شنبه 03 دی 1401 - 07:37:23

بهترین مراکز کاشت ناخن

 

بهترین مراکز کاشت ناخن

کاشت ناخن روشی برای اصلاح و زیبایی ناخن هاست. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد. در این مطلب از سایت رژلب به شما بهترین مراکز کاشت ناخن را معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:
کاشت و طراحی ناخن در بهترین مراکز کاشت ناخن
انواع کاشت ناخن در بهترین مراکز کاشت ناخن
طراحی رو ناخن در بهترین مراکز کاشت ناخن
برخی سوالات مطرح شده در بهترین مراکز کاشت ناخن

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن

 

 

 

کاشت و طراحی ناخن در بهترین مراکز کاشت ناخن

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار در بهترین مراکز کاشت ناخن سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی که لایه خیلی نازکی از ناخن باقی بماند. این کار برای این است که زیر مواد مورد استفاده در کاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب کاشته شده است. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.  در بهترین مراکز کاشت ناخن قصد داریم به شما انواع روش کاشت ناخن را آموزش بدهیم.

 

 

مرکز کاشت ناخن

 

انواع کاشت ناخن در بهترین مراکز کاشت ناخن

امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان در بهترین مراکز کاشت ناخن آن را انجام می دهند. این عمل به زیبایی، مرتب بودن و حتی سلامتی ناخن های شما افزوده و در مجموع باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و روحیه ای بهتر در بانوان می شود. جالب است بدانید کاشت ناخن این روز ها انواع و روش های مختلفی پیدا کرده است که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند.
در ادامه با سایت رژلب همراه باشید تا شما را با انواع کاشت ناخن آشنا کنیم:


کاشت ناخن با تیپ
این روش از کاشت ناخن از رایج ترین و معروف ترین روش های کاشت است که همانطور که از اسم آن پیداست، با استفاده از تیپ های پلاستیکی (معمولا یا به رنگ های سفید هستند یا بی رنگ) که به ناخن طبیعی خودتان چسبیده می شود و با مواد گذاری و در آخر سوهان کشی، کاشت انجام می شود.

 

کاشت ناخن با فرمر
فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود. سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود. این نوع از کاشت در بهترین مراکز کاشت ناخن، برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است. نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد.


کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری نیز از رایج ترین روش های کاشت ناخن است که با استفاده از پودر مخصوص که رنگ ها و انواع مختلفی را دارد و ترکیب آن با مواد مایع مخصوص که اصطلاحا به آن لیکوئید گفته می شود، مواد آماده شده و با استفاده از قلم مویی روی تیپ یا فرمر گذاشته می شود. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است. کاشت پودر در حال حاضر در بهترین مراکز کاشت ناخن انجام می شود.

 

 

بهترین مراکز کاشت ناخن

 

 

 

 

طراحی رو ناخن در بهترین مراکز کاشت ناخن

طراحی در آب: یک ظرف آب ولرم اماده می‌کنیم و سپس لاک ها با رنگ های مختلف را کناره ظرف میچینیم. این طراحی نیاز به سرعت عمل بالایی دارد که در بهترین مراکز کاشت ناخن انجام میگردد. به ترتیب یک رنگ را باز می¬کنیم و مقدار غلیظی از آن را بیرون میآوریم و روی آب میریزیم به سرعت رنگ بعدی را بیرون می¬آوریم و روی ناحیه گرد شده رنگ قبلی میریزیم به همین ترتیب تا چندین رنگ ادامه می‌دهیم تا یک دایره رنگارنگ بزرگ شکل بگیرد.
سپس ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می¬بریم وان را روی ناخن قرار می‌دهیم. اطراف ناخن را که لاک خورده اند با قلم مخصوص پاک میکنیم. همچنین میتوانیم برای اینکه دور ناخن ها کثیف نشوند، قبل از شروع طراحی از پیل آف استفاده کنیم و بعد از اتمام کار پیل آف را به راحتی جدا کنیم. برای هر ناخن این روند را تکرار می‌کنیم تا یک دیزاین زیبا روی ناخن شکل بگیرد.

 

طراحی با لنز: بعد از خشک کردن لاک ژل، طلق روی لنز را در آب ولرم می¬اندازیم. بعد از بیست ثانیه آن را از آب خارج کرده و روی کاشت قرار میدهیم. بعد از آن برای دوام آن، از تاپ کت استفاده میکنیم. برای طراحی با لنز میتوانید به بهترین مراکز کاشت ناخن مراجعه نمایید.

 

گل سه بعدی: با استفاده از پودرهای رنگی و ژل های آدامسی قلم های سایز 4 و 6 گلها را به حالت برجسته روی ناخن طراحی می‌کنیم در این کار می‌توانیم از قلم داتینگ نیز برای طراحی راحت تر گل ها کمک بگیریم برای طراحی با گل سه بعدی میتوانید به بهترین مراکز کاشت ناخن مراجعه نمایید.

 

 

کاشت ناخن


استفاده از شابلون: با استفاده از شابلون های طراحی هم می¬توانیم به راحتی روی ناخن طراحی های زیبا بکنیم. با استفاده از از کمی لاک طرح مورد نظر را رنگ میکنیم. سپس با کاردک لاک های اضافی را پاک میکنیم با استفاده از مهر طرح را روی مهر میاندازیم و به راحتی آن را روی ناخن چاپ می¬کنیم. البته شابلون های یک بار مصرف نیز برای فروش هستند که با آن ها راحت تر می توان کار کرد.

برای این کار اول باید یک لایه لاک به عنوان پایه روی ناخن زد. سپس شابلون را روی ناخن میگذاریم و لاکی را که میخواهیم به عنوان رنگ طراحی انتخاب کنیم، روی شابلون میزنیم. باید مدت کوتاهی برای برداشتن شابلون صبر کنیم. نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود. بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند.


استفاده از مهر برای فرنچ: در بهترین مراکز کاشت ناخن به کمک مهر می توانیم به راحتی یک فرنچ یکدست و زیبا به درست کنیم. کمی از لاک مورد نظر را روی مهر میزنیم و به آرامی ناخن را درون مهر فرو میبریم. سعی کنید همه ناخن‌ها را به یک اندازه درون مهر ببرید تا یک فرنچ یکدست داشته باشید.

با استفاده از قلم دانتینگ و فویل و نوار های تزیینی، توانید به راحتی طراحی های متفاوت و زیبا داشته باشید. می توانید از نوارهای تزیینی به تنهایی برای طراحی استفاده کنید و یا به عنوان چسب برای ایجاد یک نوار خالی کاربرد دارد.
قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها میباشدکه در بهترین مراکز کاشت ناخن استفاده می شود. با کمک این قلم می توانید به راحتی طرح‌های مورد نظر خود را روی ناخن و کاشت طراحی کنید.فویل های طراحی به آسانی به شما کمک میکنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید.

 

 

بهترین مراکز کاشت ناخن

 

برخی سوالات مطرح شده در بهترین مراکز کاشت ناخن

آیا مواد کاشت ناخن سرطان زاست؟
استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن ممکن است موجب ابتلای فرد به سرطان پوست شود. بنابراین لازم است تمام کسانی که در بهترین مرکز کاشت ناخن، کاشت ناخن انجام می دهند، زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند.

 

چه افرادی نباید کاشت ناخن انجام دهند؟
1) افراد مبتلا به بیماری عفونی و قارچی نباید کاشت ناخن انجام دهند زیرا این کار سبب تشدید بیماری آنها می شود.
2) افرادی که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند بهتر است کاشت ناخن را انجام ندهند.
3) افرادی که ناخن های نازک و شکننده ای دارند.
4) خانم های باردار

 

کاشت ناخن چند ماه دوام دارد؟

میزان ماندگاری کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی دارد. در حالت عادی فرد باید پس از چند هفته بعد از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند. ماندگار ترین نوع کاشت ناخن پودری می باشد که در بهترین مراکز کاشت ناخن انجام می شود.

کاشت ناخن ژله ای:
کاشت ژله ای بر عکس کاشت پودری نیاز به مواد مایع ندارد. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود.
کاشت ناخن بیبی بومر:
این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است. چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد. معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند.

 

 

مراکز کاشت ناخن


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: