چهارشنبه 16 آذر 1401 - 14:32:07

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو

 

 

 

 

 

 

 

سالن زیبایی خانم ندا موسوی از بهترین سالن های پاسداران با تجربه بالا در تمامی لاین های آرایشی. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو

کاشت و طراحی ناخن به دلیل این که جلوه بی‌نظیری به ظاهر افراد می‌دهد، بسیار پرطرفدار است و روزانه خانم‌های بی شماری برای کاشت ناخن به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. از این رو لاین کاشت و طراحی ناخن به یکی از پول سازترین خدمات آرایشی و زیبایی تبدیل شده است و افراد زیادی نسبت به فراگیری آن اقدام می‌کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با ارائه این مطلب از سایت رژلب، به معرفی و مصاحبه با بهترین مدرس ناخن بپردازیم تا تصمیم گیری راحت تری در انتخاب مرکز آموزش و خدمات کاشت و طراحی ناخن داشته باشید.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

کاشت ناخن اندرزگو  
در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگوچه میگذرد؟
انواع کاشت ناخن در بهترین مرکز کاشت ناخن

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن اندزگو

 

کاشت ناخن

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی که لایه خیلی نازکی از ناخن باقی بماند. این کار برای این است که زیر مواد مورد استفاده در کاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب کاشته شده است. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.  در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو قصد داریم به شما روش کاشت ناخن را آموزش بدهیم.

 البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو

 

در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو چه میگذرد؟

در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو از بهترین مدرس ها و متخصصان کاشت ناخن استفاده می شود که بتوانند به بهترین نحو ممکن نیاز مشتری را بر آورده کنند. در این مرکز از بهترین متریال برای کاشت ناخن استفاده می شود. این کار سبب شده که طرفدار زیادی پیدا کند و بسیار در میان مردم جا بیافتد. در ادامه قصد داریم انواع کاشت ناخن در بهترین مرکز کاشت ناخن را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد میکنم حتما با ما همراه باشید.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو

انواع کاشت ناخن در بهترین مرکز کاشت ناخن

در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو انواع این خدمات صورت میگیرد:

 

لمینیت ناخن

لمینیت یا همان کاور کردن ناخن ها، راهکاری زیبا و طبیعی برای افرادی است که قادر به بلند کردن ناخن هایشان نیستند. استفاده از لمینت ناخن باعث می شود تا طول عمر ناخن های طبیعی افزایش یابد و دچار شکستگی یا ترک خوردن نشود. لمینت ناخن جایگزین بسیار خوبی برای کاشت ناخن است و مواد آن کاملا روی صدف ناخن را می گیرد و از ان محافظت می کند. در واقع از روش لمینت ناخن برای مقاوم سازی ناخن ها استفاده می شود. مواد لمینت ناخن بسیار سبک است و برخلاف روش های کاشت ناخن، صدمه ای به صدف ناخن وارد نمی کند.
در روش لمینت ناخن برخلاف کاشت ناخن که بستر ناخن را سوهان می کشند و بسیار نازک می کنند، مواد روی صدف ناخن قرار می گیرد و شیارها یا پستی و بلندی های سطح آن را به خوبی پوشش می دهد. همچنین، در کاشت ناخن از تیپ استفاده می شود که فرم مصنوعی به ناخن ها می دهد و به دلیل اینکه بافت مواد در کاشت ناخن سنگین تر است، ممکن است برخی افراد با آن ا 
در بهترین مرکز کاشت ناخن  اندرزگو از این روش برای انجام خدمات و آموزش انجام میگیرد.حساس راحتی نکنند. در صورتی که در لمینت ناخن به این شکل نبوده و ناخن ها در پایان کار بسیار طبیعی به نظر می رسند.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو

 

کاشت ناخن آکریلیک و ژله ای

کاشت ناخن آکریلیک سال هاست که از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به وسیله یک مایع مونومر و پودر پلیمر انجام می شود. ناخن های آکریلیکی تنها با قرار گیری در معرض هوای محیط سفت شده و مانند ناخن طبیعی دیده می شود.  ناخن های ژله ای مانند زدن لاک روی ناخن ها صورت می گیرد که با استفاده از بیس کت، تاپ کت و لاک انجام می گیرد. ناخن های آکریلیکی به اندازه ناخن های ژله ای طبیعی نیستند و برخی خانم ها به مواد آن حساسیت دارند. ناخن های ژله ای بی رنگ هستند؛ به همین دلیل ضخیم بودن ژل تاثیری روی رنگ ناخن نداشته و ناخن علاوه بر استحکام بیشتر، طبیعی تر نیز به نظر می رسند.در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو از این روش برای انجام خدمات و آموزش انجام میگیرد.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو

 

کاشت ناخن بیبی بومر

بیبی بومر یک نوع طراحی ناخن است که در ترکیب رنگ آن از حدود دو سوم رنگ صورتی یا هلویی و یک سوم در قسمت لبه ناخن از رنگ سفید استفاده می شود که به صورت سایه روشن روی سطح ناخن نمایان است.
کاشت بیبی بومر از جمله کاشت های ساده و زیبا است که در آن پودرها در هم محو شده و از تنالیته رنگی پرطرفدار هلویی و سفید گچی استفاده می شود. البته می توان از پودرهای رنگی نیز برای این کار استفاده کرد و برای زیبایی هر چه بیشتر، از نگین اتریشی استفاده نمود. معمولا بهتر است درطراحی ناخن بیبی بومر از کاشت پودری استفاده کرد؛ اما استفاده از ژل یا رنگ آکریلیک با استفاده از اسفنج نیز میسر می شود.
در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگواز این روش برای انجام خدمات و آموزش انجام میگیرد.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو

 

کاشت ناخن گریم

کاشت ناخن گریم یکی از مدرن ترین شیوه های کاشت ناخن است که برای ناخن های کوتاه و پهن بسیار مناسب می باشد. دلیل این امر نیز کاوری که روی ناخن های زیری می کشند است که آن را بسیار زیبا نشان داده و اثرات استفاده از این روش در پایان کار بسیار نمایان است. در روش کاشت ناخن گریم، ترمیم ناخن های آسیب دیده که از طریق مشکلات ساختاری از قبلی کوتاهی پایه، بد رنگی و ظاهر نه چندان زیبا به وجود آمده اند، به راحتی صورت می گیرد.

از متداول ترین شیوه های گریم و کاشت ناخن می توان به ساخت بیس و پس از آن اعمال تغییرات روی آن و برعکس اشاره کرد. در روش گریم ناخن، استحکام ناخن بسیار بیشتر از زمان کاشت ناخن به روش های دیگر است. چرا که در صورت آسیب دیدگی، از خط لبخند ناخن به بالا قابل تعویض است و صدف ناخن نیز معمولا سالم می ماند. این روش به دلیل آن که مهارت بالایی را در کنترل مواد و استفاده از قلم های گرد و همچنین سرعت دست بالا می طلبد، روشی پر چالش تر، محبوب تر و صد البته پر هزینه تر خواهد بود. در بهترین مرکز کاشت ناخن الهیه از این روش برای انجام خدمات و آموزش انجام میگیرد.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو


کاشت ناخن کروم

کاشت ناخن کروم یکی از انواع کاشت ناخن پودری است. پودر کروم با یک نوع لیکوئید ترکیب شده و مانند روش پودری روی ناخن کاشت می شود. ظاهر کاشت ناخن کروم براق است و جلوه خیره کننده ای را به همراه دارد.در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو از این روش برای انجام خدمات و آموزش انجام میگیرد.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو 

 

کاشت ناخن فرنچ

کاشت ناخن فرنچ یکی از قدیمی ترین انواع طراحی ناخن است که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. در این سبک طراحی ناخن شیک، از یک رنگ روشن مانند کرم یا هلویی برای پایه ناخن استفاده می شود. از خط لبخند تا نوک ناخن ها نیز معمولا به رنگ سفید در می آید. اما با گذشت زمان و روی کار آمدن مدل های مختلف کاشت و طراحی ناخن، کاشت ناخن فرنچ نیز دستخوش تغییراتی شد. به طور مثال، امروزه از انواع رنگ های مات و شاین برای قسمت فرنچ ناخن استفاده می شود و تنها از رنگ سفید استفاده نمی شود. علاوه بر این، طراحی ناخن فرنچ را می توان همراه با انواع اکسسوری ها مانند سنگ و نگین به کار برد تا از حالت سادگی خارج شود. در بهترین مرکز کاشت ناخن اندرزگو  از این روش برای انجام خدمات و آموزش انجام میگیرد.

 

 

 

 

 

سالن زیبایی خانم ندا موسوی از بهترین سالن های پاسداران با تجربه بالا در تمامی لاین های آرایشی. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 


 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 28 شهریور 1401 - 12:24:45
کلاساشون تخفیف ویژه خورده
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: