دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:47:47

ریموو تاتو

 

ریموو تاتو

تاتو کردن یکی از روش‌های زیبایی صورت و اندام است که افراد زیادی به انجام آن علاقه‌مند هستند. گاهی فرد ممکن است بعد از مدتی که از انجام تاتو می‌گذرد به دلایلی مثل کم شدن علاقه‌اش به آن طرح  تتو یا کمرنگ شدن تاتو، به فکر ریموو تاتو بیافتد. در ادامه به انواع روش‌های تاتو و جدیدترین روش‌های آن اشاره میکنیم؛ با سایت رژلب همراه باشید.

فهرست مطالب:

تاتو چیست؟
انواع تاتو
بهترین روش ریموو تاتو
سوالات مرتبط در مورد ریموو تاتو

 

 

پاک کردن تاتو

 

خانم نسترن خورشیدی مدرس و پیگمنتر متخصص با سابقه کار و دارای مدرک بین المللی آکادمی Axford انگلیس- دارای مدارک رژووی آمریکا- کمپانی pcms استرالیا و دارای مدرک انجمن پزشکی سازمان ملل متحد UN در زمینه میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و مدرک پداگوژی می باشد

 

تاتو چیست؟

به تزریق جوهر به زیر پوست، عمل تاتو کردن می گویند. که با استفاده از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته صورت می گیرد. سوزنی که به یک ابزار مخصوص متصل است، وظیفه این عمل را به عهده دارد. این ابزار مخصوص، سوزن را بین 50 تا سه هزار بار به سمت بالا و پایین مرتعش می کند تا جوهر به عمق یک میلی متری پوست راه یابد. در واقع جوهر در لایه میانی پوست یا درم که سلول های ثابتی داشته و موجب می شود تاتو برای همیشه دست نخورده باقی بماند، تزریق می شود. که البته روش های متفاوتی برای ریموو تاتو وجود دارد.
توجه داشته باشید که نمی توان جوهر را در خارجی ترین لایه پوست یا همان اپیدرم تزریق کرد؛ به دلیل آن که این لایه از پوست مرتبا در حال تجدید و جایگزینی بوده و قادر به نگهداری جوهر برای مدت زمان طولانی نخواهد بود.

 

 

ریموو تاتو

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: