پنجشنبه 26 تیر 1399 - 10:56:53

کوتاهی مو و انواع مدل مو جدید + عکس

 

 

کوتاهی مو و انواع مدل های آن

کوتاهی مو جدید به پیشنهاد رژلب

 

کوتاهی مو و انواع آن

 

 


برای مدل موی خود در سال 2020 چه ایده ای دارید؟ اگر اخیرا از مدل موهای همیشگی و تکراری خود هسته شده اید و به دنبال ایده های جدید هستید، ما در ادامه پیشنهاداتی برای شما داریم. برای این که بهترین نتیجه را از کوتاهی مو بگیرید، قبل از مراجعه به آرایشگاه حتما در مورد مدل موی مد نظرتان اطمینان حاصل نمایید. ویژگی های ظاهری خود را بشناسید و مدل مویتان را متناسب با آن انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر چانه بلندی دارید، می توانید مدل موی باب متوسط را برای خود انتخاب کنید تا طول آن عادی تر به نظر برسد. در ادامه مطلب انواع مدل کوتاهی مو پرطرفدار 2020 به معرفی جدیدترین مدل های کوپ خواهیم پرداخت تا انتخاب راحت تری داشته باشید. با وب سایت رژلب همراه باشید.


مدل مو باب 2020


یک مدل موی باب زیبا هیچ گاه از مد نمی افتد. مدل موهای باب در دهه 60 میلادی محبوبیت بسیاری پیدا کردند و تاکنون افراد مشهور بسیاری از این مدل مو استفاده کرده اند. سال 2020 میلادی، سال خوبی برای ظاهر کلاسیک است. شستشو و نگهداری مدل موی باب بسیار آسان بوده و همین موضوع در جذابیت مدل فوق تاثیر شگرفی خواهد داشت.
شما می توانید از انواع مدل های باب مانند باب نامتقارن یا لایه ای ایده بگیرید. البته قبل از انتخاب آن حتما تناسب آن با مشخصات چهره خود را نیز در نظر داشته باشید. بهتر است ابتدا از مدل موی باب معمولی شروع کنید و در صورت تمایل سایر مدل ها را نیز امتحان نمایید.

 

مدل کوتاهی مو باب سال 2020


مدل موی متوسط


با شروع یک دهه جدید، به نظر می رسد که شاهد روی کار آمدن دوباره مدل موی دهه 70 تا 80 میلادی خواهیم بود. البته که می توان با کرلی های شلخته، آن را از حالت قدیمی خارج کرد و ظاهر پیشرفته تری به آن بخشید. مدل موی متوسط تا سر شانه با اکثر چهره ها سازگاری داشته و جلوه زیبایی را رقم خواهد زد. بسته به سبک چهره خود می توانید مدل موهای جلوی سرتان را کوتاه کنید.

 

مدل کوتاهی مو متوسط


مدل موی ریچل


ظاهرا علاوه بر روی کار آمدن مدل موی دهه 80 میلادی، باید شاهد بازگشت مدل موی سال 90 میلادی نیز باشیم. مدل موی ریچل که به صورت لایه ای کوتاه می شود، دوباره از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. این سبک مو در دهه 90 توسط بازیگر معروف هالیوودی، جنیفر آنیستون متداول شد. حال باید منتظر باشیم تا ببینیم خود آنیستون این مدل مو را دوباره برای خود برمی گزیند یا خیر؟

 

مدل کوتاهی مو ریچل


مدل موی ایتی بیتی


مدل موی ایتی بیتی در واقع نوعی چتری بسیار کوتاه است که موجب جوان تر به نظر رسیدن چهره شخص خواهد شد. این مدل موی فرانسوی بسیار جذاب است و گزینه خوبی برای تغییر ظاهر محسوب می شود. البته به یاد داشته باشید که این مدل مو به حدی کوتاه است که امکان به عقب یا به طرفین بردن موها وجود نخواهد داشت. اما واتسون یکی از افرادی است که مدل موی چتری کوتاه را برای ظاهری جسورانه انتخاب کرده است.

 

مدل مو چتری کوتاه


مدل موی بلند


اگر تمایلی به مدل موهای کوتاهی که پیش از این گفتیم ندارید، اصلا نگران نباشید. چون مدل موی بلند نیز از دیگر ترندهای کوتاهی مو سال 2020 است. اگر می خواهید تاکید بیشتری روی گونه های خود داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از مدل موی جلوی سر چتری استفاده نمایید. برای انتخاب مدل موی جلوی سر همواره به نکات دیگری از جمله فرم صورت توجه داشته باشید. اگر صورت شما گرد است، می توانید از مدل موی جلوی سر فرق از وسط استفاده کنید تا بین اجزای صورت تان تناسب بیشتری برقرار شود.

 

مدل موی بلند


مدل موی کرلی و چتری جلوی سر


این مدل مو در دهه 70 میلادی محبوبیت بسیاری پیدا کرد. مدل موی کرلی به همراه چتری جلوی سر، می تواند چهره شما را خندان و پرنشاط جلوه دهد. چتری جلوی سر از این بابت پیشنهاد می شود که می تواند پیشانی بلند شما را متناسب تر جلوه دهد. اگر دارای موهای مجعدی هستید، این مدل بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. نگهداری آن آسان بوده و حتی می توانید بدون این که موهایتان را براشینگ کنید، ظاهر زیبایی برای خود رقم بزنید.

 

مدل مو کرلی


مدل موی لیر


مدل موی لیر یکی دیگر از ترندهای سال 2020 خواهد بود. افرادی که دارای موهای پرپشت هستند، با خیال راحت می توانند این مدل را انتخاب نمایند. همچنین، چنانچه دارای فرم صورت بیضی شکل هستید، مدل موی لیر امکان برقراری تناسب را محیا می کند. برای آراستن مدل موی لیر خود می توانید از روش براشینگ استفاده کرده و اسپری حالت دهنده مو را فراموش نکنید.

 

مدل مو کوتاهی لیر


مدل موی یکدست


مدل موی یکدست برای افراد دارای موهای کاملا صاف مناسب است. حتی اگر موهای شما صاف نیست، می توانید از ترفندهای براشینگ یا صافی مو ژاپنی استفاده نمایید. در این مدل مو، قسمت های جلو و پشت مو دارای اندازه یکسانی بوده و سبک جدیدی محسوب می شود. برای این مدل مو، نیازی نیست خیلی موهای پرپشتی داشته باشید.

 

مدل مو یکدست


مدل مو پیکسی 2020


مدل موی پیکسی یک مدل بسیار کوتاه است که معمولا خانم های دارای اعتماد به نفس بالا آن را انتخاب می کنند. مدل موی پیکسی را می توان یک مدل تابستانی نام گذاشت؛ چرا که با استفاده از آن، احساس خنکی و سبکی بسیاری خواهید کرد. این مدل از اواخر سال 2019 بسیار رایج شد و محبوبیت خود را در سال 2020 نیز ادامه داد.

 

مدل کوتاهی مو پیکسی


مدل موی فرفری


اگر از صاف کردن روزانه موهای خود خسته شده اید یا تمایلی به انجام روش های شیمیایی نظیر صافی دائم مو ندارید، خوب است بدانید که مدل موی فرفری یکی دیگر از ترندهای سال 2020 است. ظاهرا در هفته مد نیویورک که اخیرا برگزار شده است، موهای طبیعی به وفور مشاهده می شده است. بنابراین می توان این گونه پنداشت که در سال 2020 مدل موی طبیعی بسیار ترند خواهد بود. اگر موهایتان صاف است و تمایل دارید آن را فر کنید نیز می توانید از دستگاه های فر کننده استفاده نمایید.

 

مدل مو فرفری


بافت مو آفریقایی ترند سال 2020


به طور کلی می توان گفت که استفاده از اکسسوری های مختلف مانند روسری، دردلاک، بافت با روبان و ... در سال 2020 بسیار مد شده است. بافت مو آفریقایی نیز بسیار ترند خواهد بود.

 

مدل بافت مو آفریقایی


مدل موی لخت و صافی ژاپنی


مدل موی بسیار لخت و بلند نیز از آن مدل موهایی است که در سال 2020 عاشقش خواهید شد. جهت افزایش جلوه این مدل مو، پیشنهاد می کنیم موهای خود را کاملا یکدست کوتاه کنید. اگر تمایل به صاف کردن روزانه موهایتان با استفاده از اتو مو ندارید، می توانید از روش های کراتین بهره مند شوید.

 

مدل مو لخت


اکستنشن مو ترند سال 2020


اگر موهای شما کوتاه است و قصد دارید در سال جدید تغییر و تحول شگرفی را در ظاهر خود ایجاد کنید، می توانید از اکستنشن استفاده نمایید. بازار جهانی اکستنشن مو و کلاه گیس از سال ها پیش رو به رشد بوده و حدس آن می رود که تا سال 2023 با بیشترین رشد خود مواجه شود. اکستنشن مو را اگر بدون مواد افزودنی و به صورت صحیح نصب نمایید، هیچ گونه آسیبی را برایتان به دنبال نخواهد داشت.

 

اکستنشن مو 2020

 

 

نکات کوتاهی مو

 

قبل از کوتاهی مو بهتر است نکات بسیاری همچون سن، فصل، جنس مو، فرم صورت و ... را مد نظر قرار داد. به طور مثال، مدل موی کوتاه بیشتر در فصول گرم سال که میزان تعریق بیشتر است، کاربرد دارد. در این صورت، علاوه بر صرفه جویی در زمان شستشوی موها، احساس راحتی بیشتری نیز خواهید داشت. فرم صورت نیز بسیار موثر واقع می شود؛ صورت های گرد یا کشیده هر کدام مدل موهای مختص خود را خواهند داشت که در ادامه بیشتر در مورد آن شرح خواهیم داد.


مدل موی انتخابی باید با توجه به سبک و شیوه زندگی فرد در نظر گرفته شود؛ این به معنی آن است که برخی افراد مدت زمان بیشتری صرف مراقبت از موهای خود می کنند و تعداد دفعات بیشتری به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. این در حالی است که برخی افراد به دنبال مدل موهایی هستند که به سادگی حالت گرفته و مدتی پس از کوتاهی و در حین بلند شدن موها، کوپ انجام شده و شکل و مدل اولیه خود را از دست ندهد.

 

نکات کوتاهی مو

 


دومین نکته مهم در انتخاب مدل مو این است که مرتب کردن موهای کوتاه یا بلند، مدت زمان متفاوتی دارد. به طور مثال موهای کوتاه را بهتر است هر 4 تا 6 هفته مرتب کرد. این در حالی است که برخی از مدل موهای بلند نیاز به مرتب کردن نداشته و می توان هر 8-10 هفته این موها را مرتب کرد.

 

مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت کشیده

 

اگر صورت کشیده ای دارید و پیشانی شما بلند است، توصیه می کنیم مدل مویی را انتخاب کنید که روی پیشانی ریخته و از بلندی آن بکاهد. مدل موی چتری یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. اگر دارای گردن بلندی هستید، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که قسمت جلوی مو بلندتر از پشت آن باشد. این مدل مو باعث می شود گردن شما کوتاه تر به نظر برسد. در مقابل، اگر دارای گردن کوتاهی هستید، مدل موی کوتاه برای شما بسیار مناسب خواهد بود. به این دلیل که میزان بیشتری از گردن تان مشخص خواهد شد.

 

کوتاهی مو صورت کشیده

 

 

مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت گرد

 

می توان گفت تقریبا اکثر مدل موها برای فرم صورت گرد مناسب هستند. اگر موهای پر حجمی دارید، به شما توصیه می کنیم مدل هایی را انتخاب کنید که حالت خرد داشته باشد و اندکی از حجم موهای شما توسط آن گرفته شده باشد. این مدل مو به شما کمک می کند تا مقداری از گردی صورت تان کاسته شود. اغلب افراد با صورت های گرد دارای چانه کوچک و فرم دایره ای شکل هستند. بهتر است مدل مویی برای این افراد انتخاب شود که صورت آن ها را کشیده تر و زیباتر نشان دهد. اگر صورت چاق و گردی دارید، بهتر است موی خود را به صورت بلند و صاف پیرایش کنید. در صورتی که تمایل داشتید موهایتان کمی حالت داشته باشد، می توانید مدل مو خرد را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که در این مدل مو، کوتاه ترین لایه باید روی چانه شما قرار گیرد. مدل موی چتری نیز گزینه بسیار مناسبی برای خانم های دارای صورت گرد است. بدین صورت که شما می توانید یک طرف موها را به صورت چتری بلند کوتاه کنید تا گردی صورت کمتر به نظر برسد.

 

کوتاهی مو متناسب با صورت گرد

 

 

 

 

همچنین در رژلب بخوانید:

مدل مو برای صورت گرد

آموزش کوتاهی موی زنانه

انتخاب مدل مو

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

به‌نظر‌‌من‌مدل‌مو‌ها‌بسیار‌بد‌بودند‌‌وفقط‌مدل‌مو‌لخت‌بسیار‌خوب‌بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: