شنبه 24 آبان 1399 - 19:09:07

مدرس میکروپیگمنتیشن اسکالپ

 

معرفی بهترین مرکز اسکالپ میکروپیگمنتیشن در غرب تهران

درمان کم پشتی موی سر خانم ها و آقایان

 

 


برخی از خانم ها دچار کم پشتی موی سر در نواحی شقیقه و تاج سر هستند. این بانوان عموما از تاپیک استفاده می کنند. یکی از روش های اصولی برای کاهش استفاده از تاپیک و همچنین یک شیوه دائمی برای کاور کردن کم پشتی موی سر، استفاده از سیستم اسکالپ است. اسکالپ سر یک روش کاملا مدرن و اصولی و غیرتهاجمی جهت پوشش کم پشتی موی سر محسوب می شود.

 

اسکالپ میکروپیگمنتیشن چیست؟


اسکالپ یک سیستم دائمی است و پس از انجام آن، تا مدت ها می توانید از پرپشتی موهای سر خود لذت ببرید. در عین حال، روش بسیار طبیعی نیز محسوب می شود. از آنجایی که جوهرهای اسکالپ دقیقا با هدف اسکالپ سر تولید می شوند، کاملا ارگانیک و سازگار با بدن بوده و هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهند داشت. علاوه بر این، ماندگاری زیادی داشته و به هیچ عنوان پخش رنگ ندارند.
جوهر اسکالپ معمولا با سیستم ایمنی بدن انسان سازگاری دارد. 

معرفی بهترین مدرس اسکالپ میکروپیگمنتیشن


 

معرفی بهترین مدرس و متخصص اسکالپ سر در تهران

 

اگر به دنبال بهترین متخصص و مدرس اسکالپ سر در تهران هستید، رژلب به شما سرکار خانم سحر هدایتی را پیشنهاد می دهد. خانم هدایتی، متخصص اسکالپ میکروپیگمنتیشن حرفه ای هستند. ایشان از برندهای شناخته شده و بسیار حرفه ای پرو اس ام پی و اسکالپا که برندهای آمریکایی هستند، برای اسکالپ سر استفاده می کنند.

از جمله مزایای میکروپیگمنتیشن اسکالپ علاوه بر زیبایی می توان به خاصیت درمانی نیز اشاره کرد. به این دلیل که پوست حین انجام میکرو اسکالپ، میکرونیدلینگ نیز می شود که همین امر منجر به تحریک پذیری بیشتر شده و زمینه را برای رشد مجدد موها فراهم می سازد. علاوه بر این، میکروپیگمنتیشن اسکالپ منجر به افزایش کلاژن سازی و جوانسازی پوست سر و همچنین بهبود آن نقطه می شود.


قبل از انجام تاتو سر یا میکرو اسکالپ باید به فرم هد لاین یا خط رویش مو توجه بسیاری نشان داد. برخی افراد به طور مادرزادی دارای هدلاین گرد و برخی دیگر دارای هدلاین تیز هستند. یک میکرو اسکالپ آرتیست حرفه ای ابتدا باید فرم اصلی هد لاین را تشخیص دهد تا بتواند کار خود را بر اساس آن انجام دهد. شناخت هدلاین و انجام کار متناسب با آن منجر به نتیجه نهایی فوق العاده تمیز و طبیعی خواهد شد.

 

بهترین رنگ اسکالپ اورجینال و حرفه ای


کمپانی های PRO SMP و SCALPA در زمینه جوهر اسکالپ بسیار پیشرو هستند. استفاده از این دو برند جوهر اسکالپ، کاورینگ بسیار خوبی ایجاد می کنند و به هیچ وجه پخش رنگ ندارند. این دو کمپانی به صورت تخصصی روی رنگ اسکالپ کار می کنند و بسیار قابل اعتماد هستند. تهیه این محصولات در داخل ایران بسیار دشوار است و خودتان باید اقدام به خرید نمایید. 


این رنگ های اسکالپ مختص افراد با تمام تنالیته های رنگ موی سر است و افراد حتی با وجود موی بلوند نیز می توانند از این برندهای جوهر اسکالپ استفاده کنند. این به تخصص اکستنشن کار بستگی دارد که چگونه رنگ مو و متریال به کار رفته را مورد استفاده قرار دهد تا مناسب پوست و رنگ مو مراجعه کننده باشد. 

استفاده از رنگ های متفرقه تاتو جهت کاهش هزینه ها، کار بسیار ناپسندی است و می تواند صدماتی را در فرد مصرف کننده به همراه داشته باشد. چرا که احتمال ریزش رنگ و همچنین تغییر رنگ پس از مدت زمان اندکی وجود دارد. علاوه بر این، منجر به کاهش کیفیت کار پیگمنت آرتیست نیز می شود و وجهه کاری وی به شدت افت پیدا می کند.

 

نمونه اسکالپ حرفه ای

 

تلفیق اسکالپ سر با اکستنشن مو 

 

برخی خانم ها به اکستنشن از دید زیبایی می نگرند؛ اما برای برخی دیگر، اکستنشن با پرپشت شدن موها می تواند روح جدیدی به زندگی شان ببخشد. ریزش مو بنا به دلایل مختلفی همچون زایمان، بیماری، شرایط زندگی و ... رخ می دهد. از آنجایی که بخش عمده زیبایی یک زن به موهای وی معطوف می شود، ریزش مو می تواند به یک مشکل بزرگ در زندگی روزمره افراد مبدل شود. اکستنشن کمک بسیاری به پرپشت شدن موها می کند، اما کافی نیست.


خوشبختانه ما در دنیایی زندگی می کنیم که تلفیق رشته ها و ایجاد پل بین آنها جهت کسب بهترین نتیجه، بسیار رایج است. جهت درمان اصولی ریزش مو، تنها روش اکستنشن کافی نیست و باید از یک شاخه مکمل برای به دست آوردن نتیجه بهتر استفاده کرد. و این رشته مکمل چیزی نیست جز اسکالپ سر.

SMP یک روش نیمه دائمی برای درمان ریزش مو و طاسی است. حتی می توان با مراقبت و ترمیم به موقع، ماندگاری آن را تا آخر عمر افزایش داد. البته باید به این نکته توجه داشت که ماندگاری اسکالپ به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به سیستم ایمنی، نوع پوست و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب اشاره کرد. ممکن است یک مشتری هر چهار تا شش سال برای ترمیم اسکالپ سر مراجعه کند؛ در حالی که یک مشتری هر ساله به ترمیم نیاز داشته باشد.

 

مرکز میکرواسکالپ حرفه ای به مدیریت خانم سحر هدایتی

 

کلاس آموزشی اسکالپ سر و اکستنشن مو


در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی خانم سحر هدایتی، به تمامی مباحث اسکالپ سر و اکستنشن مو پرداخته می شود. هنرجویان می توانند ورکشاپ های عملی را بگذرانند تا به تخصص بالاتری دست پیدا کنند. در پایان هر دوره آموزشی، به هنرجویان مدرک اعطا می شود تا بسیار سریع جذب بازار شده و بتوانند فعالیت های حرفه ای خود را از سر بگیرند.
خانم هدایتی به تازگی یک نحوه جدیدی از آموزش را نیز راه اندازی کرده اند و آن آموزش آنلاین است. علاقه مندان عزیز از سراسر کشور می توانند با شرکت در کلاس های آموزش آنلاین اکستنشن مو و اسکالپ میکروپیگمنتیشن خانم هدایتی، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی زیادی به عمل آورند.

 

مرکز حرفه ای تاتو کف سر

 


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات اسکالپ میکروپیگمنتیشن سرکار خانم سحر هدایتی با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: