یکشنبه 13 آبان 1397 - 14:20:10

چند براش برای طراحی ناخن وجود دارد؟

 

براش مناسب برای طراحی ناخن کدام است؟

با انواع براش طراحی ناخن، آشنا شوید

 

 

 

 

 بعضی ابزارها هستند که برای کار شما مهمترین وسیله به حساب می آیند، امّا باید توجه کرد کدام براش میتواند، براش مناسبی برای کار و عملکرد بهتر باشد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب ما به بحث براش طراحی ناخن و انواع آن میپردازیم. برخی از براش های طراحی ناخن به قرار زیر هستند:

 

براش مویی:

این براش، معمولاً از موهای طبیعی حیوانات ساخته شده اند. بیشتر مواقع برای ساخت این براش، از موهای راسو  یا سمور استفاده میکنند و گاهی نیز ترکیبی از موهای دو حیوان مختلف است. هر جنس براش مو ویژگی های خوب و بد خاص خود را دارد. یکی از ناخن کارهای حرفه ای با آزمایش انواع براش طراحی ناخن آنها را دسته بندی کرده است که بهترین نوع براش در این مقاله آمده است. 

براش مویی انتخاب مناسبی برای استفاده ژل است. اگر ژل داخل موهای براش گیر کند به راحتی جدا میشود. براش طراحی ناخن با موی راسو دارای کیفیت و ماندگاری طولانی است. همچنین بهترین انتخاب برای کاشت اکریلیک میباشد. با این حال همه ی این موارد بستگی به کار و عملکرد شما دارد. خیلی از ناخن کارهای حرفه ای براش با موی سمور را بیشتر میپسندند و معتقدند که براش طراحی ناخن با موی مصنوعی نیز، تقریباً کارایی لازم را دارد. براش طراحی ناخن با موی سمور، چندان مناسب استفاده داخل ژل و استون نیست؛ امّا گزینه مناسبی برای طراحی ناخن میباشد.

 

 

براش طراحی ناخن

 

 

براش طراحی ناخن از نظر سایز:

بهتر است که اندازه ی براش ها را به خوبی بدانید. براش های مختلفی در سایزهای متفاوت داریم که بهترین گزینه برای طراحی ناخن در مدل های مختلف هستند. مثلا براش های مویی با موهای بلند برای کشیدن خطوط بهترین گزینه هستند و براش هایی با موهای کوتاه برای کشیدن اشکال و گل و گیاه به کار میروند. برای زدن آکریلیک روی ناخن از یک برس کوچکتر استفاده میکنیم؛ چرا که مواد را میتوان راحت تر روی ناخن پخش کرد و قسمت های کوتیکول را بهتر میتوان جمع کرد. امّا استفاده از براش های بزرگ قطعاً کار شما را سریعتر پیش می برد. میتوان گفت هر براش طراحی ناخن برای یک کاری ساخته شده است؛ مثلاً: برای کاور کردن، دیزاین و زدن لاک، زدن ژل و اکریلیک. همچنین استفاده از براش طراحی ناخن بیش از حد بزرگتر از سطح ناخن هم مناسب نیست.

برای زدن ژل بهتر است از یک براش مویی مخصوصاً موی راسو با سری تخت بیضی شکل استفاده کنید. برای این کار از یک براش کوچک استفاده نکنید؛ چرا که مواد را یکباره روی ناخن نمیگذارد و باعث ایجاد حباب روی ناخن ها میشود.همچنین پیشنهاد میشود که برای زدن ژل سه براش جداگانه داشته باشید یکی برای ژل های بی رنگ، یکی برای ژل های رنگی و دیگری برای ژل های براق و اکلیل دار باشد؛ زیرا استفاده از یک براش باعث ترکیب یک رنگ با رنگ های دیگر میشود.

 

هزینه های براش طراحی ناخن

براش طراحی ناخن با موی طبیعی به خاطر کیفیت خوبی که دارد، دارای هزینه بالایی است. پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر در این کار مبتدی هستید برای شروع از براش طراحی ناخن با قیمت پایین تر استفاده کنید. گاهی ممکن است براش های ارزان، بهتر و بیشتر از براش های گران کار کنند.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: