دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 20:38:17

معرفی دوره های PhiNesse

 

کلاس آموزش آرایشگری فی آکادمی

فینس چیست؟

 

دوره آموزش آرایشگری PhiNesse

 

 

امروزه آرایش کردن دیگر یک روند زودگذر نیست و در واقع نیاز به مهارت و وقت زیادی دارد. اما متاسفانه دستیابی به نتایج همیشه هم آسان نیست. PhiNesse یکی از بزرگترین مراکز زیبایی در آکادمی فی است که باعث می شود چهره شما بدون زحمت زیاد، بی نقص به نظر برسد. مراقبت صحیح از پوست نقش بسزایی در زیبا جلوه کردن چهره دارد. اما این چیزی است که بسیاری از افراد آن را فراموش کرده اند یا حتی وقت کافی برای آرایش کردن ندارند. در عوض، ما برای پنهان کردن نواقص صورت می توانیم به آرایش تکنیک PhiNesse تکیه کنیم. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم به کلیه نکات پیرامون فینس بپردازیم. با ما همراه باشید.


PhiNesse چیست؟


PhiNesse یک روش درمانی در مورد ارائه دستورالعمل های آرایشی و مشاوره به مشتریان از گروه های سنی مختلف است. در این دوره آموزشی در مورد استفاده صحیح از ابزارهای آرایشی، تجهیزات و کاربرد محصولات آرایشی متناسب با نیاز مشتریان صحبت می شود و توصیه ها و راهنمایی های لازم ارائه می گردد. برای انجام این روش، لازم است سلامت، ایمنی و بهداشت موثر در طول کار حفظ شود.

 

بهترین دوره آموزش آرایشگری


کارهایی که طی دوره آموزشی PhiNesse انجام می شود


در ادامه به اصول و مباحث آموزشی در روش PhiNesse آشنا خواهید شد.

تکنیک های مشاوره

در تکنیک های مشتری شما می آموزید که ابتدا نیاز مشتری را در نظر بگیرید و رضایت وی را کاملا جلب نمایید. در مورد انتظارات مشتری و همچنین مراقبت های بعد از فینس نیز خواهید آموخت. استفاده از طیف وسیعی از اصطلاحات مربوط به برنامه آرایش نیز به شما آموزش داده می شود.

برنامه ریزی

در مورد استفاده از هر یک از لوازم آرایشی و تجهیزات نظیر ابزار و براش ها، کیت آرایشی شامل براش ها و مژه مصنوعی های دست ساز، پرایمرها، انواع کانسیلرهای رنگی و معمولی، انواع فوندیشن و کرم پودر، سایه چشم کرمی و پودری، ریمل چشم و ابرو، انواع مداد آرایشی، استفاده از انواع رژلب مایع و جامد و همچنین برق لب و ... آموزش های لازم ارائه می گردد.

نشانه های منع مصرف مشتریان که ممکن است از فینس جلوگیری کند

افرادی که بیماری های شدید پوستی دارند، دارای عفونت چشم، ورم ملتحمه، اختلالات باکتریایی، تبخال، التهاب یا ورم پوست، التهاب یا تورم غیرمستقیم، آکنه شدید، جوش، زگیل، عفونت انگلی، تست پچ مثبت، کبودی شدید، پوست فوق حساس، بریدگی و ساییدگی پوست هستند، مجاز به استفاده از روش PhiNesse نمی باشند.

نشانه های منع مصرف مشتریان که ممکن است فینس را محدود کند

اسکار یا جای زخم، اگزما جزئی، پسوریازیس جزئی، التهاب جزئی پوست، هایپر کراتوز، حساسیت های پوستی و ... از جمله مواردی هستند که احتمال محدود کردن روش فینس را فراهم می کنند.

تجزیه و تحلیل پوست

کنترل پوستی در کلیه مناطق پوست صورت و گردن، محافظت از چشم ها، اطلاع کامل از شرایط و ویژگی های پوستی، برنامه های درمان پوست، انتخاب مناسب ترین نوع درمان، معرفی محصولات درمانی مناسب، جلوگیری از وخیم شدن شرایط پوستی، مراقبت های بعد از درمان پوست، نیاز به درمان های بعدی از جمله کلیه تجزیه و تحلیل هایی خواهند بود که در مشاوره های ارائه می شود.

 

کلاس PhiNesse


مراقبت های بعد از درمان PhiNesse


- شما می توانید آرایش خود را صبح انجام دهید و کل روز آن را روی صورت خود نگه دارید؛ اما شب قبل از خواب حتما باید صورت تان را با شوینده ملایم شستشو دهید و تونر مصرف نمایید.
- صورت خود را با یک شوینده عاری از صابون بشویید تا صورت از هر گونه میکاپ و آلودگی پاکسازی شود. اگر پوست شما چرب است، به دنبال شوینده های فوم یا ژل طور باشید که نتایج بهتری را برای شما به دنبال دارند. پس از این که صورت خود را شستید، از یک کرم مرطوب کننده یا کرم مخصوص شب روی پوست خود استفاده نمایید. کرم را به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید تا بهترین نتایج حاصل شود.
- صورت خود را هفته ای دو یا سه مرتبه با کلینزر مخصوص نوع پوست خود شستشو دهید. از آنجایی که آرایش در عمق پوست نفوذ می کند و ممکن است پسماندهای آن داخل خطوط پوست بماند، استفاده از کلینزر به پاکسازی کامل آن کمک بسیاری می کند.
- برای پاک کردن آرایش چشم، همیشه از پاک کننده های مخصوص همین کار استفاده نمایید. برای برطرف کردن تیرگی یا کبودی زیر چشم می توانید از ژل آلوئه ورا استفاده نمایید.
- امروزه اکثر افراد از رژلب ها با دوام و ماندگاری بالا استفاده می کنند که پاک کردن آن می تواند مشکل باشد. برای پاک کردن رژلب های بادوام و 12 یا 24 ساعته از پاک کننده مخصوص لب استفاده کنید. این کار را به آهستگی انجام دهید تا لب ها دچار پارگی یا ترک نشود.

 

دوره آموزش فینس در فی آکادمی

شما می توانید دوره های آموزشی فینس را نزد آکادمی فی PHIACADEMY و بهترین پیگمنت آرتیست های این کمپانی به مدیریت و تحت نظر آقای برانکو بابیچ بگذرانید. در ادامه به سطوح علمی مختلف هنرجویان و استادان این کمپانی خواهیم پرداخت.

آرتیست Artist

آرتیست به هنرجویی گفته می شود که دوره آموزشی فینس را که تحت نظر کرفت مستر برگزار شده، به خوبی پشت سر گذاشته و موفق به کسب مدرک شده است. پس از این دوره، هر آرتیست موفق به کسب کد، شماره گواهی و لوگو در سایت می شود. اگر آرتیست بخواهد در کار خود پیشرفت کند و به مدارج بالاتر دست یابد، باید سخت تلاش کند و نمونه کارهای باکیفیت بسیاری از خود منتشر نماید. همچنین باید خود را در همه تکنیک های جدید بروزرسانی کند. برای این که آرتیست بتواند به سطح بعد ارتقا پیدا کند، حداقل 6 ماه باید صبر و تلاش کند. پس از این زمان اگر همه استادان تایید کنند، می تواند عناوین بالاتر را کسب نماید.

رویال آرتیست Royal Artist

هر آرتیستی که حداقل به مدت 6 ماه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد و نمونه کارهای خود را منتشر کند، در صورت تایید استادان بالارتبه می تواند به این عنوان دست یابد. پیگمنت آرتیست هایی که معتقدند آثار و نمونه کارهای آن ها به قدر کافی خوب است، می توانند 5 مورد از برترین اثرهای خود را به آدرس ایمیل فی آکادمی ارسال کنند. سپس کارشناسان تایید می کنند که آیا شخص استحقاق کسب رتبه بالاتر را دارد یا خیر. با تبدیل شدن به یک رویال آرتیست، شما یک لوگو جدید دریافت می کنید و همراه با اطلاعات جدید روی سایت قرار می گیرید. رویال آرتیست با ساخت ویدئوهای آموزشی و اقدام به برگزاری ورکشاپ ها می تواند شانس خود را برای دستیار استاد شدن محک بزند. همچنین، یک رویال آرتیست می تواند در صورت داشتن هنرجویان زیاد، به عنوان دستیار در کنار استادان به فعالیت بپردازد.

دستیار مستر Master Assistant

دستیار مستر یک آرتیست فعال و به عنوان همراه استادان بالارتبه شناخته می شود. دستیار به هنرجویان هنگام کار عملی کمک می کند. همچنین در صورت صلاح دید استادان بالارتبه، می تواند آموزش دوره های تئوری را نیز به عهده بگیرد. وی می تواند سخنرانی هایی را در رابطه با آموزش و همچنین توصیه هایی را جهت پیشرفت دانشجویان ارائه دهد. دستیار مستر بسته به کشور زندگی خود و اینکه آیا تعداد کافی از هم رده های وی در آنجا وجود دارد، توسط آکادمی به عنوان کرفت مستر انتخاب می شود.

کرفت مستر Craft Master

وظیفه کرفت مستر نیز این است که به هنرجویان کمک کند تا از تمام سطوح عبور کرده و موفق به دریافت گواهینامه شوند. ایشان می تواند علاوه بر انتقال دانش خود به هنرجویان، نظراتی در مورد رنگدانه ها، انواع پوست، ابزار، بهداشت و غیره نیز ارائه کنند. کرفت مستر موظف است نوآوری ها و سخنرانی هایی را که لازم می داند را به دستیار مستر ارائه کند و یک فیلم روی مدل زنده در آکادمی ضبط کند. کرفت مستر در صورت تایید برانکو بابیچ می تواند به سطح بالاتر صعود کند.

گرند مستر Grand Master

کرفت مستری که بیش از 100 هنرجو در یک سال داشته باشد و بیش از یک سال در منصب خود مانده باشد، می تواند به آخرین رده فی آکادمی یعنی استاد بزرگ دست یابد. استاد بزرگ باید یک سبک منحصر بفرد و جدیدی از خود ارائه دهد که توسط داوران پذیرفته شود. هر کرفت مستری که تکنیک منحصربفرد خود را ایجاد کند یا به پیشرفت تکنیک های موجود کمک کند،‌ شایسته دستیابی به عنوان گرند مستر را خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: