سه شنبه 14 بهمن 1399 - 12:14:16

تفاوت پرایمر و فاندیشن

 

پرایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

تفاوت بین پرایمر و فاندیشن

 

تفاوت پرایمر و فاندیشن

 


خلاقیت و نوآوری باعث شده صنعت زیبایی با سرعت بالایی تحول پیدا کند. در حالی که این یک خبر عالی است؛ اما باعث سردرگمی بسیاری در بین کاربران، به خصوص مبتدیان شده است. یکی از همین نوآوری‌ ها، پرایمر است. پرایمرها خود دارای انواع مختلفی از جمله بی بی کرم، سی سی کرم و دی دی کرم هستند که تفاوت بین آن ها کاملا گیج کننده است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران تفاوت بین پرایمر و فاندیشن را به خوبی متوجه نشده اند و نمی دانند چه موقع باید از آنها استفاده کنند. از این رو تصمیم گرفتیم تا با ارائه این مطلب، فرق بین پرایمر و فاندیشن را به شما توضیح دهیم.


پرایمر چیست؟


پرایمر محصولی است که قبل از هر محصول دیگر روی پوست استفاده می شود. از این رو به عنوان پایه آرایش عمل می کند. پرایمر به پوست رنگ نمی دهد و قوام آن مانند سرم است. اگرچه استفاده از پرایمر بسیار مهم است؛ اما همه آرایش را شامل نمی شود و پس از آن باید محصولات دیگری را نیز به کار برد. استفاده از پرایمر به افزایش مدت زمان ماندگاری آرایش کمک می کند. این محصول سطح پوست را یکنواخت می کند.

 

پرایمر چیست و چه کاربردی دارد؟


فاندیشن چیست؟


فاندیشن یا کرم پودر مایع، به رنگ پوست شباهت داشته و پس از پرایمر مورد استفاده قرار می گیرد. از یک قوام ضخیم تر برخوردار است و برای ایجاد پوستی صاف و یکدست کاربرد دارد. در عین حال، لکه ها و قرمزی های پوست را نیز به خوبی می پوشاند.


شباهت بین پرایمر و فاندیشن


هر دو محصول جزء زیرساز های آرایشی محسوب می شوند.

 

فاندیشن چیست و چه کاربردی دارد؟


تفاوت بین پرایمر و فاندیشن


پرایمر قبل از هر محصول دیگر مورد استفاده قرار می گیرد؛ از این رو به آن پایه آرایش می گوییم. فاندیشن اما برای پوشش دهی و رنگ دهی به پوست کاربرد دارد و پس از پرایمر مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که از پرایمر برای کمک به افزایش ماندگاری آرایش و همچنین یکنواخت و نرم تر شدن پوست استفاده می شود، فاندیشن برای صاف و یکدست کردن پوست کاربرد دارد. علاوه بر این، برطرف کننده جای جوش و هر گونه قرمزی نیز است.

 

 

فوندیشن پرایمر نوع محصول
انواع مختلفی از فوندیشن پودری، مایع و موس وجود دارد. پس از زدن پرایمر، فوندیشن را روی پوست می زنیم. محصولی است که پیش از هر لوازم آرایشی به کار برده می شود. اساس و پایه آرایش است. تعریف
پوشش دهی پوست - برطرف کردن جای جوش و قرمزی افزایش ماندگاری آرایش - صاف و یکدست کردن پوست و آماده پذیرش کرم پودر کاربرد
مقداری فوندیشن را روی پوست زده و با بیوتی بلندر فیکس کنید روی پوست تمیز زده و با انگشت پخش شود نحوه استفاده

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: