درصد از خانم ها از مشکل ریزش مو رنج می برند. خوشبختانه با کمک اسکالپ سر می توان قسمت هایی از سر که دچار ریزش مو شده را ترمیم کرد. فرقی ندارد که موهای خانم کوتاه یا بلند باشد؛ این روش به خوبی قابل اجرا است.


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای درمان ریزش مو


ریزش مو در هر دو جنس زن و مرد و هر سنی می تواند رخ دهد. همچنین، عوامل بسیاری در ریزش مو تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به استرس عاطفی، کمبود تغذیه، ارث و ... اشاره کرد. در هر صورت فرقی نمی کند، میکروپیگمنتیشن پوست سر یک روش عالی برای بازگرداندن اعتماد به نفس و ظاهر افراد محسوب می شود.


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای انواع پوست و رنگ


میکروپیگمنتیشن پوست سر برای همه نوع پوست و رنگ از جمله سفید پوست، سیاه پوست، آسیایی ها و تمام نژادهای مختلف کاربرد دارد. فن آوری نوآورانه اسکالپ سر با انواع رنگ های فولیکول مطابقت دارد و باعث می شود ترکیب یکپارچه ای با هر جنس مو، پوست و رنگ ایجاد شود.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 13:57:48
مطالب عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: