سه شنبه 14 بهمن 1399 - 11:53:12

15 مدل آرایش ویژه شب یلدا

 

آرایش صورت پاییزی

مدل میکاپ و گریم شب یلدا

 

آرایش و گریم ویژه شب یلدا

 

شب یلدا یکی از مراسم های سنتی ما ایرانی هاست که به مناسبت گرامیداشت بلندترین شب سال برگزار می شود. این شب نوید دهنده آخرین شب پاییزی و فرارسیدن فصل سرما است. از قدیم الایام رسم بر این بوده که در این شب، افراد خانواده و فامیل در خانه بزرگ خاندان جمع شوند و رسومات را به جا بیاورند. اگر شما هم برای شب یلدای امسال به میهمانی دعوت شده اید و به دنبال ایده های آرایشی متناسب هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید. ما در این بخش، 15 مدل آرایش و گریم شب یلدا را برایتان گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرند.

 

آرایش شب یلدا با تم برگ های پاییزی

 

از آن جایی که ممکن است این آخرین آرایش پاییزی شما در سال جاری باشد، به شما پیشنهاد می کنیم حتما روی آن فکر کنید. برای آرایش پاییزی شیک، بهترین کار این است که چشم های خود را به رنگ برگ های این فصل آرایش کنید. فقط کافیست از یک رنگ آجری یا نارنجی - قهوه ای برای قسمت میانی پلک خود استفاده کنید. سپس گوشه های خارجی پلک خود را با یک رنگ تیره تر مانند قهوه ای اسموکی آرایش کنید. برای قسمت های گوشه داخلی چشم نیز می توان از رنگ طلایی شاین استفاده کرد. آرایش چشم پاییزی خود را با یک خط چشم ساده و ریمل یا مژه مصنوعی تکمیل نمایید. برای برقراری تناسب میان آرایش چشم و لب نیز می توانید مانند تصویر زیر از یک رژلب قهوه ای کمرنگ استفاده نمایید.

 

آرایش پاییزی شب یلدا

 

هماهنگی آرایش صورت با رنگ مو پاییزی

 

یکی دیگر از ترفندهای آرایش شب یلدا این است که موهای خود را به یکی از رنگ های پاییزی دربیاورید. رنگ مسی یکی از بهترین گزینه هاست. این رنگ گرم و جادویی قادر است چهره جذاب و دلنشینی را برایتان رقم بزند. برای هماهنگی رنگ مو پاییزی و آرایش صورت تان نیز می توانید از سایه چشم مسی همراه با رنگ های مکمل آن استفاده نمایید.

 

آرایش شب یلدا متناسب با رنگ مو پاییزی

 

آرایش دخترانه شب یلدا

 

برای آرایش دخترانه شب یلدا، پیشنهاد ما به شما این است که از یک المان به رنگ پاییزی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از یک سایه چشم روشن به همراه خط چشم در پشت پلک استفاده کرده و از رنگ رژلب نارنجی برای زیبایی لب ها کمک بگیرید.

 

آرایش دخترانه شب یلدا

 

آرایش شب یلدا با رنگ زرشکی

 

همان طور که می دانید، یکی از رنگ های معروف و جذاب فصل پاییز، زرشکی است. شما می توانید با الهام از این رنگ گرم و بی نظیر، آرایش صورت زیبایی از خود به جا بگذارید. اگر پوست سفید و موهای مشکی رنگی دارید، این رنگ برای جذابیت هر چه بیشتر شما بهترین گزینه است.

 

آرایش شب یلدا با تم زرشکی

 

آرایش ساده شب یلدا

 

اگر خیلی تمایلی به آرایش پرزرق و برق ندارید، می توانید آرایش ساده شب یلدا را برای خود برگزینید. برای این کار می توانید پشت پلک های خود را سایه روشن و مات بزنید و خط چشم گربه ای بکشید. برای رنگ رژلب نیز می توانید از یک بنفش جذاب استفاده کنید.

 

آرایش ساده شب یلدا

 

رنگ مو آمبره پاییزی و آرایش ساده شب یلدا

 

طرفداران سادگی می توانند از رنگ مو آمبره پاییزی برای زیباتر شدن موهای خود بهره ببرند. سپس برای آرایش صورت از یک میکاپ ساده به همراه رژلب قرمز استفاده نمایید.

 

رنگ مو آمبره به همراه آرایش شب یلدا

 

آرایش شب یلدا با تم هندوانه

 

یکی از اجزای ثابت شب یلدا، هندوانه است و هر ساله مدل های مختلفی از دیزاین هندوانه ای برای این شب عرضه می شوند. یکی از این دیزاین ها نیز آرایش صورت است. شما می توانید بسته به سلیقه و موقعیت اجتماعی خود از این سبک آرایش استفاده کنید. می توانید کل چشم های خود را مانند هندوانه همراه با تمام جزئیات مانند تصویر زیر آرایش کنید.

 

آرایش شب یلدا مدل هندوانه ای

 

آرایش چشم شب یلدا

 

اگر آرایش چشم هندوانه ای همراه با جزئیات کامل چندان مورد پسندتان قرار نگرفت، جای نگرانی نیست. شما می توانید از رنگ های این عنصر برای آرایش چشم بهره ببرید. به عنوان مثال، پلک بالا را سرخابی یا قرمز و پلک پایین را به رنگ سبز درآورید.

 

آرایش چشم هندوانه ای شب یلدا

 

آرایش چشم دخترانه شب یلدا

 

برای آرایش چشم شب یلدا می توانید از یک رنگ قرمز یا سرخابی برای سایه چشم استفاده کنید. سپس خط چشم خود را از رنگ فانتزی سبز روشن بزنید. در صورتی که این خط چشم شاین باشد و به مدل گربه ای کشیده شود، جلوه فشن تری خواهد داشت.

 

آرایش چشم دخترانه شب یلدا

 

آرایش شب یلدا با تم انار

 

یکی دیگر از اجزای محبوب شب یلدا، انار است که شما می توانید از آن برای آرایش صورت خود بهره ببرید. اگر تمایل چندانی به شلوغ شدن چهره خود ندارید، می توانید تنها از رنگ اناری کمک بگیرید. سایه چشم و رژلب قرمز می توانند شما را به سر منزل مقصود برسانند.

 

آرایش شب یلدا با تم انار

 

آرایش شب یلدا با رنگ های گرم

 

یکی دیگر از تکنیک هایی که می توان از آن برای شب یلدا کمک گرفت، استفاده از رنگ های گرم است. رنگ مو صورتی مرواریدی به همراه سایه چشم شاین و همرنگ با آن بهترین گزینه است. برای زدن رژلب از یک رنگ تیره تر استفاده نمایید.

 

آرایش شب یلدا به رنگ های گرم

 

آرایش عروس شب یلدا

 

بسیاری از عروس خانم ها تصمیم می گیرند مهم ترین شب زندگی شان را در این شب برگزار کنند تا همیشه در ذهن ها ماندگار شود. اگر شما هم تصمیم دارید عروسی خود را در این شب زیبا برگذار کنید، ایده زیر می تواند به کارتان بیاید. این آرایش و گریم عروس سبک ساده اما گرم و صمیمی دارد. در آن از رنگ مسی - قرمز برای سایه چشم استفاده شده است. برای رژلب نیز از رنگ قرمز براق بهره مند شده است. در این آرایش ساده خبری از مژه مصنوعی و خط چشم نیست و برای افرادی که به سادگی علاقه دارند، مفید واقع می شود.

 

آرایش عروس شب یلدا

 

میکاپ عروس 2020 شب یلدا

 

 

میکاپ عروس شب یلدا

 

آرایش شب یلدا ویژه تازه عروس ها

 

بسیاری از اقوام ایرانی بر این رسم و رسومات هستند که شب یلدا برای تازه عروس خانواده کادو ببرند. عروس خانم ها هم در این شب خود را به زیباترین شکل ممکن می آرایند. برای ایده گرفتن از این مدل آرایش نیز می توانید از سبک ساده با به کارگیری رنگ های گرم الهام بگیرید. 

 

آرایش عروس شب یلدا

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: