سه شنبه 01 آذر 1401 - 12:54:22

انجام خدمات تخصصی رنگ و مش و کوتاهی در فرمانیه

کوتاهی مو در شمال تهران

انجام رنگ و مش حرفه ای توسط سالن جودکی 

 

انجام کلیه خدمات مو از قبیل رنگ و مش و کوتاهی 


موی سر از جمله اجزایی است که تاثیر شگرفی در زیبایی صورت دارد. همان طور که معمولا سعی می کنید در انتخاب لباس هایتان تناسب و هماهنگی را رعایت کنید، استایل مو نیز نکاتی دارد که هماهنگی آن با سایر اجزای صورت حائز اهمیت می باشد. به عبارت دیگر، هماهنگی مدل مو و رنگ آن با سایر اجزای صورت از جمله پوست و رنگ چشم مهم است که در این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم به شرح کاملی از آن بپردازیم.


انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو متناسب با فرم چهره


هر فرم صورتی اعم از گرد، لوزی، قلبی، مستطیل، بیضی و مربع، مدل خاصی از مدل کوتاهی مو را می طلبد؛ اما اغلب مدل ها با صورت بیضی شکل سازگاری دارد. با این حساب، کلید اصلی در انتخاب مدل موی مناسب، تلاش در شبیه کردن فرم صورت به شکل بیضی است. به عنوان مثال، مخفی نشان دادن پیشانی بلند، گرد نشان دادن صورت داز و بالعکس، تاثیر به سزایی در برطرف سازی عیوب و هماهنگی مدل موی انتخابی به فرم صورت دارد.
البته باید همواره به این نکته نیز توجه داشت که علاوه بر فرم صورت، فاکتورهای دیگری همچون سلیقه، حالت مو، شخصیت و حتی سبک زندگی نیز در تصمیم گیری شما مهم هستند. در ادامه شما را با نحوه تشخیص فرم صورت آشنا خواهیم کرد.
در نخستین مرحله، باید عریض ترین قسمت صورت خود را پیدا کنید. این قسمت می تواند شامل موارد ذیل باشد:

پیشانی

پیشانی پهن تر، فرم صورت را در دسته بیضی شکل قرار می دهد.

چانه

اگر عریض ترین قسمت صورت شما چانه است، صورت تان در دسته مربعی شکل قرار می گیرد. در این شکل از چهره ها، عرض پیشانی، گونه و خط اصلی چانه با هم برابری می کنند.

استخوان گونه

صورت هایی که در قسمت گونه عریض تر هستند، در دسته فرم گرد قرار می گیرند. اغلب طول و عرض این فرم صورت ها با هم برابری می کنند.
در مرحله دوم، فرم فک را مد نظر قرار می دهیم.

گرد

اگر چانه گردی دارید، فرم صورت شما نیز گرد است.

مربعی

معمولا افراد دارای فرم صورت مربعی، فک مربعی شکل نیز دارند.

چانه کوچک

این مدل چانه را اغلب می توان در صروت های قلبی شکل یافت. فرم صورت قلبی در قسمت پایین تر از استخوان گونه اغلب فرمی مخروطی مانند دارد.
در مرحله سوم باید طول صورت خود را در نظر داشته باشید.

کوتاه

 

طول صورت کوتاه نشان از صورت گرد دارد.

 

بلند

در صورتی که مشخصات مرحله های یک و دو متناسب با فرم صورت شما نبود، احتمالا دارای صورت بیضی هستید.

 

چگونگی کوتاهی مو با توجه به فرم صورت


مدل کوتاهی مناسب برای صورت گرد


این دسته از افراد باید از انتخاب مدل موی کوتاه اجتناب کنند. مدل موی کوتاه صورت فرد را گردتر از آنچه هست نشان می دهد. مدل پیشنهادی فرم صورت گرد، مدلی است که بلندی آن تا چانه و پایین تر از آن بیاید.


مدل کوتاهی مناسب برای صورت مربع


اگر دارای صورت مربعی شکل هستید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که قسمت های پهن صورت شما نظیر خط پهن فک پوشانده شود. مدل کوتاهی مو که حالت خرد و شلوغ داشته باشد برای شما مناسب بوده و نوع موی مجعد بهترین حالت برای این فرم از صورت می باشد.


مدل کوتاهی مناسب برای صورت دراز


اگر فرم صورت شما دراز است، به شما پیشنهاد می کنیم مدل مویی را انتخاب کنید که صورت تان را گردتر از همیشه نشان دهد. مدل مو با چتری صاف بهترین گزینه برای این فرم از صورت است.


مدل کوتاهی مناسب برای صورت قلبی


افراد با فرم صورت قلبی شکل بهتر است مدل مویی را انتخاب کنند که توجه از چانه به سمت چشم و گونه هایشان متمرکز شود. سعی کنید از مدل مویی که موهایتان را حجیم تر نشان می دهد، استفاده کنید. مدل مویی که قد آن تا شانه باشد، یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود.
پس از انتخاب مدل موی مناسب و سازگار با فرم صورت، نوبت به کوپ کار حرفه ای و انتخاب سالن زیبایی مناسب است که خواسته های شما را به نحو احسن عملی کند. خانم ساناز برومندی یکی از بهترین آرتیست های حوزه رنگ، مش، کراتینه و کوتاهی مو است که تجربه لذت بخشی از کلیه خدمات مو را برایتان فراهم می سازد.
یکی دیگر از ویژگی های مو که تاثیر به سزایی در زیبایی هر چه بیشتر صورت دارد، رنگ مو است. همچنین می توانید نشان دهنده سبک زندگی ما باشد؛ بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بهترین رنگ مو، رنگ مویی است که با رنگ پوست و چشم مان هماهنگی کافی داشته باشد. البته بهتر است انتخاب آن یا حداقل مشاوره در موردش را به اشخاص متخصص بسپارید؛ اما چنانچه تمایل داشتید در منزل دست به کار شده و موهای خود را رنگ کنید، همواره به نکات ذیل توجه داشته باشید:
رنگ موهایی که به خاکستری نزدیک هستند، نقش به سزایی در خنثی سازی پوست صورت دارند. این در حالیست که رنگ مو با تناژ قرمز می تواند صورت را سرخ و گلگون نشان دهد. رنگ موی حاوی سایه های بنفش، ته رنگ زرد پوست را متعادل کرده و آن را درخشان نشان می دهد. همواره به این نکته توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از رنگی که شبیه به پوست صورت باشد، ظاهر ما را شبیه به بیماران نشان می دهد.

 

انجام انواع رنگ و مش در سالن تخصصی  در شمال تهران

 

اشتباهات رایج در فرآیند رنگ کردن مو


چنانچه معمولا در منزل موی خود را رنگ می کنید، احتمالا با اشتباهاتی از قبیل سوزاندن مو مواجه شده اید. در این مواقع پیشنهاد ما به شما این است که کار رنگ و مش موهایتان را به متخصص این امر بسپارید. خانم ساناز برومندی، با انجام کلیه خدمات تخصصی مربوط به رنگ و مش، پیاده سازی تکنیک های آمبره، سامبره، بالیاژ، هایلایت، لولایت، سان لایت و ... این اطمینان را به شما می دهد که با خاطر آسوده نسبت به تغییر استایل موهایتان اقدام کنید.
جهت جلوگیری از بروز آسیب در مو، بهتر است این کار را به متخصص مربوطه بسپارید؛ اما اگر بنا به دلایلی تمایل داشتید این کار را در منزل انجام دهید، اشتباهات رایج ذیل را انجام ندهید:

عدم دسته بندی صحیح موها

بهتر است موهایتان را با حوصله و درست دسته بندی کنید تا رنگ به همه نقاط برسد. اگر به درستی موهایتان را دسته بندی نکنید، در نهایت با رنگ مویی مواجه خواهید شد که در قسمتی روشن و در قسمت دیگر تیره است.

عدم مطالعه بروشور محصول

بهتر است به نکاتی که در دستورالعمل استفاده از رنگ مو ذکر شده دقت کنید تا به مشکل بر نخورید.

قرار دادن رنگ به مدت طولانی

مدت زمان قرار دادن رنگ روی موها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای دانستن زمان مناسب، بهتر است دستورالعمل داخل جعبه رنگ مو را به دقت مطالعه کنید.

ایجاد تغییر عمده در رنگ مو

بهتر است زمانی که می خواهید رنگ کردن مو را در خانه انجام دهید، رنگی را انتخاب کنید که حداکثر یک یا دو دره از رنگ طبیعی موهایتان روشن تر است.

تقویت موهای آسیب دیده

چنانچه مدام در حال رنگ و مش یا فر کردن موی خود باشید، زمانی فرا می رسد که با موهایی بدون جلا و مرده طرف خواهید شد. در واقع موهای شما ماده حیاتی خود به نام کراتین را از دست داده است. کراتین اصلی ترین ماده تشکیل دهنده ساقه موها است که با استفاده مداوم مواد شیمیایی همچون رنگ، مش و حتی براشینگ های مکرر، از بین می رود.
برای بازگرداندن حیات دوباره موها، باید کاری کنید که کراتین دوباره به موها بازگردد و این امر جز با کراتین کردن مو میسر نمی شود. پس از انجام کراتینه صحیح، موهایی لخت و زیبا خواهید داشت که از شانه کردن آن لذت می برید. انجام این شاخه از علم زیبایی نیز در سالن زیبایی شیمر توسط سرکار خانم ساناز برومندی صورت می گیرد.

 

انجام کلیه خدمات مربوط به مو همچون کراتینه مو 

 

به طور کلی، خدماتی که توسط خانم برومندی در سالن آرایش و زیبایی شیمر انجام می شود، به شرح ذیل است:

انواع رنگ مو
انواع رنگ و مش با استفاده از فویل و سوییت مش
رنگ و مش با تکنیک آمبره، سامبره و بالیاژ
لایت دیزاینر
هایلایت مو، لولایت و سان لایت
کراتینه و ویتامینه کردن مو
انواع کوپ های ژورنالی

 

 

خانم جودکی بهترین آرایشگر در منطقه فرمانیه تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: