چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 14:50:15

30 ایده برای رژلب با عکس

 

ایده هایی برای زدن رژلب

مدل رژلب 2020

 

30 ایده رژلب با عکس

 

 

در دنیای مد و فشن امروزی، زدن رژلب از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند و مدل های بسیاری برای آن وجود دارد. اگر شما هم تمایل دارید با انواع مدل های زدن رژلب آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مطلب 30 ایده برای رژلب با عکس را از دست ندهید. با وب سایت رژلب همراه باشید.


1. رژلب آمبره


در رژلب مدل آمبره، دور تا دور لب ها به رنگ تیره تر و قسمت های درونی لب به رنگ روشن تر رژلب زده می شود. این روش زیبا به ترکیبی کلاسیک از رنگ های مبتنی بر قرمز متکی است. شما می توانید برای دور لب ها از رنگ قرمز و برای قسمت درونی از رنگ هایی با تناژ صورتی استفاده کنید.

 

مدل رژلب آمبره


2. رژلب قرمز آلبالویی


تطبیق رژلب با لباس ها بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال، اگر قصد پوشیدن لباس قرمز دارید، می توانید از یک رژلب قرمز آلبالویی مات استفاده کنید. آرایش چشم روشن و اندک می تواند تکمیل کننده میکاپ شما باشد.

 

رژلب قرمز آلبالویی


3. رژلب بنفش


رژلب بنفش دارای پایه آبی و سرد است و باید با یک میکاپ گرم و زیبا مورد استفاده قرار گیرد تا توازن برقرار شده و دلپذیر باشد. شما می توانید از یک رنگ بنفش مایل به قرمز استفاده کنید و برای تکمیل شدن آرایش خود از ریمل مژه زیاد و مداد ابرو به کار ببرید.

 

رژلب بنفش


4. برق لب


لب های براق به رنگ طبیعی می تواند بسیار لطیف و مدرن به نظر برسد. اما برای جذاب تر شدن آرایش بهتر است از آرایش چشم تیره و اسموکی استفاده کرد.

 

مدل برق لب


5. رژلب ارغوانی


رژلب ارغوانی می تواند حس پرجنب و جوش بودن را با شما القا کند. این رنگ نوعی بنفش مایل به صورت است و در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد.

 

رژلب ارغوانی


6. رژلب زرشکی براق


برای ایجاد رژلب زرشکی بی عیب و نقص، ابتدا از یک مداد لب کمک بگیرید و خطوط را طراحی کنید. سپس داخل لب ها را با مداد پر نمایید و در نهایت با یک رژلب مایع زرشکی براق، جذابیت لب های خود را چند برابر کنید.

 

رژلب زرشکی براق


7. رژلب آدامسی


در یک جمله می توان گفت رژلب آدامسی،‌ صورتی ترین نوع رژلب است. خط چشم گربه ای بهترین تکمیل کننده میکاپ با رژلب آدامسی محسوب می شود.

 

رژلب آدامسی


8. رژلب طلایی


رژلب طلایی می تواند ظاهری جالب و دلپذیر برای میکاپ فانتزی و فشن رقم بزنند. بهتر است در کنار رژلب طلایی، میکاپ خود را با یک خط چشم معمولی و ریمل تکمیل کنید.

 

رژلب طلایی


9. رژلب هلویی براق


البته که جنیفر لوپز در هر رنگ رژلبی، جذاب و خیره کننده به نظر می رسد. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم که رژلب هلویی براق بسیار جذاب و سکسی است.

 


10. رژلب تمشکی مات


اگر پوست شما روشن است، رژلب تمشکی همراه با رژگونه صورتی ملایم می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

 

رژلب تمشکی مات


11. رژلب قرمز مات


نکته اصلی استفاده از رژلب قرمز روشن و مات این است که باید بدون هیچ گونه عیب و نقصی اجرا شود. پس علاوه بر این که دقت زیادی صرف زدن رژلب قرمز مات باید به خرج دهید، توجه داشته باشید که لب هایتان دچار پوسته پوسته یا خشکی نشده باشد. همیشه قبل از زدن رژلب قرمز، لب های خود را اسکراب یا لایه برداری کنید.

 

رژلب قرمز مات


12. تطبیق لب ها و ناخن ها با رنگ طبیعی


همان طور که می دانید، امروزه رنگ های طبیعی بسیار پرطرفدار هستند. اگر شما هم طرفدار سادگی و رنگ های جذاب طبیعی هستید، مانند تصویر رنگ لب ها و ناخن هایتان را با رنگ طبیعی مانند هلویی روشن پوشش دهید.

 

رژلب طبیعی


13. رژلب سرخابی


رژلب سرخابی نیز یک ظاهر پرجنب و جوش همانند دمی لواتو برای شما رقم می زند.

 

رژلب سرخابی


14. رژلب آلویی


رژلب آلویی معمولا بسیار چشمگیر و جذاب است. رژلب آلویی را می توانید همراه با پوست تیره و گونه هایی به رنگ هلویی براق به کار ببرید تا تاثیر شگرفی در نگاه اطرافیان ایجاد شود.

 

رژلب آلویی


15. رژلب ارکیده براق


رژلب ارکیده با درخشش بالایی که دارد، یک ظاهر فریبنده و خاص برای شما ایجاد می کند.

 

رژلب ارکیده براق


16. رژلب هلویی تیره


این رنگ رژلب با انواع پوست روشن، هماهنگی بسیار بالایی دارد. حتی می توانید از رنگ هلویی برای سایه چشم و رژگونه خود نیز استفاده کنید.

 

رژلب هلویی تیره


17. رژلب نارنجی


رژلب نارنجی مات انتخاب خوبی برای مواقعی است که تمایلی به آرایش غلیظ ندارید. می توانید در کنار این رنگ رژلب از خط چشم و ریمل استفاده کنید.

 

رژلب نارنجی


18. رژلب گیلاسی


این رنگ عمیق و دراماتیک است و یک درخشش عالی در پوست شما ایجاد می کند. رژلب گیلاسی را می توانید برای هر چه زیباتر و جذاب تر شدن پوست های روشن به کار ببرید.

 

رژلب گیلاسی


19. رژلب قهوه ای


شاید با خود گمان کنید که رژلب قهوه ای مدت زمان زیادی است که از دنیای مد و فشن خارج شده؛ اما ظاهرا با اجزای صورت صوفیا وورگارا بسیار تناسب دارد.

 

رژلب قهوه ای


20. رژلب آمبره قرمز براق


اگر به لب های جنیفر لوپز در این تصویر دقت کنید، متوجه می شوید که قسمت های بیرونی از قسمت های داخلی تیره تر هستند و با براقیت خاص و زیبایی که دارند، مانند آبنبات به نظر می رسند.

 

رژلب آمبره قرمز


21. رژلب زرشکی تیره


برای زدن این رنگ رژلب باید پوست روشنی داشته باشید. همچنین باید بقیه آرایش خود را تا جای ممکن روشن و طبیعی نگه دارید تا لب های شما تاثیرگذارترین بخش چهره شما باشند.

 

رژلب زرشکی تیره


22. رژلب زمردی


از رژلب زمردی می توانید برای میکاپ های فانتزی و فشن استفاده کنید. همان طور که می بینید، این رنگ با چهره ریحانا بسیار تناسب دارد؛ پس برای استفاده از رنگ زمردی باید پوست تیره رنگی داشته باشید.

 

رژلب زمردی


23. رژلب اسطوخودوسی


رژلب اسطوخودوسی، نوعی از صورتی روشن است که با انواع رنگ پوست تطابق دارد.

 

رژلب اسطوخودوسی


24. رژلب مسی


برای داشتن ظاهری خاص، همراه با رژلب مسی از رنگ تیره تر برای سایه چشم خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک رنگ برنز با پایه آجری می تواند بهترین تناسب را با رژلب مسی داشته باشد.

 

رژلب مسی


25. رژلب گوجه ای


برای افزایش ماندگاری رژلب گوجه ای، از یک مداد همرنگ برای پایه استفاده کنید. مارگو رابی، یکی از هنرپیشه های هالیوودی است که رنگ پوست او با رژلب گوجه ای تناسب بسیاری دارد.

 

رژلب گوجه ای


26. رژلب شرابی


رژلب شرابی از آن دسته رنگ هایی می باشد که از گذشته تاکنون طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

 

رژلب شرابی


27. رژلب قهوه ای روشن


وقتی صحبت از انتخاب آرایش ماجراجویانه می شود، رنگ رژلب قهوه ای روشن و براق زندایا مطرح می شود.

 

ایده رژلب قهوه ای


28. رژلب سیاه


این رنگ، تیره ترین رژلبی است که یک فرد می تواند روی لب هایش بزند. رژلب سیاه نیاز به صرف دقت بالایی برای زدن دارد و باید همراه با سایه چشم روشن یا دارای تناژ قرمز و بنفش مورد استفاده قرار گیرد.

 

رژلب سیاه


29. رژلب قرمز مخملی


رژلب قرمز مخملی می تواند به سفیدتر دیده شدن دندان های شما کمک کند. این رنگ را می توان با انواع رنگ های پوست مورد استفاده قرار داد.

 

رژلب قرمز مخملی


30. رژلب رز صورتی


رژلب به رنگ رز صورتی را می توان برای پوست روشن و با حداقل آرایش چشم به کار برد.

 

ایده رژلب صورتی

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: