جمعه 17 مرداد 1399 - 15:40:26

16 مدل طراحی ناخن جدید + عکس

 

طراحی ناخن فانتزی

طراحی ناخن با ژلیش

 

 

16 مدل طراحی ناخن جدید با عکس

 

 

رسیدگی به ناخن ها و اهمیت دادن به زیبایی آنها، تاثیر زیادی در ظاهر و شیک پوشی دارد. مدل های مختلفی از طراحی ناخن وجود دارد که افراد بنا به سلیقه و موقعیت اجتماعی خود آنها را انتخاب می کنند. در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم 16 مدل طراحی ناخن جدید را به شما معرفی کنیم.


1. طراحی ناخن فانتزی


برای طراحی ناخن فانتزی، ابتدا باید لاک ناخن پایه را بزنیم. برای طراحی ناخن فانتزی و رنگی، بهتر است زمینه ناخن ها را یک رنگ خنثی مانند سفید در نظر بگیریم تا جلوه طراحی ما افزایش یابد. برای این مدل طراحی ناخن، طرح های زیادی را می توان در نظر گرفت. ما در این آیتم قصد داریم طراحی ناخن دونات را به شما آموزش دهیم.
برای کشیدن دونات روی ناخن، ابتدا از ژل بیلدر استفاده می کنیم و طرح اولیه آن را می کشیم تا برجسته تر به نظر برسد. پس از برجسته سازی طراحی ناخن فانتزی مدل دونات، از ژلیش یا رنگ های آکریلیک برای رنگ آمیزی طراحی ناخن فانتزی استفاده می کنیم. بسته به سلیقه خود می توانید دونات را رنگ آمیزی کنید. بهترین گزینه ها برای این کار رنگ های جیغ مانند صورتی یا نارنجی هستند. سپس از رنگ قهوه ای برای رنگ آمیزی شکلات روی دونات استفاده می کنیم.
در مرحله آخر روی طراحی ناخن از تاپ کات استفاده می کنیم.

 

 

2. طراحی ناخن با ژلیش


یکی از ساده ترین راهکارهای طراحی ناخن، استفاده از ژلیش است. ژلیش را می توان روی ناخن های طبیعی نیز به کار برد و حتما نیازی به کاشت ناخن ندارد. قبل از ژلیش ناخن، حتما باید مانیکور خشک یا اصطلاحا مانیکور روسی انجام شود. برای این کار ابتدا با سوهان دستی اندازه و فرم ناخن ها را مشخص می کنیم. سپس کوتیکول های اضافه ناخن را کنار می زنیم و با نیپر اضافه های آن را جدا می کنیم.
در مرحله بعد باید چربی اضافه سطح ناخن را برداریم و برای این کار از بافر استفاده می کنیم. برای زدن ژلیش ناخن شما به پرایمر، بیس کات و تاپ کات مخصوص ژلیش نیاز خواهید داشت. ابتدا ضد قارچ را روی ناخن می زنیم تا عاری از هر گونه میکروب و عفونت شوند. سپس پرایمر را روی ناخن می زنیم تا ناخن ها آماده پذیرش ژلیش شوند. این کار منجر به افزایش ماندگاری ژلیش ناخن نیز خواهد شد. در مرحله بعد ژلیش ناخن را می زنیم.

 

طراحی ناخن ژلیش

 

3. طراحی ناخن مدل کریسمس


طراحی ناخن مدل کریسمس به حدی جذاب و کیوت است که نه تنها در ایام کریسمس بلکه هر موقعی از سال کاربرد دارد. برای این کار می توان از انواع رنگ های شاد و زنده مانند قرمز و سبز استفاده کرد. یکی از پرطرفدارترین طرح های کریسمسی، درخت است. برای این کار بهتر است ابتدا پایه ناخن را یک رنگ روشن و خنثی بزنیم تا رنگ درخت روی آن جلوه داشته باشد.
پایه درخت را با رنگ سبز ترسیم می کنیم. می توانید یک مثلث سبز رنگ بکشید و داخل آن را با رنگ های قرمز، طلایی و نقره ای تزئین کنیم. در آخر نیز روی ناخن تاپ کات بزنید تا درخشش آن بیشتر شود.

 

طراحی ناخن کریسمس

 

4. طراحی ناخن مدل شب یلدا


یکی از المان های معروف و پرطرفدار شب یلدا، انار است. هندوانه نیز از دیگر جزئیات شب یلدا است. ما در این آیتم قصد داریم طراحی ناخن شب یلدا مدل انار را به شما آموزش دهیم. برای این مدل طراحی ناخن نیز ابتدا پایه ناخن را یک رنگ روشن مانند سفید در نظر می گیریم. سپس با استفاده از ژلیش ناخن قرمز، یک دایره روی آن طراحی می کنیم.
شما می توانید طرح انار را روی یک یا دو ناخن پیاده سازی کنید و بقیه ناخن ها را ژلیش ساده قرمز بزنید. این گونه جذابیت ناخن ها بیش از پیش جلوه خواهد یافت. پس از اینکه طراحی ناخن انار را تکمیل کردید، می توانید روی آن را دیزاین کنید.

 

طراحی ناخن انار شب یلدا

 

5. طراحی ناخن مدل عروسکی


طراحی ناخن عروسکی را جهت افزایش جذابیت باید روی یک یا نهایتا دو ناخن انجام داد و برای سایر ناخن ها از رنگ های دارای هارمونی مشابه استفاده کرد. شما می توانید طراحی ناخن عروسکی را روی ناخن های اشاره، وسط یا حلقه انجام دهید. ابتدا سایر ناخن ها را با رنگ ژلیش مورد نظر لاک بزنید.
برای ژلیش ناخنی که قصد دارید طراحی مورد نظر را انجام دهید، از یک رنگ روشن تر استفاده کنید. پس از این که ژلیش را زدید و در دستگاه UV قرار دادید، نوبت به طراحی عروسکی می رسد. ما در این بخش قصد داریم طراحی ناخن مدل خرس عروسکی را به شما آموزش دهیم.
با استفاده از رنگ ژلیش سفید، ابتدا طراحی اولیه سر و گوش های خرس مان را انجام می دهیم. برای تنه عروسک می توان از رنگ ژلیش سایر ناخن ها استفاده کرد تا هارمونی زیبایی خلق شود. سپس اجزای داخلی عروسک مانند چشم ها، دهان و بینی آن را طراحی می کنیم. در نهایت نیز از تاپ کات برای افزایش جلای سطح ناخن استفاده می کنیم.

 

طراحی ناخن عروسکی خرسی

 

6. طراحی ناخن بیبی بومر


در طراحی ناخن بیبی بومر، قسمت بستر ناخن ها معمولا به رنگ صدفی یا هلویی بوده و در قسمت نوک ناخن ها به حالت آمبره سفید فید می شود. برای این کار می توانید یک ابر تمیز برداشته و نیم بیشتری از آن را به رنگ هلویی بزنید و نیم دیگر آن را ژلیش سفید بزنید. سپس ابر را به صورت ضربه ای روی ناخن ها بزنید تا فرم بیبی بومر به خود بگیرد. سپس ناخن ها را در دستگاه UV قرار دهید.

 

طراحی ناخن بیبی بومر

 

7. طراحی ناخن مدل سنتی


برای برخی از مجالس و موقعیت ها می توان از طراحی ناخن مدل سنتی استفاده کرد. برای پایه ناخن می توانید از ترکیب رنگی مورد نظر خود استفاده کنید. سپس با یک قلموی نازک، نوشته سنتی یا تکه ای از یک شعر که انتخاب کرده اید را با خط خوش روی ناخن ها بنویسید. سپس ناخن ها را در دستگاه UV ‌قرار دهید تا خشک شوند.

 

طراحی ناخن سنتی

 

8. طراحی ناخن مدل ماربل


طراحی ناخن ماربل یا همان ابرو و بادی، یکی از طراحی های ناخن پرطرفدار و جذاب است. برای این طرح می توانید از رنگ های مشکی، طوسی و سفید استفاده کنید. می توان برای رنگ پایه ناخن از ژلیش سفید استفاده کرد. سپس خطوط ابرو و بادی را به صورت مواج روی ناخن پیاده سازی می کنیم. در نهایت از تاپ کات برای افزایش جلا و ماندگاری طراحی ناخن استفاده می کنیم.

 

طراحی ناخن ماربل

 

9. طراحی ناخن مدل پروانه


برای طراحی ناخن پروانه ای، ابتدا رنگ پایه ناخن ها را می زنیم. هر یک از ناخن هایی که قصد داریم طراحی ناخن پروانه ای روی آن انجام دهیم را نیز پایه روشن می زنیم تا پروانه جلوه زیباتری داشته باشد. در این طراحی ناخن ما از دستگاه ایربراش برای زیبایی هر چه بیشتر استفاده می کنیم. با دستگاه ایربراش، رنگ را روی قسمت بالایی ناخن می پاشیم. بهتر است از رنگ های دارای هارمونی مشابه هم استفاده کرد.
در این طراحی پروانه، ما بال های یک طرف پروانه را روی یک ناخن و بال های دیگر را روی ناخن کناری می کشیم. به همین دلیل طراحی ناخن باید روی ناخن های وسط و حلقه انجام شود. ابتدا رنگ اصلی بال ها را می کشیم. سپس حاشیه دور آن را با رنگ مشکی بولد می کنیم تا جلوه زیبایی داشته باشد. برای طراحی داخل بال ها نیز می توان از رنگ متناسب با بال ها استفاده کرد.

 

طراحی ناخن پروانه

 

10. طراحی ناخن با ژل


در این طراحی قصد داریم آموزش طراحی مدل دختر را به شما ارائه دهیم. برای این کار ابتدا لاک بیس را روی ناخن می زنیم. سپس با استفاده از از قلم نازک، طراحی ابتدایی دخترک را با استفاده از ژلیش مشکی انجام می دهیم. پس از اینکه طراحی اولیه و بدنه اصلی طرح مورد نظرمان را پیاده سازی کردیم، نوبت به رنگ آمیزی پیراهن و سایر قسمت ها می رسد. ما برای رنگ آمیزی پیراهن مدل از ژلیش قرمز استفاده کردیم. سپس جهت افزایش جلوه آن، از نگین و سنگ استفاده کردیم. در نهایت نیز تاپ کات می زنیم.

 

طراحی ناخن با ژل

 

11. طراحی ناخن عروس


برای این طراحی ناخن ابتدا یک خط اوریب روی قسمت انتهایی ناخن ها با استفاده از رنگ سفید ایجاد می کنیم. سپس قسمت داخلی آن را با رنگ سفید مایل به نقره ای پر می کنیم. ناخن را در دستگاه قرار می دهیم تا کاملا خشک شوند. سپس روی ناخن را بافر می زنیم و تاپ کات می زنیم.
پس از خشک شدن، خطوط منحنی و پی در پی را روی ناخن ها ایجاد می کنیم. خطوط اوریب و حتی گل یا هر طرح دیگر را که تمایل دارید روی ناخن ها پیاده سازی نمایید. سپس از لاک اکلیلی نقره ای برای پر کردن برخی نواحی استفاده نمایید. دوباره ناخن را در دستگاه قرار دهید تا خشک شود. یک دور دیگر تاپ کات بزنید و از مروارید برای دیزاین بیشتر استفاده نمایید.

 

طراحی ناخن عروس

 

12. طراحی ناخن گل رز


برای طراحی ناخن گل رز می توانید از هر رنگی که تمایل داشتید استفاده کنید که ما در این آیتم برای جلوه بیشتر از رنگ قرمز استفاده کردیم. برای این مدل ابتدا از ژلیش مشکی برای پایه ناخن ها استفاده می کنیم. سپس بدون اینکه ناخن را در دستگاه قرار دهیم تا خشک شود، از یک قلم آغشته به رنگ طوسی برای کشیدن گل رز استفاده می کنیم. قلم را به شکل دایره ای روی ژلیش مشکی حرکت دهید تا فرم اولیه گل رز شکل بگیرد. سپس در دستگاه قرار می دهیم.
روی خطوط را با قلم باریک به رنگ سفید برجسته می کنیم. دوباره در دستگاه قرار می دهیم. در نهایت، یک لایه ژلیش قرمز روی ناخن ها می کشیم.

 

طراحی ناخن گل رز

 

13. طراحی ناخن با مروارید و سنگ


طراحی ناخن مرواریدی یکی از ساده ترین طراحی های ممکن است. برای این کار کافیست ابتدا لاک بیس را روی ناخن بزنید. سپس در دستگاه یووی قرار دهید تا خشک شود. در مرحله بعد، تاپ کات بزنید و قبل از این که خشک شود، روی آن را با مروارید و سنگ بپوشانید. روی آنها را کمی فشار دهید تا خوب فیکس شوند. سپس دوباره تاپ کات بزنید و در دستگاه قرار دهید تا خشک شود.

 

طراحی ناخن مرواریدی

 

14. طراحی ناخن پلنگی


برای طراحی ناخن پلنگی ابتدا لاک بیس ناخن را از رنگ کرم در نظر می گیریم. سپس با استفاده از یک قلم نازک، طراحی های مشابه با خال پلنگ را پیاده سازی می کنیم. ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهیم تا این مرحله کاملا خشک شود. سپس از یک قلم باریک تر برای کشیدن خطوط دور خال به رنگ مشکی استفاده می کنیم. دوباره ناخن ها را خشک می کنیم. در مرحله بعد از یک لاک اکلیلی به رنگ طلایی برای دیزاین روی خال ها استفاده می کنیم. پس از خشک شدن یک لایه تاپ کات می زنیم.

 

طراحی ناخن پلنگی

 

15. طراحی ناخن عنکبوتی مخصوص هالووین


برای این نوع طراحی ناخن بهتر است از یک رنگ هالووینی مانند نارنجی استفاده کنیم. پس از این که همه ناخن ها را به این رنگ لاک درآوردیم، در دستگاه یووی قرار می دهیم تا خشک شوند. سپس با استفاده از قلم مویی نازک و ژلیش ناخن مشکی، خطوطی را مشابه با تارهای عنکبوت طراحی می کنیم. اگر می خواهید طراحی ناخن شما مات باشد، می توانید از تاپ کات استفاده نکنید.

 

طراحی ناخن عنکبوتی

 

16. طراحی ناخن پاییزی


برای طراحی ناخن پاییزی می توانید از یک رنگ شاد مانند زرشکی استفاده کنید. پس از اینکه لاک خشک شد، یک لایه تاپ کات می زنیم. سپس برگ پاییزی به رنگ صورتی و سه بعدی را روی آن طراحی می کنیم. برای این کار می توانید از پودر هلویی استفاده کنید.
پس از اینکه برگ های پودری و سه بعدی را روی ناخن طراحی کردیم، با استفاده از انواع سنگ و اکسسوری های مورد نظر، طراحی خود را تکمیل می کنیم. در آخر نیز برای افزایش ماندگاری طراحی ناخن، از تاپ کات استفاده می کنیم و در دستگاه یووی قرار می دهیم.

 

طراحی ناخن پاییزی

 

 

در این آیتم از سایت رژلب به معرفی و آموزش 16 مدل طراحی ناخن جدید پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال، آن را از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: