جمعه 10 بهمن 1399 - 23:29:31

انواع رژگونه

 

رژگونه مناسب پوست چرب و خشک

کدام نوع رژگونه را انتخاب کنیم؟

 

انواع مختلف رژگونه

 

 

رژگونه یکی از مهمترین محصولات آرایشی است که می تواند به تقویت ظاهر و زیبایی شما کمک کند. برای آگاهی از انواع مختلف رژگونه، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. رژگونه را باید متناسب با نوع و رنگ پوست خود انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم رژگونه هایی که مناسب اکثر پوست ها هستند را به شما معرفی کنیم. با رژلب همراه باشید.


رژگونه پودری به رنگ هلویی یا صورتی


یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع رژگونه موجود در بازار است که درخشش بی نظیری به صورت می بخشد. البته باید با احتیاط رژگونه پودری صورتی یا هلویی را استفاده کنید؛ چرا که مصرف بیش از حد آن حالت مصنوعی و زننده به صورت می دهد. استفاده از این نوع رژگونه برای انواع پوست خشک و چرب مناسب است. چرا که با ترکیب جذابی که دارد، باعث درخشش هر چه زیباتر پوست می شود.

 

رژگونه پودری صورتی و هلویی


رژگونه کرمی


اگر به دنبال یک درخشش طبیعی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم رژگونه کرمی را امتحان کنید. رژگونه کرمی معمولا بافت چرب دارد و توصیه می شود بیشتر برای پوست خشک مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از رژگونه کرمی، درخشش شفافی روی پوست صورت ایجاد می کند و برای مدت طولانی ماندگاری دارد. همیشه سعی کنید مقداری از رژگونه کرمی را روی بینی و گونه ها بزنید تا چهره شما براق و لطیف به نظر برسد.

 

رژگونه کرمی


رژگونه مرواریدی


رژگونه های مرواریدی نیز چند سالیست که به بازار عرضه شده و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. این نوع رژگونه را می توانید به کمک براش روی گونه بزنید و سپس با انگشت فید کنید. رژگونه مرواریدی به دلیل داشتن روغن های مرطوب کننده، ماندگاری و درخشش بالایی داشته و منجر به رطوبت رسانی پوست نیز کمک بسیاری می کند.

 

رژگونه مرواریدی


پالت رژگونه رنگی


گریمورها و میکاپ آرتیست ها معمولا یک پالت رژگونه رنگی همراه خود دارند تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنند. این پالت معمولا دارای رنگ های روشن و تیره با تناژهای مختلف است تا مورد استفاده سلیقه های مختلف قرار گیرند.

 

پالت رژگونه رنگی و کاربردی


رژگونه شاین یا براق


رژگونه شاین یکی دیگر از انواع متداول رژگونه است که اگر می خواهید درخشش اضافی روی صورت داشته باشید، باید آن را انتخاب نمایید. با این حال، حتما باید هنگام استفاده از رژگونه براق احتیاط کنید تا بیش از حد استفاده نشود. براقیت بیش از حد صورت می تواند شما را مانند یک فاجعه جلوه دهد.

 

رژگونه شاین یا براق

 


امیدواریم از مطالعه مطلب انواع رژگونه نهایت استفاده را برده باشید. چنانچه شما هم تجربه جدیدی از انواع رژگونه دارید، آن را با ما و سایر کاربران از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: