یکشنبه 02 شهریور 1399 - 20:33:30

آموزش انواع کاشت ناخن + عکس

 

 

مراحل انواع کاشت ناخن جدید 

آموزش کاشت ناخن گریم و بیبی بومر

 

آموزش انواع کاشت ناخن

 

 

مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

آموزش کاشت ناخن گریم

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

آموزش کاشت ناخن ماربل

آموزش کاشت ناخن هلویی

آموزش کاشت ناخن به روش میکس

آموزش طراحی ناخن سه بعدی

آموزش ژلیش ناخن

 

 

 

کاشت و طراحی ناخن به دلیل اینکه ظاهر دائمی و شکیلی به ناخن ها می دهد، بسیار مورد توجه خانم ها قرار دارد. کاشت ناخن دارای انواع مختلف و متنوعی است که در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم به آنها بپردازیم. اگر قصد انجام کاشت ناخن دارید و به دنبال دانستن مهمترین نکات آن هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.


آموزش کاشت ناخن گریم


برای کاشت ناخن گریم، ابتدا باید بستر سازی های مناسب را انجام دهیم. به این صورت که ابتدا کوتیکول های اضافه سطح ناخن را برمی داریم و به اصطلاح مانیکور خشک انجام می دهیم. پس از دورگیری و انداختن خط و خش روی ناخن، فرمر را روی ناخن ها نصب می کنیم. در مرحله بعد باید از ضد قارچ و پرایمر استفاده کنیم. سپس کار موادگذاری را آغاز می کنیم.


مرحله اول از کاشت ناخن گریم، به صدف سازی اختصاص دارد. برای صدف سازی ناخن می توان از پودر هلویی استفاده کرد. مواد را با فاصله یک میلی متری از کوتیکول روی ناخن ها قرار می دهیم. پس از اینکه پودر هلویی را روی ناخن ها قرار دادیم، منتظر می مانیم تا کاملا خشک شود. سپس با استفاده از سوهان دستی آن را سوهان کشی می کنیم تا ناخن ها به فرم مورد نظر در بیایند.


دوباره فرمر را زیر ناخن تنظیم می کنیم و پودر کلییر را از نوک ناخن روی فرمر قرار می دهیم. صبر می کنیم تا پودر کلییر کاملا خشک شود و دیزاین مورد نظر خود را روی قسمت بی رنگ و شیشه ای یا همان پودر کلییر انجام می دهیم. شما می توانید از انواع لاک ژل، سنگ و مروارید استفاده کنید. ما در این آیتم قصد داریم از لاک ژل برای کاشت ناخن گریم استفاده کنیم.

 

آموزش کاشت ناخن گریم

 


شما می توانید هر طرحی که تمایل دارید مانند پلنگی با استفاده از لاک ژل روی ناخن ها پیاده کنید. ما در ادامه مدل ابر و بادی را به شما آموزش می دهیم. قلم دو صفر را آغشته به رنگ سیاه کرده و چند خطوط روی ناخن ایجاد می کنیم. قسمت صدف ناخن بهتر است ساده بماند تا جلوه زیباتری ایجاد شود. از یک رنگ مکمل دیگر برای دیزاین کاشت ناخن گریم استفاده می کنیم.


پس از دیزاین کردن، ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهیم تا کاملا خشک شود. سپس دوباره یک لایه مواد کلییر روی کل سطح ناخن قرار می دهیم. پودر کلییر را به خوبی روی کل سطح ناخن ها فید می کنیم. صبر می کنیم تا خشک شود و سپس برای کاهش حجم آن از سوهان برقی استفاده می کنیم. سوهان برقی را روی کمی روی ناخن ها می زنیم تا سطح بستر ناخن ها عقابی شکل به نظر نرسد. در مرحله آخر یک لایه تاپ شاین روی ناخن ها می زنیم تا جلوه براق و جذابی داشته باشد.


آموزش کاشت ناخن بیبی بومر


برای کاشت ناخن بیبی بومر، ابتدا باید چربی سطح ناخن را از بین ببریم. برای این کار می توان از سوهان برقی استفاده کرد. سپس کوتیکول ها را عقب می زنیم و با نیپر اضافات آن را بر می داریم. با استفاده از سوهان دستی، فرم ناخن را اصلاح می کنیم تا آماده قرار گرفتن تیپ شود. سپس قسمت زیرین تیپ را خط و خش می اندازیم تا بهتر روی سطح ناخن فیکس شود.


مقداری چسب زیر تیپ ناخن زده و کل خط آن را آغشته به چسب می کنیم تا به خوبی روی ناخن طبیعی قرار بگیرد. تیپ را روی ناخن می چسبانیم و چند لحظه نگه می داریم تا خود را بگیرد. سپس با استفاده از کاتر قد تیپ را به اندازه دلخواه کوتاه می کنیم. مجددا با استفاده از سوهان برقی، روی تیپ را خط و خش می اندازیم و خط آن را کاملا محو می کنیم.

 

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

 


در مرحله بعد با استفاده از سوهان دستی، تیپ را فرم می دهیم. در ادامه از ضد قارچ و پرایمر استفاده می کنیم. سپس پودر سفید را روی قسمت نوک ناخن ها قرار می دهیم و آن را رو به سمت پایین فید می کنیم. فید کردن را تا قسمت وسط ناخن ادامه می دهیم و پس از آن باید از پودر هلویی استفاده نماییم. پودر هلویی را آرام آرام رو به سمت بالا فید می کنیم تا جایی که هیچ مرزی بین دو رنگ باقی نماند.


کمی صبر می کنیم تا مواد کاشت ناخن خودش را بگیرد و سپس مواد کلییر را روی آن قرار می دهیم. باید دقت داشته باشید که کل ناخن به مواد کلییر آغشته شود. پس از اینکه این مواد نیز خشک شد، شروع به سوهان کشی می کنیم. با استفاده از سری سوهان دورگیری، ابتدا شروع به دورگیری ناخن می کنیم. سپس با استفاده از سری سوهان الماسی برای یکدست شدن سطح ناخن ها استفاده می کنیم.
در مرحله بعد از سوهان سمباده ای برای ایجاد خط و خش روی سطح ناخن ها استفاده می کنیم. در مرحله آخر با استفاده از سوهان دستی، فرم ناخن ها را ایجاد می کنیم. برای براقیت و افزایش زیبایی سطح ناخن ها نیز از کاور ژل استفاده می کنیم. دست را داخل دستگاه یووی به مدت 60 ثانیه قرار می دهیم.


آموزش کاشت ناخن ماربل


کاشت ناخن ماربل یکی از مدل های جدید و پرطرفدار است که در ادامه قصد داریم آن را به شما آموزش دهیم. برای کاشت ناخن ماربل ابتدا ناخن ها را مانیکور خشک انجام می دهیم. به این صورت که ابتدا کوتیکول ها را به عقب زده و با نیپر اضافات آن را بر می داریم. سپس با استفاده از سوهان برقی، چربی اضافی بستر ناخن ها را از بین می بریم و روی آن خط و خش می اندازیم تا آماده موادگذاری شوند.


تیپ را کمی آغشته به چسب کرده و روی قسمت نوک ناخن قرار داده و کمی نگه می داریم تا خودش را بگیرد. سپس با استفاده از کاتر قد تیپ را مشخص می کنیم و با سوهان دستی به آن فرم می دهیم. پس از اینکه ناخن ها را کاملا سوهان کشیدیم، با استفاده از سوهان برقی کمی روی تیپ خط و خش ایجاد می کنیم و خط آن را کاملا از بین می بریم تا مواد راحت تر روی آن قرار بگیرد.

 

آموزش کاشت ناخن ماربل

 


در مرحله بعد باید ضد قارچ و پرایمر را روی ناخن ها قرار دهیم. سپس نوبت به موادگذاری می رسد. ابتدا پودر سفید گچی را به صورت نامنظم روی ناخن ها قرار می دهیم. می توان چند شیار داخل پودر سفید گچی نیز ایجاد کرد تا کاشت ناخن ماربل زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. سپس با استفاده از لاک ژل مشکی، کمی روی خطوط می کشیم تا یک کنتراست زیبایی خلق شود.


در مرحله بعدی قلم را آغشته به مقداری لیکوئید یا آستون کرده و به آهستگی روی سطح ناخن ها می کشیم تا تمیز و یکدست شود. در انتهای کار از مقداری پودر کلییر استفاده کرده و سطح ناخن ها را به آن آغشته می کنیم. همه قسمت های ناخن باید به پودر کلییر آغشته شود. پس از اینکه پودر کلییر خشک شد، از سوهان برقی استوانه ای برای شکل دادن به روی سطح ناخن ها استفاده می کنیم.


سپس از سوهان دستی برای شکل دادن به ناخن ها استفاده می کنیم. از سوهان دورگیر برای دورگیری استفاده می کنیم تا ناخن دچار هواگیری نشود. در آخر از تاپ کات برای براقیت و ایجاد درخشندگی استفاده می کنیم و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهیم تا خشک شود.


آموزش کاشت ناخن هلویی


در این بخش قصد داریم کاشت ناخن به روش پودر هلویی را روی ناخن های طبیعی انجام دهیم. به این صورت ابتدا ضد قارچ و پرایمر را روی سطح ناخن ها می زنیم. سپس قلم را آغشته به پودر هلویی کرده و مقداری از مواد را روی قسمت انتهایی ناخن ها قرار می دهیم. در واقع در مرحله اول باید مواد را از انتهای ناخن قرار دهیم و در مرحله بعدی موادگذاری را از قسمت نوک ناخن ها انجام می دهیم.

 

آموزش کاشت ناخن هلویی

 


پس از اینکه موادگذاری را انجام دادیم، به مدت 10 ثانیه اجازه می دهیم تا خشک شود. سپس با استفاده از سوهان دستی اقدام به تعیین فرم ناخن ها می کنیم. پس از سوهان دستی کشیدن، نوبت به استفاده از سوهان برقی سری کاغذی می رسد تا سطح ناخن را کاملا صاف و صیقلی کنیم.


گرده های اضافی حاصل از سوهان برقی کشیدن را با براش از روی ناخن ها بر می داریم و در مرحله آخر از یک تاپ ژل برای ایجاد براقیت و زیبایی هر چی بیشتر استفاده می کنیم.


آموزش کاشت ناخن به روش میکس


در مرحله اول از کاشت ناخن به روش میکس، باید از یک مانیکور خشک و سطحی استفاده کنیم. به این صورت که ابتدا کوتیکول ها را به عقب می زنیم و اضافات آن را با نیپر بر می داریم. سپس قد ناخن را با سوهان دستی تعیین کرده و با استفاده از سوهان برقی روی ناخن را خط و خش ایجاد می کنیم.

 

آموزش کاشت ناخن میکس

 


برای افزایش قد ناخن در این روش می توان از فرمر استفاده کرد. قبل از چسباندن فرمر، از ضد قارچ و پرایمر استفاده می کنیم. پس از چسباندن فرمر، مواد کلییر را روی سطح ناخن قرار می دهیم. مواد گذاری در در مرحله انجام می شود. مرحله اول باید مقداری مواد را در قسمت انتهای ناخن قرار داده و به سمت بالا فید می کنیم. سپس مواد را روی نوک ناخن قرار داده و آن را به سمت پایین فید می کنیم تا همه قسمت های آن به خوبی آغشته به مواد کاشت ناخن شوند.


پس از این که مواد کاشت ناخن ما خشک شد، با استفاده از سوهان دستی، فرم دقیق ناخن ها را در می آوریم. سپس با استفاده از سوهان برقی، فرم قسمت روی ناخن ها را در می آوریم. در مرحله بعد از یک لایه کاور ژل برای براقیت و درخشندگی بیشتر ناخن ها استفاده می کنیم.


آموزش طراحی ناخن سه بعدی


برای طراحی ناخ سه بعدی می توانید از انواع طرح ها و دیزاین های مورد نظر خود استفاده کنید. ابتدا یک لایه ژل بی رنگ روی سطح ناخن ها می زنیم و سپس طرح مورد نظر را روی ناخن ها می چسبانیم. بعد از چسباندن دیزاین ها، دست را در دستگاه یووی قرار می دهیم تا خشک شود. در مرحله بعد باید از یک لایه تاپ ژل برای فیکس کردن دیزاین های ناخن استفاده کنیم. به همین راحتی می توانید یک طراحی ناخن سه بعدی را روی ناخن های خود ایجاد نمایید.

 

طراحی ناخن سه بعدی

 


معمولا از طراحی ناخن سه بعدی روی یک یا دو ناخن استفاده می شود و روی سایر ناخن ها از یک دیزاین ساده تر بهره مند می شویم تا دیزاین ما بیشتر به چشم بیاید. یکی از طراحی های ناخن ساده که مکمل خوبی نیز برای طراحی ناخن سه بعدی محسوب می شود، مدل فرنچ است. شما می توانید چهار انگشت یک دست خود را فرنچ کنید و از انواع دیزاین های سه بعدی که به صورت آماده قابل خریداری هستند، برای یک ناخن خود استفاده کنید.


آموزش ژلیش ناخن


ژلیش ناخن را می توان روی کاشت ناخن انجام داد. ابتدا باید موادگذاری را به هر یک از روش هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، انجام دهید. سپس از بیس کوت برای مرحله اول ژلیش ناخن استفاده می کنیم. استفاده از بیس کوت باعث می شود سطح ناخن های ما کاملا هموار و یکدست شود. ناخن را به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم.

 

آموزش ژلیش ناخن

 


پس از این مرحله، نوبت به رنگ ژل می رسد. دفعات زدن ژل روی مواد کاشت ناخن، با توجه به غلظت لاک ژل ما متفاوت است. در برخی موارد نیاز است که یک دور لاک ژل را بزنید و دست را در دستگاه یووی قرار دهید. سپس دوباره یک لایه دیگر لاک ژل بزنید. مجددا رنگ ژل را نیز به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم تا کاملا خشک شود.


پس از اینکه رنگ ژل را روی کاشت ناخن کار کردیم، می توانید از یک رنگ ژل شاین دار یا براق برای افزایش جلوه کار استفاده نمایید. دوباره ناخن را به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم. در نهایت جهت افزایش جلوه ناخن ها، یک لایه تاپ ژل روی ناخن قرار می دهیم.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: