سه شنبه 20 خرداد 1399 - 20:48:51

هایلایتر و 7 جایی که باید استفاده کرد

 

مراحل استفاده از پرایمر

کاربردهای پرایمر چیست؟

 

هایلایتر و 7 جایی که باید استفاده کرد

 

 

اگر می خواهید پوستی همواره جذاب و درخشان داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از هایلایتر استفاده کنید. هایلایتر یکی از انواع لوازم آرایش بوده که اخیرا طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است. استفاده از هایلایتر باعث می شود عمق نور در چهره شما ایجاد شده و تقارن ایجاد می کند. اگر شما هم تمایل به استفاده از هایلایتر دارید اما نمی دانید آن را چگونه استفاده کنید پیشنهاد می دهیم مطالعه ادامه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید.


چگونه می توان از هایلایتر استفاده کرد


برای استفاده از هایلایتر چند مرحله وجود دارد که رعایت تمامی آنها به نتیجه نهایی کمک بسیاری خواهد کرد.

مرحه یک: استفاده از پرایمر

قبل از استفاده از هایلایتر باید زیرساز آرایشی استفاده کنید. استفاده از زیرساز مانند پرایمر به درخشان تر شدن ظاهر شما کمک بسیاری خواهد کرد. مقداری پرایمر را روی پوست زده و با دست پخش کنید. پرایمر به افزایش ماندگاری آرایش شما در طول روز نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

 

هایلایت و کانتورینگ صورت

 

مرحله دو: استفاده از فوندیشن

پس از اینکه پرایمر را روی پوست زدید، وقت آن است که فوندیشن یا کرم پودر را استفاده کنید. فوندیشن باعث می شود ناهمواری ها و رنگ پوست صاف و یک دست و آماده پذیرش هایلایتر شود.

مرحله سه: استفاده از پودر فیکس

شما با کمک پودر فیکس مانع از ماسیده شدن فوندیشن بر اثر تعریق خواهید شد. پودر فیکس را باید پس از زدن فوندیشن مصرف کرد. روش کار به این صورت است که یک براش مخصوص را آغشته به مقداری پودر فیکس کنید و آن را روی تمام نواحی پوست بزنید.

مرحله چهار: استفاده از رژگونه

به طور قطع چهره شما به کمی رنگ نیاز خواهد داشت که این کار را می توانید با کمک رژگونه انجام دهید. برای نتیجه بهتر می توانید گونه های خود را کانتور کنید. به این صورت که با استفاده از یک براش کمی فوندیشن برنزه را زیر استخوان گونه بزنید و آن را فید کنید. سپس رژگونه هلویی یا صورتی را روی سیب گونه های خود بزنید. در نهایت نیز با استفاده از یک براش تمیز مرز بین رژگونه و کانتور را فید کنید.

مرحله پنجم: استفاده از هایلایتر

حال زمان استفاده از هایلایتر فرا رسیده است. یک براش متوسط تمیز بردارید و آغشته به هایلایتر کنید. هایلایتر را می توانید روی اجزای مختلف چهره به کار ببرید که در ادامه به توضیح کامل آن خواهیم پرداخت.

 

طرز استفاده از هایلایتر


انواع کاربردهای هایلایتر


هایلایتر را می توان در نقاط مختلف چهره و بدن استفاده کرد.

1. استفاده از هایلایتر برای کوچک تر نشان دادن بینی

یکی از ترفندهای کوچک تر نشان دادن بینی، استفاده از روش های کانتورینگ و هایلایتر است. روش کار به این صورت می باشد که تیغه های اطراف بینی را کانتور کرده و روی بینی هایلایتر بزنید. سپس مرز بین کانتور و هایلایتر را خوب فید کنید تا جلوه طبیعی داشته باشد.

2. استفاده از هایلایتر روی گونه

برای برجسته کردن گونه ها می توانید از هایلایتر در کنار کانتور استفاده کنید. همانطور که قبلا گفتیم، ابتدا کانتور را زیر استخوان گونه زده و روی آن رژگونه می زنیم. هایلایتر را نیز روی استخوان گونه و درست بالای رژگونه به کار می بریم.

3. استفاده از هایلایتر بالای استخوان ابرو

به کار بردن هایلایتر بالای استخوان ابرو باعث می شود چهره شما درخشان و بشاش تر جلوه کند. برای این کار کافی است مقداری هایلایتر در امتداد دم ابرو بزنید و آن را خوب فید کنید.

4. استفاده از هایلایتر زیر استخوان ابرو

به کار بردن هایلایتر زیر استخوان ابرو باعث افزایش فاصله بین چشم و ابرو شده و چشم ها را پر فروغ تر جلوه می دهد.

 

هایلایت صورت

 

5. استفاده از هایلایتر در گوشه چشم

برای داشتن چشم های درشت و جذاب، پیشنهاد می دهیم حتما این ترفند را به کار ببرید. زدن هایلایتر در گوشه چشم را در مرحله آخر از سایه چشم انجام دهید.

6. استفاده از هایلایتر روی لب بالا

به کار بردن هایلایتر روی لب بالا باعث برجسته به نظر رسیدن لب ها خواهد شد. کافی است پس از زدن رژلب، مقداری هایلایتر را با استفاده از براش نازک روی لب بالا بزنید.

7. استفاده از هایلایتر روی استخوان ترقوه

هر گاه قصد پوشیدن لباس دکلته را داشتید، از ترفند هایلایتر و کانتورینگ برای زیبا جلوه دادن بالا تنه خود استفاده کنید. روش کار به این صورت است که زیر استخوان ترقوه را کانتور کرده و خوب فید کنید. سپس از کمی هایلایتر برای قسمت بالای استخوان ترقوه استفاده کنید تا به این صورت بدن فرم استخوانی تر و جذاب تری به خود بگیرد.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: