دوشنبه 19 آذر 1397 - 11:53:54

بهترین مارک قیچی آرایشگری چیست؟


 

بهترین قیچی آرایشگری

بهترین مارک قیچی آرایشگری

 

 

در این مقاله قصد داریم که با نکات اساسی درباره بهترین مارک قیچی آرایشگری به همراه کوتاهی مو با این قیچی صحبت کنیم. همچنین در این مقاله توضیحی درباره انواع قیچی های Sam Villa و مدل های مختلف قیچی خواهیم داد. این قیچی ها با طراحی ارگونومیک، بهترین نتیجه را برای کوتاهی مو دارند. این قیچی ها به سبک جدیدی طراحی شده اند. با رژلب همراه باشید.

 

 چه تفاوتی میان قیچی های آرایشگری وجود دارد؟

ممکن است، شما درباره قیچی های حرفه ای شنیده باشید، امّا ندانید که تفاوت ها در چیست؟ تفاوت عمده قیچی های آرایشگری در فلز استفاده شده، طول تیغه‌ها، سیستم‌های تنظیمی و هزینه‌ی قیچی، است. ویژگی اصلی و همچنین مزایای این قیچی های ارگونومیک، طراحی دسته آن است که نسبت به اندازه انگشت شست تعبیه شده است و به راحتی میتوان قیچی را هنگام کوتاهی کنترل کرد. این قیچی نسبت به دست و انگشتان شما تعبیه شده است. اینکه آرنج و انگشتان شما، بطور راحت قرار بگیرند، خیلی مهم است.
آرنج شما در حین کوتاهی مو، باید در سطح متناسب قرار گیرد و انگشتان بصورت خنثی در حالت افقی باید باشند. همچنین این قیچی‌ ها میتوانند در زاویه های مختلف قرار بگیرند، بدون اینکه دست شما دچار درد یا آسیب شود. خیلی از آرایشگران حرفه ای و با تجربه به دنبال قیچی هایی متناسب با زوایای مختلف و هم اندازه با دست هستند. امّا در واقع خیلی از کسانی که دست های کوچکی دارند از قیچی های بزرگ استفاده میکنند و بالعکس. آرایشگران مدل ها و روش های مختلفی برای کوتاهی مو دارند و میتوان گفت هرکس روش خاص خودش را دارد. این قیچی ها، اندازه گیری بسیاری دقیقی دارند و از انتها تا ابتدای قیچی، اینچ به اینچ اندازه گیری شده اند. اندازه قیچی آرایشگری، نسبت به مدل و روش کوتاهی ما انتخاب میشود، برای مثال: از قیچی های آرایشگری کوچک، بیشتر برای کوتاهی هایی که جزئیات فراوان هستند و به قول معروف ریزه کاری دارند، استفاده می شود، قیچی های آرایشگری بزرگ برای کوتاهی هایی یکدست و کامل مو استفاده میشود. طول استاندارد قیچی آرایشگری بین 5 تا 6 سانت است. کوچکترین قیچی آرایشگری 4.5 اینچ و بزرگترین آن به 7 میرسد. 

 

قیچی آرایشگری سم ویلا

 

 آموزش نحوه کار با قیچی آرایشگری

 نحوه صحیح گرفتن قیچی

زمانیکه میخواهید کار را با قیچی انجام دهید، باید برش قیچی مقداری به سمت عقب حرکت کند و سپس برش دیگر را آغاز کنید. این حرکت در تکنیک لای انگشتی بالای سر، بیشتر استفاده میشود که حرکت مقداری به سمت عقب صورت میگیرد و بعد به سمت جلو حرکت میکند و برش بعدی را انجام میدهد.

 

 آموزش استفاده از قیچی آرایشگری و پیتاژ

 

 برای انجام کار کوپ باید قیچی مناسبی داشته باشیم و قیچی به اندازه دست فرد باشد. قیچی را بر اساس اندازه دستمان انتخاب میکنیم.

 انگشت انگشتری در داخل حلقه قیچی که دم دار است، قرار میگیرد و انگشت کوچک روی دم قیچی قرار گرفته و آن را مهار میکند. 

 انگشت سبابه بر روی انگشت انگشتری و بالای حلقه قرار میگیرد به طوریکه بتواند حلقه قیچی را مهار کند. 

 انگشت اشاره روی ستون قیچی که به تیغه متصل است، میخوابد و باعث میشود که قیچی به هیچ عنوان حرکت نکند. 

 قسمتی که پیچ قیچی بر روی آن قرار دارد روی بند دوم انگشت اشاره قرار میگیرد. در تصویر نحوه قرار گرفتن انگشتان بر روی قیچی را ملاحظه میکنید.

 

 

بهترین مارک قیچی آرایشگری

 

 

 

 

 روش کار با قیچی آرایشگری


  در این حالت قیچی در دست ما دارای زاویه 45 درجه است. یعنی قیچی در دستمان به حالت اریب است. 

 دقت داشته باشید که زاویه قیچی در دست باید 45 درجه باشد.

 دقت کنید که در هرحالتی که قرار داشته باشید، نحوه صحیح در دست گرفتن قیچی به همان حالت است.

 در این حالت انگشت شست در داخل قیچی قرار میگیرد. اگر انگشت شست بیش از حد در داخل قیچی فرو برده شود، این زاویه 45 درجه به هم میخورد و سرعت کار نیز بسیار کم میشود و تعادل تیغه ثابت و متحرک نیز برهم میخورد در حقیقت انگشت شست، فقط قسمت داخل حلقه را لمس میکند و خیلی فرو نمیرود. 

 زمانیکه قیچی را بطور صحیح در دست میگیرید، ضربه‌ای که به قیچی میزنید باید به صورتی باشد که حلقه تیغه پایین ثابت و حلقه تیغه بالا متحرک باشد. 

 وقتی کار کوتاهی را توسط قیچی انجام میدهید، حرکت قیچی باید ریتم داشته باشد. 

 تیغه قیچی به اندازه 35 درجه باید باز شود و این میزان باید ثابت باشد؛ یعنی یکبار 35 درجه و یکبار 15 درجه و یکبار 45 درجه نباشد. 

 بطور کلی دهانه قیچی باید هر بار به یک اندازه ثابت باز شود و یک ریتم ثابت داشته باشد. این کار فقط با تکرار و تمرین قابل اجراء است.

 

 

  از قیچی آرایشگری sam villa میتوان، هم برای موهای خشک و هم برای مو خیس استفاده کرد:

 

قیچی آرایشگری شماره 7، قیچی ای خشک است با یک ردیف لبه و تیغ های تیز و قدرتمند که به راحتی میتوان موهای خشک را با آن کوتاه کرد و به بخش های کوچکتر و ریزتر تقسیم کرد. همه‌ی قیچی های sam villa 100% از یک نوع آلیاژ ژاپنی استفاده میکنند که جهت استحکام و دوام بالا فشرده سازی شده است. همچنین این قیچی آرایشگری، دارای پوشش پلیمری است که در محور فلزی متمرکز شده است.

 

 ویژگی های قیچی آرایشگری اندازه 5.75 الی 6.25 برای موهای خیس و شماره 7 برای موهای خشک:

 

همانطور که در بالا هم ذکر کردیم، این مدل قیچی آرایشگری، ساختاری ارگونومیک دارد که حالت کوتاهی طبیعی به موها میدهد؛ همچنین آرایشگر در پایان روز درد و خستگی در دست و یا آرنج یا مچ احساس نمیکند.

 دسته کرین: به راحتی برای مدل های ارگونومیک طراحی شده اند، این مدل دسته به آرنج کمک میکند تا آن در موقعیت پایین تری قرار بگیرد و به همین دلیل خستگی دست کمتر میشود.

 دسته ای که با انگشت شست متناسب است: در این مدل دست در حالت طبیعی خودش قرار میگیرد؛ چرا که این دسته ها باهم متقارن بوده و دسته شست و دسته دیگر باهم برابر هستند. این مدل قیچی آرایشگری، کاهش زیادی در حرکات اضافی مچ دارد.

 تیغ های دست ساز محدب: این تیغ ها، همانند تیغه های معمولی ماشین هستند، همچنین این مدل تیغه ها، تیز هستند و لبه های بلندی دارند. تیغ های دست ساز محدب، دارای ماندگاری و عمر طولانی هستند.

 

 سری قیچی های گردان شماره 5.5، 6 و 7

 


این مدل قیچی آرایشگری، دقیقاً مزایا و ویژگی های قیچی قبلی را دارند. مزایای دیگر این مدل قیچی آرایشگری برای انگشت شست به قرار زیر است:

 دسته چرخشی کرین: با این مدل قیچی آرایشگری، میتوانید آرنج را در هر موقعیتی که برای کوتاهی راحت تر است قرار دهید. این مدل قیچی آرایشگری، ریزه کاری‌های زیادی برای راحتی انگشت شست، هنگام کار تدارک دیده است.

 شما میتوانید در این مدل، حرکات مچ تا آرنج را به راحتی کنترل کنید.

 برای بیرون آوردن تیغ‌ها به راحتی، میتوانید با انگشت اشاره و شست این کار را انجام دهید.

 

 قیچی آرایشگری دو رو:


این مدل قیچی آرایشگری، دارای 42 دندانه منحنی شکل است که به راحتی میتوانید موها را کوتاه کنید.


 طول کلی این قیچی: 6.5

دارای 42 دندانه منحنی شکل همراه با تیغ های برنده تیز

 حداکثر کوتاهی مو

 مناسب برای آرایشگران چپ دست و راست دست

 مناسب برای موهای پرحجم

 همچنین دو انگشت شما میتواند، به راحتی به کار کوتاهی بپردازد. برای کوتاهی با این قیچی آرایشگری، تیغه ها را در جهت رشد موها حرکت دهید.

 

 

 قیچی هایی با یک لبه تیغه دار

 

این نوع قیچی آرایشگری، هنگام کم کردن حجم موها خط نمی اندازد. همچنین انتخاب خوبی برای کوتاهی کناره‌ها و بغل های مو است. دو انگشت شما، هنگام کوتاهی در حال استراحت است.

 طول کلی قیچی: 6.25

 مناسب برای کوتاهی ریز و کوتاهی کناره های سر و کم کردن حجم مو.

 بدون اینکه هنگام کوتاهی، خط برش بیاندازد و در آخر نتیجه طبیعی به شما خواهد داد.

 23 دندان کاملاً تیز. همچنین دو انگشت شما هنگام کوتاهی استراحت میکند و باعث میشود که دست شما و مچ شما در آخر احساس درد نکند.

 دارای تیغه و محور فلزی و ساخته شده از آلیاژ 100% ژاپنی.

 

 

قیچی آرایشگری خوب

 

 

 مدل قیچی های ساده یا استنشال


این برند سعی بر این داشته که قیچی های آرایشگری را با بهترین کیفیت بسازد، همچنین این قیچی ها به طوری تعبیه شده که آرایشگرهای مبتدی و حرفه ای میتوانند استفاده کنند. این سری از مدل های قیچی sam villa به یک شکل برای قسمت انگشت شست تعبیه شده است. هنگام کار با این سری، آرنج شما به سمت پایین قرار میگیرد و به راحتی میتوانید، موهای مشتری را کوتاه کنید، بدون اینکه دست شما احساس خستگی کند.


ویژگی ها و مزایایی قیچی های اسنشال:

 100% از آلیاژ ژاپنی استفاده شده و دسته ی کاملاً استیل دارد.

 میزان سختی بین 58 تا 59

 دسته ی مدل کرین: این دسته ارگونومیک، بسیار راحت و قابل کنترل است. در این مدل، به راحتی آرنج را میتوانید سمت پایین نگه دارید.

 میتوانید هنگام کوتاهی، مچتان را به راحتی تکان دهید و در حالت عادی قرار بدهید، لازم نیست زیاد به خودتان سختی وارد کنید.

 تیغه های این قیچی تیز هستند و ماندگاری بالایی دارند. همچنین استیل بکار برده در این قیچی آرایشگری 40% حالت خنک کننده دارد.

 

 

 قیچی آرایشگری دو رو مدل اصلی

 

 این قیچی دارای 30 دندانه و مناسب برای موهایی که حجم متوسطی دارند. همچنین نوع دیگری از این قیچی دارای 42 دندانه است.

دارای تیغ تیز و برنده برای کوتاهی مو.

 دو انگشت هنگام کوتاهی مو در حال استراحت هستند.

 تعبیه شده برای کنترل حجم موها و کوتاهی و کم کردن حجم.

 

 قیچی آرایشگری مدل آرتیستی

 

خب همانطور که ویژگی های مدل قبل را گفتیم، این مدل هم دارای ویژگی هایی نزدیک به موارد قبلی است. این مدل قیچی، حین کوتاهی هیچ فشاری به مچ، آرنج و شانه های شما وارد نمیکند.

این قیچی آرایشگری، همانند سری قبلی، دارای هر دو مدل است که ویژگی های یکسانی دارد.

 

ویژگی و مزایای قیچی آرایشگری آرتیستی:

 دارای ماندگاری بالا، در این قیچی از آلیاژ مولیبدن و کربن و کبالت استفاده شده است.

 دارای دسته کرین و انعطاف پذیری بالایی دارد، راحت و قابل استفاده در هر موقعیت و حالت.

 مدل تیغه ها به حالت محدب ساخته شده است. دارای حالت مناسب برای انگشت شست، بدون اینکه آسیبی به مچ دست شما وارد شود.

 

 

 

 قیچی آرایشگری شماره 6 که بسیار پرکاربرد است:

 


این قیچی یکی از قیچی های شناخته شده sam villa  است که طرفدارهای زیادی دارد. میتوان گفت، تمام ویژگی های برتر این برند در این قیچی جمع شده است. 

 دارای تیغه های تیز با ماندگاری بالا است.

مناسب برای کوتاهی بغل موها

 طول قیچی: 2

 وزن 2.4 اونس

 دارای آلیاژ ژاپنی

 برای حالت دست طبیعی است، بدون اینکه فشاری به دستتان وارد کند.

 این قیچی میتواند، موهای خشک را به راحتی کوتاه کند، بدون اینکه ذره ای به کوتیکول موها آسیب برساند. همچنین قیچی ایده آل برای برش های حرکتی.

 

 

 تفاوت بین 3 قیچی ترکیبی

 

در این قسمت سه قیچی ترکیبی ساده و اساسی و آرتیستی را که دو گانه هستند بررسی میکنیم. قیچی اسنشال یا ساده هر دو برای تکنیک های کوتاهی مو گزینه خوبی هستند. همچنین در این مدل دو انگشت شما در حین کوتاهی استراحت کرده و فشاری به دست شما وارد نمیشود. دندانه این قیچی ها در جهت رشد مو کار کوتاهی را انجام می دهد و خط کوتاهی و تیغ را نشان میدهند.

 

  قیچی آرایشگری مردانه

 

قیچی آرایشگری مردانه، دارای سری ترکیبی ساده با انعطاف پذیری و ریزه کاری است. همچنین دارای 42 دندانه تیغ میباشد، دارای شیار v شکل در انتهای هر دندانه است. میتوانید برای کوتاهی موهای پرحجم و بلند از این قیچی استفاده کنید. این قیچی بیشتر برای کوتاهی موهای مردان استفاده میشود و محبوب است. سری قیچی آرایشگری اسنشال و پایه هم ویژگی هایی مانند سری و مدل قبلی دارد. دارای 30 دندانه است و وزن بسیار سبکی دارد. قیمت این قیچی آرایشگری بسیار مقرون به صرفه است و دارای فولاد ضد زنگ ژاپنی است. قیچی تیغ دار، یکطرفه بسیار در بین آرایشگران محبوب است. دارای پوشش فولادی و پلیمری است. این مدل قیچی آرایشگری 23 دندانه تیز و محکم دارد. این قیچی نسبت به دیگر قیچی های دیگر مو را خیلی کم کوتاه میکند و زیاد از حجم مو کم نمیشود.

بهر حال آشنایی با بهترین مارک قیچی آرایشگری برای هر آرایشگر و سلمانی حرفه ای لازم و ضروری است که امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در این باره را کسب کرده باشید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: