دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 - 16:59:17

چگونه رژلب مایع را بی عیب و نقص بمالید

 

طرز صحیح زدن رژلب مایع

مزایا و معایب رژلب مایع

 

طرز صحیح زدن رژلب مایع

 

 

مدت زمان زیادی از روی کار آمدن رژلب های مایع می گذرد و به همان اندازه، روز به روز طرفداران آن نیز افزایش پیدا می کند. اما این نوع رژلب ها در کنار مزایای بسیاری که دارند، خالی از معایب هم نیستند. به عنوان مثال، هنگام نوشیدن مقدار زیادی از رژلب روی لیوان منتقل می شود و این می تواند برای افراد ناخوشایند باشد. البته امروزه راهکارهای خوبی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد. رژلب های مایع انتخاب خوبی محسوب می شوند؛ آنها ماندگاری بالایی دارند، در انواع مات و شاین موجود می باشند و اکثر آن ها 24 ساعته هستند. در ادامه قصد داریم نحوه صحیح زدن رژلب مایع را به شما آموزش دهیم. پس با وب سایت رژلب همراه باشید.


1. مرطوب کردن لب ها


مرطوب کردن لب ها قدم بسیار مهمی است؛ چرا که اگر لب هایی خشک و پوسته پوسته داشته باشید، جلوه رژلب شما بسیار زشت و زننده خواهد بود. حتما چند دقیقه قبل از استفاده از رژلب مایع، بالم لب بزنید. حتی می توانید از اسکراب لب نیز برای از بین بردن پوسته های مرده لب استفاده نمایید. آسان ترین روش برای اسکراب لب، استفاده از شکر قهوه ای، روغن نارگیل یا روغن زیتون است. این مواد را خوب با هم ترکیب کنید و روی لب بکشید. اسکراب لب را می توانید هفته ای یکبار انجام دهید.


2. هایلایت کردن قسمت بالای لب


استفاده از هایلایتر برای قسمت بالایی لب باعث می شود لب شما برجسته و زیباتر به نظر برسد.

 

آموزش رژلب زدن


3. کشیدن خط لب


از یک خط لب همرنگ با رژلب مایع برای کشیدن خطوط لب استفاده کنید و درون آن را پر نمایید. این کار به دقیق زدن رژلب مایع بسیار کمک می کند؛ چرا که شکل لب ها از قبل مشخص شده است. شما می توانید برای داشتن لب هایی برجسته تر، خط لب را کمی بیرون از خط لب های اصلی خود بکشید. ترجیح ما این است که فرم اصلی لب ها را حفظ کنید و خط لب را خارج از خطوط اصلی نکشید.


4. استفاده از رژلب مایع


قلم رژلب مایع را در دست گرفته و از حرکات آرام برای پر کردن تمام نواحی لب استفاده کنید. اگر پیش از این مرحله از خط لب استفاده کرده باشید، زدن رژلب مایع سریع تر و راحت تر صورت خواهد گرفت. رژلب مایع را ابتدا روی خطوط خارجی لب ها بکشید و در نهایت قسمت های درونی را پر کنید.


5. استفاده از کانسیلر


اگر احساس می کنید رژلب مایع خود را خیلی دقیق نزده اید یا از خطوط بیرون زده اید، اصلا نگران نباشید. نیازی نیست که در حرفه آرایشگری مبتدی باشید تا حتما از کانسیلر برای تصحیح رژلب استفاده نمایید؛ بدانید که حتی افراد حرفه ای نیز پس از زدن رژلب از کانسیلر برای رفع ایرادات خود به کار می برند. کانسیلر مایع را با استفاده از براش کوچک و سفت، در اطراف خط لب بکشید.

 

آموزش زدن رژلب


6. استفاده از هایلایتر در مرکز لب ها


استفاده از اندکی هایلایتر روی مرکز لب های می تواند جلوه خیره کننده ای ایجاد کند. نوک انگشت سبابه خود را به کمی هایلایتر آغشته کنید و روی قسمت های میانی لب ها بکشید. در این کار نه خیلی افراط کنید که جلوه مصنوعی داشته باشد و نه این که خیلی کم استفاده کنید تا اصلا مشخص نباشد.


اگر بخواهید یک آرایش لب بی عیب و نقص داشته باشید، باید این 6 مرحله را سپری کنید. شاید در ابتدا کمی دشوار و زمان بر به نظر برسد؛ اما مطمئن باشید پس از کمی تمرین در کمترین زمان ممکن همه این مراحل را طی خواهید کرد. من افرادی را می شناسم که این 6 مرحله زدن رژلب مایع را در 5 دقیقه انجام می دهند. در این بین اگر نکات مربوط به زدن رژلب را نیز رعایت کنید، نتیجه به مراتب بهتری را دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، همیشه با سایه های روشن از رژلب تیره تر استفاده کنید. برعکس، اگر سایه تیره زده اید، رژلب های دارای تناژ روشن انتخاب بهتری می توانند باشند.


پس از مطالعه طرز صحیح زدن رژلب مایع، دست به کار شوید و امتحان کنید. می توانید نظرات خودتان را با ما و سایر کاربران سایت از طریق قسمت کامنت ها در میان بگذارید. منتظر نظرات سازنده شما هستیم.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: