دوشنبه 28 شهریور 1401 - 10:45:44

بهترین مدرس کوتاهی مو

بهترین مدرس کوتاهی مو:

از گذشته ها تا کنون کوتاهی مو یک هنر محسوب میشود. حتی یک فرد بدون مهارت نیز میتواند فرق بین یک کوپ کار خوب یا کوپ کار بد را تشخیص بدهد. برخلاف تصورعموم مردم انتخاب کردن مدل مو برای خانم ها آسانتر از آقایان است. اما از آنجایی که امروزه بانوان بسیار به موهایشان حساس شده به سرعت متوجه کوپ خوب یا بد میشوند. انتخاب مدل موی مناسب بر حسب نوع فرم چهره، استفاده درست از قیچی در زایه درست و همچنین استفاده از نوک قیچی یا وسط قیچی هرکدام معیارهایی برای کوپ کار خوب است.
انتخاب مدل مو مناسب هر چهره برای هر خانمی بسیار دشوار است. انتخاب مدل موی مناسب باید با توجه به سبک زندگی شخص، قد مو، فرم صورت و.. انجام پذیرد

 

خانم رمیسا میرزایی با چندین سال سابقه کار در زمینه هیر کات و استایل مو توانسته است به عنوان یکی از بهترین کوپ کاران تهران شناخته شود. همچنین  پس از شرکت در دوره آموزشی نیز مدرک گواهی نامه پایان دوره و مدرک مدرسی زیر نظراتحادیه اروپا ارائه میشود.

 

 

سرفصل های دوره آموزش کوتاهی مو

 

تدریس مدیریت مشتری مداری توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

مشتری، برای بقای کسب و کار آرایشگری ضرور است و کار شما به او وابسته است. پس حفظ مشتری سخترین جزء توسعه ی کسب و کار آرایشگری است. کوچکترین غفلت و اشتباه از سوی شما ممکنه است منجر به نارضایی با مشتری یا حتی قطع ارتباط وی با شما شود. همچنین نارضایتی مشتری و قطع ارتباط او باعث میشود او به سمت رقبای ما جذب شود.

تدریس آناتومی سر و صورت توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

کوتاه کردن موها تاثیر بسیار زیادی بر روی خانم ها دارد. مخصوصا اگر مدل موی خود را براساس فرم صورت انتخاب کنید. انواع فرم های صورت باعث میشود که هر کدام از آنها مدل موی مخصوص خود را داشته باشند. انواع فرم های صورت مانند: صورت مربعی، صورت صورت بیضی، صورت لوزی، صورت گلابی و..

تدریس شناخت زوایای سر توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

مدل های مختلف مو بر اساس زاویه های متفاوتی که مو توسط آن کوتاه میشود بوجود میاید. یک کوپ کار خوب باید به تمام زوایا مسلط بوده و از ترکیب آنها در نقاط مختلف استفاده و مدل های ترکیبی خوبی بسازد.

 

 

تدریس انواع فاندیشن ها توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

در واقع فاندیشن یا فوندیشن راه حلی برای پوشاندن عیوب و نقص های پوستی استفاده میشود. فاندیشن ها به راحتی جای زخم یا لکه را کاور مینمایند. بهترین ارایشگران برای زیرسازی آرایش خود از فاندیشن استفاده میکنند.

تدریس کوتاهی مو با لاین مربع، مثلث، گرد توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

آرایشگری انواع لاین ها و شاخه های مختلفی دارد. انواع لاین ها و شاخه های مختلف عبارتند از: رنگ و مش موها ، کار با مواد، گریم تخصصی عروس، بافت مو، شینیون مو، گریم میکاپ، آرایش و پیرایش، کاشت ناخن، کراتینه مو، اکستنشن مو و مژه، تتو صورت و اپیلاسیون بدن.

 

     

تدریس لیر و لیر زاویه تند توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

انواع مختلف برش ها در مبحث کوتاهی مدرن مو یا لیریک استفاده های زیادی دارند. این نوع کوتاهی مخصوص موهای بلند است و جز متداول ترین و تخصصی ترین نوع های کوتاهی به شمار میره.

تدریس باب یا همان مصری کلاسیک توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

در این مدل مو معمولا دارای یک خط برس روشن است که معمولا مو درست در زیر خط گوش کاهش دهد.

 

 

تدریس پیکسی یا همان کرنلی توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

پیکسی مدل مو کوتاهی است که بیشتر دور سر کوتاه و در بالای سر کمی بلندتر است. همچنین چتری خیلی کوتاه میباشد. پیکسی یکی از مدل موهای متفاوت و خاص است که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد.

 

تدریس شناخت انواع تکسچرها توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

به مدل خاصی از خرد یا کوتاه کردن مو گفته میشود که اگر آنرا درست انجام دهید تاثیر زیادی بر روی شکل ظاهری مو خواهد گذاشت و جلوه زیباتری به موی مشتریتان میبخشد. این تکنیک را میتوان برای همه موها (چه کم حجم چه پرحجم) به کار بست.

تدریس تمرین عملی انواع بیتاژ توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

بیتاژ قیچی ای است که میتوان با استفاده از رد قیچی را از روی موی مشتری از بین برد. قیچی بیتاژ به نام های قیچی اسکراب یا تکسچرازینگ شناخته میشود.

 

 

تدریس نحوه صحیح دست گرفتن قیچی و شانه  توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:
 

از ابتدایی ترین آموزش های در دوره آرایشگری میتوان به نحوه صحیح دست گرفتن قیچی اشاره کرد. قیچی با طوری دست گرفته شود که در حین کوتاه کردن موها یکی از تیغه ها ثابت مانده و دیگری حرکت کند.

 

تدریس استایلینگ یا همان فرم دهی مو توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

استفاده ناصحیح از سشوار ، اتوی مو و بابلیس که یکی از متداول ترین لوازم برای حالت دادن موها میباشد ممکن است به موهای شما آُسیب برساند.

تدریس مو خوره گیری توسط بهترین مدرس کوتاهی مو:

به چند شاخه شدن یک ساقه مو موخوره میگویند. یکی از مشکلاتی که خانم های زیادی با آن مواجه میشوند موخوره میباشد. این موضوع بیشتر برای موهای بلند رخ میدهد.

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: