یکشنبه 10 فروردین 1399 - 13:47:12

چگونه ریمل ابرو بزنیم؟

 

آموزش صحیح زدن ریمل ابرو

طراحی ابرو با استفاده از ریمل ابرو

 

طرز صحیح استفاده از ریمل ابرو

 


در این آیتم از سری مقالات وب سایت رژلب، قصد داریم به آموزش زدن ریمل ابرو بپردازیم. همان طور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره کردیم، ریمل ابرو یکی از بهترین گزینه های طراحی ابرو در خانه است که جلوه زیبا و طبیعی را نیز به همراه دارد. پس در ادامه مطلب چگونه ریمل بزنیم، با ما همراه باشید.


امروزه حالت ابروهای طبیعی بسیار روی مد هستند و دیگر خبری از ابروهای تیغ زده یا خیلی تیره نیست. استفاده از برخی لوازم آرایشی مانند مداد ابرو یا انواع ژل ابرو باعث تیره به نظر رسیدن ابرو می شوند که هیچ سنخیتی با مد روز ندارند. به همین دلیل، استفاده از ریمل ابرو بیشتر توصیه می شود. حال سوالی که پیش می آید این است که ریمل ابرو را چگونه بزنیم؟


درب ریمل ابرو را باز کنید. خواهید دید که برس محصول به مقدار زیادی ریمل ابرو آغشته شده است. اگر برس را به همین صورت که مقدار زیادی ریمل ابرو به آن آغشته شده روی ابروها بزنید، جلوه غیرطبیعی خواهد داشت. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم ابتدا یک سمت برس را به دهانه ظرف ریمل ابرو فشار دهید تا اضافات آن خارج شود. می توانید سمت دیگر برس را به همان شکل نگه دارید و اضافات آن را نگیرید تا زمانی که احتیاج به ریمل بیشتری داشتید، مورد استفاده قرار دهید.

 

آموزش زدن ریمل ابرو

 


همیشه ریمل ابرو را از قسمت میانی ابروها شروع به زدن کنید. قسمت ابتدایی ابروی شما باید همان حالت طبیعی خودش را داشته باشد و از زدن ریمل ابرو در این قسمت خودداری کنید. ریمل ابرو را در جهت رویش ابروها حرکت دهید و آن را تا قسمت انتهایی ادامه دهید. این کار را به آرامی انجام دهید تا پوست یا سایر نواحی به ریمل ابرو آغشته نشوند. توجه داشته باشید که تنها روی تارهای ابرو، ریمل بزنید.


پس از این که ریمل ابرو را تا انتهای ابروها زدیم، یک دور دیگر برس را به صورت عمودی روی تارهای انتهای ابرو می کشیم تا همه نقاط به خوبی به ریمل آغشته شوند. دوباره ریمل را در جهت رویش تارهای ابرو می زنیم تا ابرو در جای خود قرار گیرد. برای قسمت آرک نیز می توان یک دور برس را در جهت عمودی روی تارهای ابرو حرکت داد تا همه قسمت های آن به ریمل آغشته شود. دوباره ریمل را در جهت رویش تارها بزنید تا جلوه طبیعی تری داشته باشد.


برای انتخاب رنگ ریمل ابرو، همیشه به رنگ طبیعی تارهای ابرو و همچنین تناژ آن دقت داشته باشید. به طور کلی رنگ ریمل ابرو نباید بیش از دو درجه با رنگ ابروهای طبیعی شما اختلاف داشته باشد.


به همین راحتی، طراحی ابرو با استفاده از ریمل ابرو به پایان رسید. اگر ابروهای شما نقاط خالی بسیاری دارد، می توانید از ترکیب مداد ابرو و ریمل ابرو استفاده نمایید. از مداد ابرو برای پر کردن مناطق خالی استفاده کرده و با ریمل ابرو به ابروها نظم بدهید. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد زدن ریمل ابرو، آن را در قسمت نظرات منتشر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو باشند.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: