سه شنبه 05 فروردین 1399 - 17:02:27

8 نباید آرایشی برای خانم های عینکی

 

نکات آرایش برای خانم های عینکی

آرایش چشم خانم های عینکی

 

نبایدهای آرایشی برای خانم های عینکی

 

حتی با وجود محبوبیت بسیار زیاد عینک در بین فشن آرتیست ها، باز هم محدودیت هایی در حوزه آرایش و گریم وجود دارد. مطمئنا با وجود یک جفت قاب ضخیم و مربعی، داشتن ظاهر شیک می تواند کمی دشوار باشد. اما ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم که از 8 نباید آرایشی برای خانم های عینکی به دور باشید. با وب سایت رژلب همراه باشید.


1. پرهیز از سایه چشم تیره


از آرایش چشم تیره و اسموکی به هنگام استفاده از عینک خودداری کنید. چرا که سایه چشم تیره در زیر عینک می تواند چشمان شما را بیش از حد تاریک جلوه دهد. در مقابل، سعی کنید از سایه چشم روشن استفاده نمایید. جتی می توانید از ترکیب دو رنگ روشن و متوسط برای پشت پلک ها استفاده کرده و سپس به خوبی فید نمایید.


2. اجتناب از سایه چشم همرنگ با قاب عینک


استفاده از سایه های همرنگ با قاب عینک، باعث می شود عینک با چشم های شما در هم آمیخته شود و حالت جذابی را به دنبال نخواهد داشت. در بهترین حالت ممکن باید از سایه چشمی استفاده کنید که حداقل دو یا سه درجه از رنگ قاب عینک تان روشن تر باشند. البته در صورتی که از عینک هایی با قاب روشن و کرم استفاده می کنید، می توانید از سایه چشم خاکستری، قهوه ای یا رنگ های مشابه استفاده نمایید. در کنار سایه چشم، از خط چشم برای جلوه بیشتر چشم ها استفاده نمایید.

 


3. جلوگیری از به هم چسبیدن مژه ها هنگام ریمل زدن


مطمئن شوید مژه های شما هنگام ریمل زدن به هم نمی چسبند تا چشمان شما به طور گسترده به نظر برسد.


4. خودداری از زدن ریمل روی مژه های پلک پایین


زدن ریمل روی مژه های پلک پایین می تواند در کنار استفاده از عینک کمی مشکل باشد. علاوه بر این، چشم های شما را خسته نشان می دهد.


5. توجه ویژه به پوست پلک


هرگز با خود فکر نکنید که استفاده از عینک می تواند پوششی برای مشکلات پوستی شما باشد. برعکس، باید توجه بیشتری به آن نشان دهید؛ چرا که عینک باعث می شود نواحی چشم شما در مرکز توجه باشد. برای پلک های خود از یک کانسیلر مناسب استفاده نمایید تا سیاهی و پف آن به خوبی برطرف شود.

 

نکات میکاپ خانم های عینکی


6. پرهیز از اشتباهات رایج هنگام استفاده از کانسیلر


استفاده از عینک می تواند سیاهی و تیرگی دور چشم را بیشتر جلوه دهد. برای جلوگیری از این مشکل باید به درستی از کانسیلر استفاده نمایید. اگر تیرگی دور چشم های شما زیاد است، ابتدا آن را با کانسیلر زرد یا نارنجی بپوشانید و سپس روی آن از کانسیلر یک درجه روشن تر از رنگ پوست خود استفاده نمایید.


7. رعایت قوانین خط چشم


توجه داشته باشید که قاب عینک ضخیم، خط چشم ضخیم می طلبد و به همین ترتیب، قاب عینک نازک، خط چشم نازک می طلبد. در صورتی که برعکس این قانون را پیش بگیرید، چشمان شما به طرز بدی نشان داده خواهد شد.


8. طراحی ابروها


بعضی اوقات ما آنقدر روی آرایش چشم ها تمرکز می کنیم که طراحی ابروها را به کل از یاد می بریم. به یاد داشته باشید که طراحی ابروها به اندازه آرایش چشم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ابروهای شما کم پشت است، داخل آن را با سایه ابرو یا مداد ابرو پر کنید. از ژل ابرو نیز می توانید برای فرم دادن به تارهای ابرو استفاده نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: