جمعه 10 بهمن 1399 - 23:26:45

آموزش مرحله به مرحله چسباندن ناخن مصنوعی

 

مراحل چسباندن ناخن مصنوعی

آموزش مانیکور ناخن

 

آموزش چسباندن ناخن مصنوعی

 

 

ناخن مصنوعی به شما کمک می کند تا هر لحظه از روز و هر زمان که تمایل داشتید، دست و ناخن هایی فریبنده داشته باشید. همچنین، هر وقت که خواستید می توانید ناخن های مصنوعی را بردارید. اما قبل از چسباندن ناخن مصنوعی، نیازمند یادگیری اصولی آن هستید که در این مطلب از سایت رژلب به آموزش مرحله به مرحله چسباندن ناخن مصنوعی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


مرحله یک: آماده کردن ناخن ها


ابتدا ناخن های خود را کوتاه کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از ناخن مصنوعی، ناخن های طبیعی شما باید کوتاه باشد تا طبیعی جلوه کند. همچنین، اگر قبلا از ناخن مصنوعی یا آکریلیک استفاده کرده اید، ابتدا آن ها را با استون یا سایر روش ها از روی ناخن طبیعی جدا کنید. دست های خود را بعد از مصرف استون یا پاک کنننده ها خوب بشویید. مواد شیمیایی مورد استفاده در پاک کننده ناخن می توانند ناخن های شما را خشک و شکننده کنند.

 

آموزش مانیکور ناخن


مرحله دوم: خیس کردن ناخن


قبل از این که ناخن های مصنوعی را بچسبانید، باید ناخن ها را در آب گرم قرار دهید تا ماندگاری و دوام آن افزایش پیدا کند. یک کاسه متوسط آماده کنید و درون آن آب گرم بریزید. دست ها را به مدت 5 دقیقه در آب گرم قرار دهید و سپس با حوله خشک نمایید. در صورت تمایل می توانید مقداری صابون در آب اضافه کنید؛ اما دست های خود را در محلول حاوی روغن خیس نکنید. در حالی که روغن راهکار عالی برای مرطوب کردن دست های شماست؛ اما باعث می شود ناخن مصنوعی روی ناخن های شما خوب نچسبد.


مرحله سوم: مرتب کردن ناخن ها


پس از این که دست ها را در آب گرم قرار دادید و با حوله خشک کردید، حال با استفاده از سوهان ناخن اقدام به مرتب کردن ناخن ها کنید. همه ناخن ها باید صاف و یکدست باشند.


مرحله چهارم: کوتیکول ها را عقب بزنید


در این مرحله با استفاده از ابزار مخصوص، کوتیکول های ناخن را کمی فشار دهید تا به عقب بروند. نیازی به برداشتن کوتیکول ها نیست؛ همین که آن ها را عقب بزنید کفایت می کند. با این کار می توانید مطمئن شوید که ناخن مصنوعی به ناخن هایتان می چسبد نه پوست دست. کوتیکول از آلوده شدن پوست زیر ناخن ها جلوگیری می کند و برداشتن کامل آن باعث می شود خطر جمع شدن خاک یا میکروب افزایش یابد.


مرحله پنجم: استفاده از بافر ناخن


روی سطح ناخن های خود را بافر بزنید تا خط و خش هایی ایجاد شود. انداختن خطوط روی ناخن باعث می شود چسبیدن ناخن مصنوعی راحت تر و سریع تر صورت گیرد. پس از این که از بافر استفاده کردید، گرد و غبار را از سطح کار پاک کنید.


مرحله ششم: آماده سازی ناخن مصنوعی


بسته ناخن مصنوعی را باز کنید و ناخن ها را به ترتیب قرارگیری کنار هم بگذارید تا سریع تر چسبانده شوند. اطمینان حاصل کنید که ناخن ها را درست روی ناخن طبیعی خود می چسبانید تا مجبور نشوید آن ها را بردارید و دوباره بچسبانید. در اکثر کیت های ناخن مصنوعی، چسب مخصوص وجود دارد اما در صورتی که وجود نداشت می توانید جداگانه تهیه نمایید. به نوع ناخن مصنوعی توجه کنید؛ برخی ناخن های مصنوعی برای مصرف ژل و برخی دیگر برای مصارف آکریلیک و همچنین معمولی ساخته شده اند.

 

مراحل چسباندن ناخن مصنوعی


مرحله هفتم: چسباندن ناخن مصنوعی


مقداری چسب روی ناخن طبیعی و مقداری دیگر روی قسمتی از ناخن مصنوعی که روی ناخن قرار می گیرد، بریزید. ناخن مصنوعی را با دقت روی ناخن طبیعی خود قرار دهید تا منحنی آن کاملا بالای کوتیکول قرار گیرد. ناخن مصنوعی را کمی فشار دهید و 10 ثانیه نگه دارید تا تنظیم شود. اطمینان حاصل کنید که ناخن کاملا روی ناخن های شما و بدون هیچ درز و شکافی قرار گرفته است. هرگز از چسب زیاد استفاده نکنید؛ چون از اطراف ناخن مصنوعی به بیرون درز پیدا می کند و برداشتن آن از روی پوست دشوار است. اگر چسب روی پوست ریخت، فورا با استفاده از کمی پنبه آن را بردارید. این کار را با ناخن های همه انگشتان دست تکرار کنید.


مرحله هشتم: مرتب کردن ناخن های مصنوعی


شما می توانید قد ناخن های مصنوعی را مطابق با سلیقه خود کوتاه کنید و آن را با سوهان دستی مرتب نمایید. اگر از فرم اولیه ناخن های مصنوعی راضی هستید، نیازی به استفاده از سوهان و ناخن گیر نیست.


مرحله نهم: لاک زدن


پس از این که ناخن های مصنوعی را فیکس کردید، برای زیبایی هر چه بیشتر می توانید لاک بزنید. اگر به دنبال ظاهر کلاسیک هستید، رنگ های روشن و کرمی را امتحان کنید. شما حتی می توانید سایر روش های طراحی ناخن مانند فرنچ، شاین و ... را نیز به کار ببرید.

 

لاک زدن ناخن


مرحله دهم: زدن برق ناخن


برای اتمام کار می توانید از برق ناخن روی ناخن مصنوعی استفاده نمایید. برق ناخن هم به ناخن ها زیبایی و جلوه می دهد و هم این که دوام لاک شما را بالا می برد.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: