شنبه 01 آذر 1399 - 17:56:58

فیلم آموزش 10 مدل تاتو صورت و آرایش دائم

 

 

آموزش مرحله به مرحله تاتو ابرو به روش های میکروبلیدینگ و فیبروز

فیلم آموزش تاتو رژلب و خط چشم

 

فیلم آموزش تاتو صورت

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

1. فیلم آموزش میکروبلیدینگ ابرو

2. فیلم آموزش فیبروز ابرو

3. فیلم آموزش میکروپیگمنتیشن بن مژه

4. فیلم آموزش پادر بروز

5. فیلم آموزش تاتو خط چشم

6. فیلم آموزش هاشور ابرو

7. فیلم آموزش بولد بروز

8. فیلم آموزش تاتو سر و میکرواسکالپ

9. فیلم آموزش تاتو رژلب و میکروپیگمنتیشن لب

10. فیلم آموزش تاتو رژلب تکنیک ساکورا

 

 

 

1. فیلم آموزش میکروبلیدینگ ابرو

 

میکروبلیدینگ را می توان یکی از روش های تاتو یا خالکوبی دانست؛ اما نه به آن اندازه عمیق. قلم میکرونیدلینگ از هزاران میکرونیدل تشکیل شده است. میکرونیدل ها به قدری کوچک هستند که با چشم غیر مسلح نمی توان جزئیات آن را مشاهده کرد. بنابراین این گونه می توان تارهای نازک ابرو را تقلید کرد. قلم میکرونیدلینگ به صورت دستی کار می کند و جوهر را به لایه اپیدرم پوست می رساند.
اگر به انجام میکروبلیدینگ تمایل دارید، باید این مژده را به شما بدهیم که این روش به طور کلی بدون ضرر است. مهمترین عامل در انجام میکروبلیدینگ، تسکین درد است که تا حد زیادی با استفاده از محصولات بی حسی انجام می شود. با این حال، ممکن است پس از برطرف شدن تاثیر بی حسی کمی احساس درد کنید که توصیه می شود از قرص مسکن استفاده نمایید.

 

فیلم میکروبلیدینگ ابرو

 

 

2. فیلم آموزش فیبروز ابرو


فیبروز ابرو، روشی نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که در آن از طراحی هاشور به کمک شیدینگ یا سایه استفاده می شود. این عمل معمولا به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یک بار مصرف صورت می گیرد. همچنین، از آن جایی که تزریق در لایه های سطحی پوست انجام می شود، درد و خونریزی زیادی را به دنبال نخواهد داشت. به دلیل آن که طراحی هاشور ابرو بر عکس روش تاتو به صورت نامنظم و با خطوط ریز انجام می شود، فرم زیبا و طبیعی را برای ابروها به ارمغان خواهد آورد.
طراحی ابرو با کمک تکنیک فیبروز، بر اساس فرم کلی صورت فرد و اجزای آن انجام می گیرد؛ این موضوع به معنی آن است که مشتری هیچ نقشی در تصمیم گیری مدل آن نخواهد داشت. بلکه درستی انجام این عمل و رضایت از نتیجه کار کاملا به تخصص و حرفه تاتو کار بستگی دارد.
معمولا در طراحی ابرو به روش فیبروز از قانون نسبت طلایی استفاده می شود که در آن نسبت اجزای مختلف بدن که بیشترین هماهنگی با هم دارند را عدد 1.618 تعیین کرده اند. برای انجام هر چه دقیق تر این تکنیک می توان از خط کش فی استفاده کرد. توجه داشته باشید که طراحی ابرو معمولا بر اساس عدد پی و جام چهره مراجعه کننده انجام می شود.
قرینه سازی ابروها به این صورت است که ابتدا فاصله میان دو ابرو را اندازه گرفته و نقطه میانی آن را با استفاده از مداد طراحی ابرو علامت می زنیم. سپس موقعیت قرارگیری تاج ابروها را علامت می زنیم که برای این کار می توان از استخوان بینی کمک گرفت. در مرحله بعد، باید اندازه قد ابروها را در نظر گرفت که برای این کار می توان خط کش دیوایدر را به صورت موازی با ابروها و لب مراجعه کننده قرار داد.
بهتر است هنگام طراحی از دستکش استفاده کنید تا تمام موارد بهداشتی را به خوبی رعایت کرده باشید. پس از این که نقاط اصلی ابرو با استفاده از مداد علامت گذاری شد، شروع به متصل کردن آن ها کرده و یک خط واضح برای آن در نظر می گیریم. یکی از اصلی ترین مراحل انجام فیبروز، طراحی ابتدایی ابروها است. حتما دقت و زمان کافی را برای انجام این کار به خرج دهید. فاصله های آرک، تاج و قد ابرو همگی باید متقارن با هم باشند و برای این منظور، خط کش دیوایدر می تواند کمک بسیاری به شما کند.

 

فیلم فیبروز ابرو

 


3. فیلم آموزش میکروپیگمنتیشن بن مژه


بن مژه از خط چشم نازک تر است و دنباله ندارد. این روش کمک می کند مژه ها پرپشت تر و مشکی تر به نظر برسند. در ادامه این آیتم، آموزش کامل بن مژه را مشاهده خواهید کرد.

 

فیلم میکروپیگمنتیشن بن مژه

 


4. فیلم آموزش پادر بروز


روش پادر بروز نیز بسیار شبیه به ابروهای نچرال می باشد و گاهی اوقات با نام آمبره بروز Ombre brows نیز شناخته می شود. دلیل این امر نیز آن است که انتهای ابرو بسیار تیره تر است و هر چه به آرامی به سمت گوشه های داخلی ابرو نزدیک می شود، به تدریج محوتر و طبیعی تر به نظر می رسد. پادر بروز، طراحی بسیار ظریف و همه پسندی دارد. البته باید توجه داشت که این روش به مرور زمان کمرنگ تر شده و شما با مراجعه به سالن زیبایی مورد نظر خود باید نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید.
افرادی که تمایل دارند ابروهای خود را بسیار پرپشت نشان دهند، می توانند از این روش استفاده کنند. این ایده برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند و تمایل دارند آن را پر نشان دهند، مناسب است.

 

فیلم آموزش پادر بروز

 

 

5. فیلم آموزش تاتو خط چشم


برای انجام تاتو خط چشم ابتدا باید مواد بی حسی را روی پلک قرار دهید. توجه داشته باشید که بی حسی نباید به درون پلک و چشم نفوذ پیدا کند؛ چرا که احتمال بروز حساسیت شدید و حتی کوری را به دنبال خواهد داشت. سپس با استفاده از ماژیک جراحی، دنباله خارجی خط چشم را مشخص کرده و علامت می زنیم.
برای ترکیب رنگ در آموزش تاتو خط چشم بهتر است از جت بلک استفاده نکنیم. به این دلیل که پس از گذشت مدت زمان اندک و با شستشوی مداوم به رنگ های دودی، سبز و آبی تبدیل خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است به رنگ مشکی یک قطره رنگ دارای تناژ گرم اضافه نمایید.
توجه داشته باشید که در آموزش تاتو خط چشم فشار دست و دور موتور دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. عمق سوزن کارتریج شما نیز باید نیم باشد. برای این کار، ابتدا دنباله خط چشم را به صورت رفت و برگشتی تاتو می کنیم. دور موتور شما باید پایین باشد. به همین ترتیب، سایر قسمت های پشت پلک را نیز تاتو می کنیم.

 

فیلم آموزش تاتو خط چشم

 


6. فیلم آموزش هاشور ابرو


به تکنیکی که از شبیه سازی مو برای رفع کم پشتی ابرو استفاده شود، هاشور ابرو می گوییم. انجام این عمل به وسیله دستگاه که در انتهای آن سوزن نازکی وجود دارد، امکان پذیر است. در ابتدا، پیگمنت کار جهت کاهش درد، کرمی بی حس کننده روی ابروها می مالد. پس از گذشت 15 دقیقه، با به کارگیری ابزاری قلمی شکل که دارای 15 سوزن ریز در انتهای خود است، عمل هاشور زنی شروع می شود. در پایان کار نیز جهت رفع التهاب به وجود آمده، از پماد ویتامین آ استفاده می شود. معمولا پس از گذشت سه ماه، می بایست نسبت به ترمیم مجدد تاتو اقدام کنیم. بهتر است در این مدت زمان از حمام آفتاب، سونا و بخار اجتناب کرد.
پیش از انجام تاتوی موقت یا هاشور ابرو بهتر است دقت بالایی نسبت به انتخاب طرح آن به خرج دهید. از آنجایی که هماهنگی مدل ابرو با سایر اجزای صورت از اهمیت بالایی برخوردار است، بیش از هر چیز به این نکته توجه داشته باشید تا بعد از آن با پشیمانی مواجه نشوید. نکاتی وجود دارند که هر شخص قبل از اقدام به هرگونه تاتو ابرو باید به آن ها توجه کنند:
سعی کنید قبل از انجام هاشور یا تاتو ابرو در معرض تابش اشعه ماورا بنفش قرار نگیرید. بهتر است تا چند ساعت پیش از انجام هاشور، از مواد حاوی کافئین استفاده نکنید. انجام لایه برداری یا میکرودرم نیز پیش از انجام این کار توصیه نمی شود. قبل از تاتو ابرو از داروهایی که پوست را دچار تحریک می کنند، پرهیز کنید. همچنین می توانید در صورت داشتن هر گونه حساسیت، از قرص های ضد حساسیت استفاده کنید.

 

فیلم آموزش هاشور ابرو

 


7. فیلم آموزش بولد بروز


ایده شکل گیری این تکنیک از تاتو ابرو، زمانی شکل گرفت که تمایل به داشتن ابروهای طبیعی افزایش یافت. بولدبروز، یکی از جدیدترین متدهای هاشور ابرو است که حالتی طبیعی داشته و به ابروها حجم می بخشد. در واقع بولدبروز بسیار شبیه به میکروبلیدینگ است؛ با این تفاوت که با تکنیک های مختص به خود پیاده سازی می شود. در این روش طرز دست گرفتن قلم و فشار دست، متفاوت است. تکنیک بولدبروز برای افرادی که ابروهای نازک دارند، مناسب است.

توجه داشته باشید که تکنیک بولدبروز برای انواع پوست چرب، نازک و حساس مناسب نیست. در تکنیک بولد بروز باید قسمت ابتدایی ابرو از عرض کمتری نسبت به قسمت آرک برخوردار باشد. همچنین، برخلاف روش میکروبلیدینگ، تارهای ابرو نامنظم و خارج از خط و قاعده کشیده می شوند.

 

فیلم آموزش بولد بروز

 

 

8. فیلم آموزش تاتو سر و میکرواسکالپ


اسکالپ به ناحیه ای از سر اطلاق می شود که از قسمت جلو به پیشانی و از قسمت پشت سر به گردن منتهی می گردد. معمولا رشد موهای سر در بیرونی ترین قسمت این لایه اتفاق می افتد. در واقع روش میکرواسکالپ، شاخه مدیکال میکروپیگمنتیشن است که طی آن به اصلاح نواقص کم پشتی موی سر و همچنین نواحی خالی پرداخته می شود. به بیانی دیگر، با استفاده از روش تاتو سر می توان هر گونه مشکلات پوستی در این ناحیه را اعم از ریزش موی شدید یا سکه ای، بیماری آلوپسی، جای زخم و جراحات، جای بخیه، اسکار و ... به خوبی از بین برد.
جهت پوشش کم پشتی کل نواحی سر، می توان از تکنیک های جدید و متنوعی استفاده کرد تا خطای دید ایجاد شده و موها پرپشت تر جلوه داده شوند. ابتدا باید شناخت کافی از نوع پوست کف سر مشتری به دست آورد تا تصمیم درستی در مورد نوع رنگ اسکالپ بگیریم. چنانچه پوست کف سر مشتری چرب بود، باید از رنگ پایه آب و الکل و در صورتی که پوست مشتری خشک بود، از رنگ اسکالپ با پایه گلیسیرین استفاده کنیم.

پس از این که نوع رنگ اسکالپ را مشخص کردیم، در مرحله بعد به رنگ جوهر متناسب با رنگ مو و رنگدانه پوست می پردازیم. در جلسه اول ممکن است رنگ تاتو سر کمی با رنگ پوست و موی مشتری متفاوت باشد، اما به محض اینکه پس از سه روز موها شستشو داده می شوند، رنگ اصلی جوهر نمایان شده و خواهید دید که تفاوت فاحشی با هم ندارند. در برخی مواقع پیش می آید که پس از انجام تاتو سر، رنگ جوهر به رنگ های خاکستری و آبی تغییر پیدا می کند و این موضوع می تواند آزاردهنده باشد. یک میکرو اسکالپ کار حرفه ای باید چرخه رنگ ها را به خوبی بشناسد تا از بروز تغییر رنگ اسکالپ جلوگیری به عمل آورد.

 

فیلم آموزش تاتو سر

 

 

9. فیلم آموزش تاتو رژلب و میکروپیگمنتیشن لب


میکروپیگمنتیشن لب، تاتو رژلب یا هاشور لب، تکنیکی است که جهت قرینه سازی لب یا حجیم سازی آن بکار می رود. تاتو خط لب گاهی، برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب ها استفاده می شود. انجام این کار جذابیت ها و مزایای زیادی دارد. همچنین، تاتو خط لب روشی درمانی، برای رفع نقص افرادی است که به دلایل مادرزادی یا اکتسابی "خط لب" خویش را از دست داده اند. به طور مثال در افراد "لب شکری" پس از درمان نقص اصلی، می توان از تاتو کردن برای ترمیم "خط لب" بهره برد.
برندهای مختلف تولید کننده محصولات تاتو، رنگهای تاتو لب متفاوتی را به بازار ارائه کرده اند. برخی رنگ های تاتو به تنهایی کاربرد دارند و برخی دیگر از رنگهای تاتو در ترکیب کردن با سایر رنگهای تاتو مناسب استفاده می شوند. یک تاتو کار حرفه ای باید به خوبی رنگ تاتو را بشناسد و بتواند باهم ترکیب کند تا بتواند متناسب با هر لب رنگ مورد نظر را ارائه کند، مثلاً اگر فردی لب های کبودی دارد و دوست دارد رنگ تاتو لب کالباسی داشته باشد، نسبت به فردی که رنگ تاتو خط لب کالباسی انتخاب کرده و لب های سفید و رنگ پریده دارد، باید از ترکیب رنگ متفاوتی استفاده کند. یعنی برای هر رنگ لب، باید از رنگ خط لب متناسب با آن استفاده کنید.

 

فیلم میکروپیگمنتیشن لب

 


10. فیلم آموزش تاتو رژلب تکنیک ساکورا


ساکورا، روش جدیدی از میکروشیدینگ لب در استایل فی کانتور می باشد که از شکوفه های گیلاس کشور ژاپن الهام گرفته شده است. اگر به شکوفه های گیلاس دقت کنید، متوجه خواهید شد که قسمت های خارجی گلبرگ به رنگ صورتی روشن و قسمت های داخلی آن به رنگ صورتی تیره می باشد. در متد ساکورا نیز از این اصل برای زیبایی هر چه بیشتر لب ها کمک گرفته شده است. البته متد ساکورا به سه مدل دسته بندی می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

فیلم ساکورا لب

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: