دوشنبه 01 آذر 1400 - 13:24:35

مرکز کاشت ناخن سعادت آباد

مرکز کاشت ناخن سعادت آباد

کاشت ناخن:

امروزه برای زیبایی بیشتر، بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که ناخن های بد شکل دارند یا عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است.کاشت ناخن نیز مانند بسیاری از روش های مختلف آرایشی روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. اگر قصد زیبایی بیشتر دست هایتان را دارید کاشت ناخن یکی از مناسب ترین روش های پیش روی شماست.

 

 

انواع کاشت ناخن توسط شیدا مرادی در سعادت آباد:

کاشت ناخن قالبی در سعادت آباد

در این نوع کاشت مواد را درون قالب مخصوص ریخته و آماده می کنند تا به صورت ناخن درآید سپس مواد ضد قارچ را زده و در انتها قالب را روی صدف ناخن ها قرار میدهد.

 

روش کاشت ناخن پودری در سعادت آباد

در این نوع کاشت، ناخن کار ابتدا ناخن را ضد عفونی کرده و پس از انتخاب اندازه مناسب، سرناخن ها هر سری را انجام داده و با سوهان کوتاه میکنند.

 

کاشت ناخن ژله ای در سعادت آباد

در این نوع کاشت از سه لایه ژل به بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین استفاده میشود. با استفاده از این سه ژل لایه ای شیشه ای و محکم ساخته و یا استفاده از ژل زدن روی سطح ناخن ها دست را در دستگاه مخصوص قرار داده و به وسیله ماده خاص حالت چسبندگی آن را از بین میبرند.

 

کاشت ناخن به روش میکس در سعادت آباد

این روش در واقع همان ترکیبی از دو روش کاشت پودری و ژله ای است. در این نوع کاشت بعد از استفاده از ضد قارچ، سوهان کشی انجام شده و یک لایه ژل روی ناخن انجام میشود. در انتها دست درون دستگاه یووی قرار میگیرد.


کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی در سعادت آباد

در این نوع از کاشت ناخن برخلاف روش های قبل از فرمر و تیپ استفاده نمیشود. در این روش از فیبرها که رشته هایی نازک هستند استفاده کرده و آن را روی ناخن قرار میدهند. سپس مواد ژل را بر روی آن قرار میدهند. لازم به ذکر است بعد از مرحله دست درون دستگاه یووی میگذارند و به روش معمول سوهان کشی انجام میشود.

 

 

کاشت دیپینگ در سعادت آباد

در این روش فقط از پودر و پرایمر استفاده شده و از قلم استفاده نمی شود.

 

کاشت ناخن با فرمر در سعادت آباد

ناخن کاران حرفه ای در این روش از وسیله با جنس کاغذ که فرمر نام دارد استفاده میکنند. فرمر را روی ناخن ها نصب میکنند و پس از آن مواد روی آن قرار میگیرد.

 

کاشت ناخن به روش گریم در سعادت آباد

نام دیگر این روش کاشت ناخن فرنچ است. در این روش صدف ناخن را به نوع پودر به نام پودر هلویی و یا دیگر پودر های کاور طراحی میکنند. در انتها خط فرنچ به صورت یک خط مستقل از خط صدف ناخن طراحی میشود.

 

کاشت ناخن سیلک در سعادت آباد

در این نوع کاشت حالت طبیعی ناخن ها حفظ میشود و فقط لایه از جنس ابریشم را بر ناخن طبیعی چسبانده و از چسب مخصوص برای سفت کردن صدف ناخن استفاده میکنند.

 

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت در سعادت آباد

این روش در واقع از زیرشاخه های کاشت ناخن گریم است. در کاشت ناخن بیبی بومر از دو رنگ مختلف به گونه استفاده میشود که هرچه از نوک ناخن دورتر میشویم رنگ مورد استفاده محو تر شود و در میانه ناخن به طور کامل از بین میرود.

 

کاشت ناخن موقت یا تیپ گزاری در سعادت آباد

در این روش فقط به تیپ گزاری اهمیت داده میشود و از استیکر بر روی سطح ناخن استفاده میشود. این روش بسیار زود از بین میرود و ماندگاری ندارد.

 

 

کاشت ناخن ماربل در سعادت آباد

در این روش کاشت ناخن به شکل سنگ مرمر انجام میگیرد. ابتدا پودر گچی را بر روی ناخن قرار میدهند؛ سپس بر روی آن خط های نامتوازن مشکی میکشند. در انتها هم با استون یا لیکویید روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد میکنند.

 

کاشت ناخن کروم در سعادت آباد

در این نوع کاشت دیزاین ناخن ها توسط پودر کروم انجام میشود. در این روش پس از اتمام مرحله کاشت ناخن از یک رنگ پایه ناخن استفاده میشود.

 

کاشت ناخن فلای آن در سعادت آباد

کاشت ناخن فلای آن روشی است که در آن به دلیل استفاده نشدن از دو ماده لیکویید و پرایمر خطرات کاشت ناخن کاهش میابید. در نتیجه برای خانم های باردار این یک روش بی ضرر است.

 

کاشت ناخن ژلیش در سعادت آباد

کاشت ناخن با این روش نیاز به لاک های دارای ژل مخصوص دارند. این نوع از کاشت ماندگاری متوسط دارد و نیازی به سوهان کشیدن ندارد.

 

 

طراحی ناخن توسط شیدا مرادی در سعادت آباد:

طراحی ناخن نوعی هنر است که با هنر نقاشی، تزئین و پیاده سازی الگو های مختلف بر روی ناخن های شما در ارتباط است. طراحی ناخن باعث زیباسازی و تقویت ناخن های شما میشود. طراحی ناخن روش های مختلفی دارد مانند: چسباندن، ضربه زدن، نقاشی یا نقاشی با برس، دیزاین ناخن دیجیتال و مواردی از این مورد...
 

بهترین مدرس برای کاشت ناخن سعادت آباد:

خانم شیدا مرادی دارای پنج سال سابقه کار و تدریس در زمینه کاشت ناخن، لاین کراتین و لاین اکستنشن مو می باشد.او دارای مدرک در زمینه کاشت ناخن، لاین کراتین و لاین اکستنش مو نیز میباشد. هچنین خانم شیدا مرادی در لاین ناخن کاشت، ترمیم، پدیکور، مانیکور، ژل لمینیت و.. در لاین کراتین صافی و احیا، در لاین اکستنشن مو با موی طبیعی و نصب لیزری.
آموزش کاشت ناخن در مرکز سعادت آباد کامل مناسب با بودجه شما و همراه با مدرک میباشد.

 

.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (5)

طرح یلدایی دارید؟
این که لبه های ناخن پاک میشه مشکل از چیه؟
کارشون عالیه به نظرم
کاشت ناخن ژل بهتره یا پودری؟
هزینه آموزش کاشت ناخن چقدره؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: