سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 17:30:45

چگونه ریمل ابرو استفاده کنیم؟

 

نحوه صحیح استفاده از ریمل ابرو

انواع لوازم آرایشی کاربردی در طراحی ابرو

 

نحوه استفاده از ریمل ابرو

 

طراحی ابرو جزئی از روند آرایش و زیبایی است که به این زودی ها از مد نمی افتد. اگر تاکنون زمانی صرف طراحی ابروهای خود نمی کردید، حال فرصت خوبی است تا یاد بگیرید چگونه این کار را به نحو احسن انجام دهید. یکی از رایج ترین روش های طراحی ابرو، استفاده از ریمل ابرو است. شاید با خود فکر کنید که طراحی ابرو کار ساده ای است؛ اما گاهی اوقات به اندازه خط چشم مایع می تواند چالش برانگیز باشد. ابروها می توانند چهره شما را کاملا تغییر دهند. اگر آماده یادگیری طراحی کامل ابروها هستید ولی نمی خواهید گزینه های پیچیده را امتحان کنید، ما به شما استفاده از ریمل ابرو را توصیه می کنیم. در ادامه این مطلب با نحوه استفاده از ریمل ابرو آشنا خواهید شد. با وب سایت رژلب همراه باشید.


آموزش کامل استفاده از ریمل ابرو


برای شروع آماده هستید؟ اولین کاری که باید انجام دهید، این است که درب محصول را باز کنید. ریمل ابرو دارای فرمولاسیونی است که به راحتی روی تارهای ابرو قرار می گیرد و حجم آن را افزایش می دهد. علاوه بر این، ظاهری طبیعی و ضخیم ایجاد می کند. ریمل ابرو برای مصرف روزانه گزینه بسیار مناسبی است. ابتدا باید نوع آرایش ابروهای خود را انتخاب کنید؛ زیرا نحوه استفاده از ریمل ابرو به نوع ظاهری که می خواهید بستگی دارد. بنابراین نوع ابروهای طبیعی، حالت دار و ... خود را ابتدا مشخص نمایید.

 

آموزش صحیح استفاده از ریمل ابرو


انواع روش های استفاده از ریمل ابرو


چند روش مختلف استفاده از ریمل ابرو وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1. طراحی مدل ابروی طبیعی با ریمل ابرو

از ریمل ابرو با سایه ای استفاده کنید که نزدیک به رنگ ابروهای خود شما باشد. با استفاده از حرکات کوتاه رو به بالا، ابروهایتان را فرم دهید.

2. طراحی مدل ابروی پسرانه با ریمل ابرو

این مدل طراحی ابرو بسیار رواج دارد و نیاز به تلاش زیادی نخواهد داشت. از ریمل ابرو به رنگ روشن استفاده کنید و آن را رو به بالا و به داخل برس بکشید.

3. طراحی مدل ابروی حالت دار با ریمل ابرو

ابتدا قوس ابروهای خود را با مداد ابرو پر کنید. سپس ابروهای خود را با ریمل ابرو رو به سمت بالا برس بکشید.


روش استفاده از دیگر انواع لوازم آرایش ابرو


علاوه بر ریمل ابرو، محصولات متنوع دیگری برای طراحی ابرو وجود دارند که هر یک کارایی منحصر بفردی داشته و متناسب با نیاز شخص مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به انواع لوازم آرایش ابرو اشاره خواهیم کرد تا در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید.

ژل ابرو

اگر می خواهید طراحی ابروی شما برای مدت زیادی ماندگاری داشته باشد، از ژل ابرو استفاده نمایید. ژل ابرو معمولا ضد آب بوده و دوام 48 ساعته دارد. ابتدا با استفاده از مداد یا ماژیک ابرو، مناطق خالی و پراکنده را پر کنید. سپس با استفاده از قلموی زاویه دار که به ژل ابرو آغشته شده است، ابروهایتان را طراحی نمایید.

 

ژل ابرو و مداد ابرو

 

مداد ابرو

مداد ابرو یک روش کلاسیک برای طراحی ابروها است. استفاده از این ابزار نه تنها آسان است، بلکه کنترل زیادی به شما می دهد. از نوک مداد می توانید برای فرم دادن به قوس و دنباله ابروها استفاده کنید و روی تارهای ابرو سایه ایجاد نمایید.

ماژیک ابرو

کاربرد ماژیک ابرو نیز مانند مداد ابرو است و به شما در طراحی ابروها کمک بسیاری می کند. خروجی کار با ماژیک ابرو مانند تاتو می باشد و رنگ تیره تری دارد.

 

ماژیک ابرو و هایلایتر ابرو

 

هایلایتر ابرو

در طراحی ابرو باید به همه نکات اعم از ریز و درشت توجه داشته باشید. زیر ابروهای شما یکی از مهمترین قسمت هایی است که به صورت شما درخشش فوق العاده ای می دهد. همیشه قسمت زیر ابروهایتان را هایلایتر بزنید. برای هایلایت ابروها می توانید از همان هایلایتری که برای بالای گونه و لب استفاده می کنید، به کار ببرید. استفاده از کانسیلر به رنگ یک یا دو درجه روشن تر از پوست نیز می تواند کمک شایانی به هایلایت کردن زیر ابروها کند.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: