دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:42:39

آموزش آرایش دائم صورت رژگونه + میکروساینینگ

 

 

آموزش مراحل رژگونه دائم

میکروساینینگ چیست و چه تفاوتی با اسکالپ دارد؟

 

آموزش آرایش دائم صورت رژگونه + میکروساینینگ

 

 

 

آنچه در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

آموزش آرایش دائم رژگونه

مراقبت های بعد از انجام رژگونه دائم

آموزش میکروساینینگ یکی از تکنیک های آرایش دائم صورت

تفاوت میکروساینینگ با اسکالپ سر

 

 

امروزه آرایش دائم صورت نه تنها در زیبایی، بلکه در پوشاندن نواقص چهره نیز کاربرد دارد. پیش از این درباره متد بیبی گلو یا کرم پودر دائم صحبت کرده بودیم. افرادی که از لک و پیس یا جای جوش و زخم روی صورت خود ناراضی هستند، می توانند از این متد استفاده کنند. یکی دیگر از تکنیک های آرایش دائم صورت، رژگونه است. پس از انجام رژگونه دائم، شما دیگر نیازی به استفاده از این محصول برای رنگ و لعاب دادن به چهره خود را نخواهید داشت.


آموزش آرایش دائم رژگونه


قبل از انجام آرایش دائم رژگونه باید حتما به متدهای کانتورینگ صورت آشنایی کامل داشته باشیم. علاوه بر این، باید نوع صورت را بشناسیم تا بتوانیم رژگونه متناسب برای آن شخص را روی چهره وی پیاده سازی کنیم. هر کدام از فرم های صورت ذوزنقه، مستطیل، بیضی، گرد، قلبی و ... رژگونه مخصوص به خود را دارند و اگر ما آشنایی کامل با فرم چهره نداشته باشیم، نمی توانیم نتیجه کار خوبی را ارائه دهیم.


ما در این آیتم قصد داریم رژگونه دائم برای فرم صورت بیضی را آموزش دهیم. با استفاده از رژگونه دائم می توان گودی و برجستگی گونه ها را بیشتر نشان داد. در مرحله اول باید قرینه سازی ها و خط کشی های لازم را انجام دهید و سپس کارمان را استارت بزنیم. هیچ گاه بدون کشیدن طرح اولیه شروع به کار نمی کنیم.

 

آموزش رژگونه دائم

 


برای اینکه فرم صورت را پهن تر جلوه دهیم، بسیار حائز اهمیت است که خط گونه ای که ایجاد می کنیم یک گونه برجسته را به دنبال داشته باشد. پس از اینکه خطوط اولیه را طراحی کردیم و زیر گونه را خط انداختیم، کمی خط را رو به سمت بالا فید می کنیم. پس از اینکه رنگ ها را خوب فید کردیم، مقداری از رنگ مخصوص را با سوزن بر می داریم و روی پوست می کشیم. در این متد، باید از سوزن میکروپیگمنتیشن استفاده شود.


پس از اینکه یک دور متد رژگونه را با استفاده از قلم میکروپیگمنتیشن روی پوست پیاده سازی کردیم، دوباره رنگ رژگونه را روی گونه فید می کنیم. در واقع مکث رنگ می دهیم و پس از آن رنگ را از روی صورت پاک نمی کنیم و بلکه روی همان رنگ دوباره شروع به تکنیک آرایش دائم رژگونه می کنیم.


پس از اینکه تکنیک رژگونه را دوباره روی گونه ها تکرار کردیم، دوباره شوک رنگ می دهیم. سپس از درماهل کلاژن برای ماساژ گونه ها استفاده کرده و به این ترتیب از برو لک و پیس روی صورت جلوگیری می کنیم. حتما باید این کار را به صورت رفت و برگشت و دورانی انجام دهیم. پس از این مرحله، دوباره با سوزن روی پوست کار می کنیم.


دوباره مکث رنگ می دهیم. پس از آن رنگ روی گونه را برمی داریم تا ببینیم کانتور صورت که انجام داده ایم در چه حال است. پس از پاک کردن رنگ، خط زیر گونه که ایجاد کرده بودیم و باعث برجسته شدن می شود را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که فید کردن رژگونه در این تکنیک بسیار حائز اهمیت است. چون رنگ نباید تنها در یک نقطه متمرکز شود.

 

آرایش دائم رژگونه

 


بسیار حائز اهمیت است که قرینه سازی رژگونه دائم را از روبرو انجام دهیم. برای این کار حتما باید از جای خود بلند شوید و از بالای سر یا روبرو آن را چک کنید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد کاری که انجام داده اید کاملا قرینه هستند. در این تکنیک بلید کردن و فید کردن کار بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این، شما حتما باید برجستگی گونه را در کار نمایان کنید.


مراقبت های بعد از انجام رژگونه دائم


پس از انجام رژگونه دائم باید حتما مراقبت های پوستی را انجام دهیم تا از بروز هر گونه آسیب جلوگیری شود. پیش از هر چیز، همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، باید از درماهل کلاژن استفاده کنیم تا از بروز لکه روی پوست جلوگیری شود. پس از رژگونه دائم نیز باید از انواع پمادهای کلاژن ساز استفاده نمایید.


پس از انجام آرایش دائم رژگونه، تا سه روز باید به پوست خود آب نزنید. از رفتن به سونا، استخر و جکوزی نیز خودداری نمایید. علاوه بر این، نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرید. سعی کنید در این مدت کمتر از خانه خارج شوید تا مشکلی برای پوست شما به وجود نیاید. پس از گذشت 3 روز هم حتما قبل از خارج شده از منزل ضد آفتاب مصرف کنید.

 

مراقبت های بعد از رژگونه دائم

 


آموزش میکروساینینگ یکی از تکنیک های آرایش دائم صورت


تکنیک میکروساینینگ جزئی از آرایش دائم صورت محسوب می شود و برای افرادی مناسب است که پیشانی بلند و خالی از مو دارند. در واقع با استفاده از این تکنیک می توان نواحی خالی از مو را در رستنگاه پیشانی پر کرد و پیشانی را مرتب تر جلوه داد. رنگ تاتو به کار رفته در تکنیک میکروساینینگ حتما باید بر پایه آب باشند. رنگ تاتو را باید بر حسب نوع پوست، رنگ مو و رنگ چشم انتخاب کنیم.


در تکنیک میکروساینینگ، ضرب دست نباید داشته باشم؛ در واقع ما باید نوعی میکروبلیدینگ انجام دهیم. یعنی متد میکروبلیدینگ و تکنیک میکروساینینگ باید انجام دهیم. باید از سوزن های ساندرول برای اجرای تکنیک میکروساینینگ استفاده کنیم. به این دلیل نباید ضرب دست داشته باشیم که اگر عمق کار ما زیاد شود، ظرافت کار بسیار کاهش می یابد و رنگ ها زیر پوست حرکت خواهند کرد.
قسمت هایی که کار می کنیم، نواحی است که در پیشانی خالی شده اند و مو دچار ریزش شده است و نیاز به ترمیم سطحی دارد. توجه داشته باشید هر قسمتی از پیشانی را که دارید عمل میکروساینینگ انجام می دهید، باید حتما در جهت خواب رویش مو باشد. در واقع جهت رویش مو در این تکنیک بسیار حائز اهمیت است. پس از اینکه یک دور کامل پیشانی را با استفاده از دستگاه ساندرول، میکروساینینگ کردیم، شوک رنگ قرار می دهیم. پس از گذشت 3 دقیقه از مکث رنگ، آن را بر می داریم و شروع به انجام دوباره تکنیک می شویم.

 

میکروساینینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

 


پس از اینکه میکروساینینگ را برای بار دوم انجام دادیم، دوباره شوک رنگ می دهیم و پس از مکث 3 دقیقه ای آن را پاک می کنیم. برای اینکه نتیجه بهتری از انجام میکروساینینگ داشته باشیم، نباید به طور رفت و برگشتی این عمل را انجام دهیم و روی خطوط را دوباره پررنگ کنیم. درجه سوزن را باید طبق ظرافت مو انتخاب کنیم. یعنی اگر ظرافت موها زیاد باشد باید از سوزن نازک تر و برعکس اگر موها ضخیم باشند باید از سوزن متناسب با همان ضخامت استفاده نماییم. انجام میکروساینینگ باعث می شود پهنای پیشانی کاهش یابد و بسیار نچرال و طبیعی جلوه پیدا کند.


تفاوت میکروساینینگ با اسکالپ سر


توجه داشته باشید که میکروساینینگ با اسکالپ سر متفاوت است و در آن از تکنیک های دات یا نقطه استفاده نمی شود. در روش اسکالپ سر، با استفاده از قلم میکروپیگمنتیشن و رنگ مخصوص اسکالپ، نقطه هایی روی سر ایجاد می شود تا کم پشتی یا زخم نواحی سر را به خوبی پوشش دهد. اسکالپ میکروپیگمنتیشن باید با زاویه مناسبی از دست انجام شود و در آن فقط و فقط از تکنیک داتینگ استفاده می شود. این درحالیست که در متد میکروساینینگ، از تکنیک میکروبلیدینگ استفاده می شود و به جای نقطه، روی سر خط کشیده می شود. در متد میکروساینینگ باید از رنگ های تاتو بر پایه آب حتما استفاده شود.

 

مراحل آموزش میکروساینینگ

 

 

همچنین در رژلب بخوانید: 

 

 فیبروز ابرو و هر آنچه راجع به آن باید بدانید

 میکروبلیدینگ ابرو

 تاتو سر – اسکالپ سر – میکرواسکالپ

 میکروپیگمنتیشن و هر آنچه راجع به آن باید بدانید

 

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: