یکشنبه 03 تیر 1397 - 08:58:41

آرایش چشم برای پلک افتاده

آموزش تصویری آرایش چشم

آرایش چشم برای پلک افتاده در 4 مرحله

 

به چشم هایی که قسمت زیر ابروی آن بیش از حد به پلک نزدیک است به حدی که پشت پلک پیدا نباشد مدل چشم با پلک افتاده میگویند. چشمان سلبریتی های مشهوری به این شکل است. بنابراین اگر پلک های شما هم افتاده است بدانید که تنها نیستید. برای آموزش مدل آرایش ویژه پلک های افتاده این مقاله از سایت آرایشگری رژلب را دنبال کنید.

 

پیش از آغاز آرایش چشم لازم است نقاط مختلف چشم را به خوبی بشناسیم

 

قسمت های مختلف چشم در آرایش

 

در این تصویر میتوانید نقاط زیر را مشاهده کنید:

زیر ابرو

خط پلک

پلک

خط چشم پلک بالا

گوشه داخلی چشم

پلک پایین

 

حال سراغ روش آرایش چشم با پلک افتاده میرویم

 

 مرحله اول آرایش چشم برای پلک افتاده

1. ابروها

برای آرایش چشم باید از تمام فضایی که داریم به بهترین نحو استفاده کنیم. بنابراین از ابرو ها شروع کنید و آنها را به بهترین شکل ممکن حالت بدهید. با این کار میتوانید به آرایشگر مراجعه کنید یا برای بالاتر بردن خط ابرو در صورت بی حالت بودن از هاشور دائم ابرو استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که قرینه سازی ابرو اهمیتی کمتر از کانتور ندارد و در متعادل سازی چهره نقش به سزایی دارد.

 

مرحله دوم آرایش چشم مخصوص پلک افتاده

2. استفاده از خط چشم و هایلایتر

برای زیر ابرو مقداری مداد سفید بزنید و با براش به خوبی محو کنید سپس روی آن از هایلایتر استفاده کنید. این قسمت بیشترین توجه را در آرایش چشم شما به خود جلب میکند. استفاده از هایلایتر تکنیک های خاص خودش را دارد. استفاده بیش از حد از هایلایتر ظاهر آرایش چشم را اغراق آمیز میکند. در استفاده از هایلایتر حد تعادل را نگه دارید. با یک براش وخصوی هایلایتر را را به زیر ابرو بزنید . در صورتی که اضافی بود با پد آرایشی مقدار اضافی را بردارید.

 

مرحله سوم آرایش چشم با پلک افتاده

3. سایه چشم

به هیچ وجه از رنگ های تیره در سایه چشم پلک افتاده استفاده نکنید. یک رنگ سایه روشن بردارید و به قسمت میانی پلک بزنید و سپش به سمت گوشه داخلی چشم بکشید.

کمی بالاتر از خط واقی پلک و تقریبا نزدیک استخوان پلک یک رنگ سایه تیره تر بزنید و به خوبی محو کنید . با این کار این تصور را ایجاد میکنید که پشت پلک شما کشیده تر است.

همچنین در گوشه خارجی پلک به شکل یک مثلث از همان رنگ سایه تیره بزنید و به خوبی محو کنید.

گوشه داخلی چشم را با استفاده از هایلایتر روشن کنید.

سپس سراغ خط چشم بروید اگر چشمانتان درشت است خط چشمی پهن و اگر کوچک است خط چشمی باریک بکشید  و دقت کنید که تا قبل از خشک شدن خط چشم پلکتان را نبندید تا به پوست بالایی برخورد نکرده و آرایش چشم را خراب نکند.

 

مرحله چهارم آرایش چشم با پلک افتاده

4. ریمل و مژه مصنوعی

روی مژه های پلک بالا تمرکز کنید اگر بیش از حد به مژه های پلک پایین ریمل بزنید چشم ها ریز تر دیده میشود. در صورت استفاده از مژه مصنوعی هم فقط روی پلک بالا استفاده کنید و با مژه پایین کاری نداشته باشید. یک لایه ریمل سبک را با احتیاط به تمامی مژه ها بکشید و مراقب باشید که مژه ها دانه دانه و خشک نشود و حالت نرم و مخملی و یکدست خود را حفظ کند.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: