چهارشنبه 09 مهر 1399 - 16:52:34

چگونه با آرایش چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

 

نحوه درشت نشان دادن چشم ها با آرایش

آموزش صحیح آرایش چشم های ریز

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

آموزش درشت نشان دادن چشم های ریز با آریش

استفاده از سایه چشم برای درشت تر نشان دادن چشم ها

نکات بزرگتر نشان دادن چشم های ریز با آرایش

 

در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم به شما بگوییم که چگونه با آرایش چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟ پس اگر شما هم حالت چشم های ریز دارید و قصد دارید آن را بزرگتر جلوه دهید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.


آموزش درشت نشان دادن چشم های ریز با آریش


کار خود را با مداد هایلایتر برای گوشه های داخلی پلک شروع می کنیم. به این صورت که مداد را داخل لثه پلک پایین کشیده و با آن گوشه های داخلی پلک را نیز روشن می کنیم. همان طور که احتمالا می دانید، روشن کردن گوشه های داخلی پلک به ویژه لثه داخلی تاثیر زیادی در بزرگتر نشان دادن چشم ها دارد.
در مرحله بعد باید زیر ابروها و همچنین پشت پلک بالا تا میانه را نیز مداد هایلایتر بزنیم. سپس با استفاده از یک براش سر تخت اقدام به فید کردن این نواحی می کنیم. سپس از یک سایه چشم پودری به رنگ روشن برای پشت پلک استفاده می کنیم و با براش کل نواحی پشت پلک را پوشش می دهیم.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 


از یک سایه چشم قهوه ای تیره برای قسمت میانی پلک بالای چشم استفاده کرده و یک خط روی آن می کشیم. برای انجام این کار باید چشم ها را ببندیم. سپس چشم ها را باز می کنیم و یک خط روی قیمت میانی پلک با سایه قهوه ای می کشیم. این خط باید محوتر باشد. سپس با استفاده از همان براش، خطی که پشت پلک رسم کرده بودیم را رو به سمت بیرون پلک و به طرف ابروها فید می کنیم.
یک مداد چشم تیره قهوه ای یا مشکی بر می داریم و با آن یک خط در گوشه های خارجی پلک رسم می کنیم. این خط را به سمت داخل پلک امتداد می دهیم تا یک خط چشم دنباله دار باریک ایجاد شود. با همین مداد چشم یک خط نسبتا باریک در زیر پلک پایین نیز می کشیم. این خط باید تا یک سوم پلک پایین امتداد بیابد نباید کل پلک را در بر بگیرد.

 

استفاده از سایه چشم برای درشت تر نشان دادن چشم ها


در مرحله بعد از یک براش سرتخت و سفت برای فید کردن این مدل خط چشم استفاده می کنیم. خط چشم را خوب فید می کنیم تا با حالت محو که دارد منجر به بزرگتر نشان دادن چشم ها شود. در مرحله آخر از آرایش چشم ریز، می توان مقداری سایه چشم شاین به رنگ روشن برداشت و گوشه های داخلی چشم به علاوه قسمت مرکزی پشت پلک بالا را آغشته به آن کرد. از این رنگ سایه می توان برای قسمت زیر ابروها نیز استفاده کرد.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 


پس از این که طراحی چشم با استفاده از سایه و مداد چشم به اتمام رسید، از فر مژه برای حالت دار کرده مژه ها استفاده می کنیم. سپس مژه های پلک پایین و بالا را نیز ریمل می زنیم. ریمل زدن مژه های پایین به شما کمک می کند تا چشم ها را تا حد زیادی بزرگتر جلوه دهید.


نکات بزرگتر نشان دادن چشم های ریز با آرایش


در اینجا نکاتی برای بزرگتر نشان دادن چشم های ریز وجود دارد که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

از بین بردن پف دور چشم

یکی از عوامل کوچکتر نشان داده شدن چشم ها، پف ها یا بالشتک های اطراف آن هستند. اگر می خواهید چشم هایتان بزرگتر نشان داده شود، ابتدا باید کاری کنید تا این پف ها از بین بروند. ساده ترین روش برای از بین بردن پف دور چشم، استفاده از کیسه یخ است. می توانید چند قطعه یخ داخل کیسه پلاستیکی بریزید و آن را روی چشم ها به مدت 10 دقیقه قرار دهید. روش دیگر استفاده از چای کیسه ای خنک است. یک چای کیسه ای مرطوب را مدتی در یخچال قرار دهید تا سرد شود. سپس از آن برای از بین بردن پف چشم ها استفاده نمایید.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 

تاثیر ابروها در بزرگتر نشان دادن چشم ها

ابروهایی که حالت قوسی و مرتب دارند، یک خطای دید برای چشم های باریک و کوچک محسوب می شوند و می توانند آنها را بزرگتر جلوه دهند. برای این کار حسابی بالا و پایین ابروها را تمیز کنید و جاهای خالی ابرو را با استفاده از مداد یا سایه ابرو پر کنید. شکل قوس دار ابروها به شما کمک می کند تا چشم های خود را بزرگ تر جلوه دهید. سپس با استفاده از یک برس ابرو، تارهای آن را رو به سمت بالا شانه بزنید.

استفاده از کانسیلر مناسب برای بزرگتر نشان دادن چشم ها

توجه داشته باشید که رنگ سیاه می تواند چشم های شما را کوچک تر جلوه دهد. برای این که فرم چشم ها را بزرگتر جلوه دهید، باید از رنگ های روشن تر استفاده نمایید. استفاده از یک کانسیلر مناسب می تواند چشم های شما را بزرگتر و خوش حالت تر نشان دهد. به شرط این که از آن درست استفاده کنید. به کار بردن کانسیلر روشن در نواحی دور پلک می تواند تمرکز را روی مژه های تیره جلب کند و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن چشم ها شود.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش


هنگام انتخاب و خریداری کانسیلر سعی کنید سایه ای را انتخاب کنید که کمی روشن تر و گرم تر از رنگ پوست شما باشد تا ته رنگ های آبی یا بنفش را اصلاح کند. کانسیلر را با دقت روی پوست بزنید و با انگشت یا اسفنج تمیز فید کنید. زیر چشم و اطراف پلک همه جا را خوب کانسیلر بزنید تا یک پایه یکنواخت به دست بیاید.

تاثیر خط چشم نازک در بزرگتر نشان دادن چشم های ریز

یکی دیگر از ترفندهای بزرگتر نشان دادن چشم های ریز این است که از یک خط چشم فوق العاده باریک برای پشت پلک های خود استفاده کنید. خط چشم را بهتر است از نوع مایع انتخاب کنید و دنباله آن را کمی رو به سمت بیرون و بالا بکشید. گزینه هایی از خط چشم را انتخاب کنید که دارای نوک تیز تری باشند و دقت و کنترل شما را حین کشیدن خط چشم افزایش دهند.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 

تاثیر خط چشم پایین پلک در بزرگتر نشان دادن چشم ها

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای بزرگتر نشان دادن چشم ها انجام دهید این است که از خط چشم برای پلک پایین خود نیز استفاده کنید. اگر می خواهید دقت و کنترل کار را افزایش دهید، از مداد چشم مشکی برای پلک پایین خود استفاده نمایید. هیچ گاه مداد را در سرتاسر پلک پایین نکشید؛ زیرا باعث می شود فرم چشم هایتان گرد و پاندایی جلوه کند. در عوض، مداد چشم را فقط در قسمت خارجی پلک و تا قسمت میانی آن بکشید. می توانید از یک براش سر تخت یا حتی گوش پاک کن برای فید کردن یا اصلاح خط چشم خود استفاده کنید.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 

تاثیر استفاده از فرمژه در بزرگتر نشان دادن مژه ها

تقریبا اغلب خانم ها یک عدد فرمژه در کیف لوازم آرایشی خود دارند. پرپشت تر و حالت دار کردن مژه ها تاثیر زیادی در بزرگتر نشان دادن چشم ها دارد. برای این کار باید فرمژه را دقیقا روی خط رویش مژه ها قرار دهید و با حرکات آهسته و با احتیاط آن را حالت دار کنید. توجه کنید که فر مژه را نباید روی قسمت میانی یا خارج از خط بن مژه قرار دهید چون احتمال شکستگی تارهای مژه وجود دارد. با کمی تمرین و دقت خواهید توانست به بهترین نحو مژه هایتان را فر و حالت دار کنید. پس از این که از فرمژه استفاده کردید، از ریمل حجم دهنده و بلند کاره به رنگ مشکی استفاده کنید و مژه های پلک بالا و پایین را حسابی ریمل بزنید.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 

استفاده از سایه چشم قهوه ای برای بزرگتر جلوه دادن چشم ها

کشیدن یک خط محو با استفاده از سایه چشم قهوه ای در وسط پلک می تواند تاثیر زیادی در بزرگتر نشان دادن چشم های شما داشته باشد. همان طور که در مرحل بزرگتر نشان دادن چشم ها در آرایش به آن اشاره کردیم، پس از این که یک خط با سایه چشم قهوه ای روی وسط پلک کشیدیم، پلک را باز کرده و دوباره یک خط با سایه چشم قهوه ای روی قسمت میانی پلک ایجاد می کنیم.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 

تاثیر استفاده از مداد چشم رنگی در بزرگتر نشان دادن چشم ها

استفاده از رنگ های زنده مانند آبی، نقره ای و صورتی همراه با ریمل حجم دهنده و ابروهای قوس دار باعث می شود چشم های شما بزرگتر نشان داده شود. استفاده از یک رنگ تیره تر مانند مشکی یا قهوه ای در گوشه خارجی چشم های شما نیز باعث بزرگتر جلوه دادن چشم ها خواهد شد. فقط توجه داشته باشید که نباید از فرمولاسیون مات استفاده کنید. چون برعکس نمونه های شاین که نور را منعکس می کنند و چشم را بزرگتر نشان می دهد، نور را منعکس نخواهد کرد.

استفاده از ریمل حجم دهنده و بلند کننده در بزرگتر نشان دادن چشم ها

در امتداد مژه های پلک پایین و بالا از ریمل حجم دهنده و بلند کرده استفاده کنید. برای حجم بیشتر حتی می توانید ریمل خود را چند بار تمدید کنید.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 

استفاده از یک رنگ روشن برای گوشه داخلی چشم و زیر استخوان ابرو

به کار بردن یک سایه چشم روشن و شاین در گوشه های داخلی پلک و همچنین زیر استخوان ابرو باعث می شود چشم های شما جلوه بزرگتری داشته باشد. اگر پوست شما ته رنگ صورتی دارد، به دنبال رنگ های گرم و گلگون باشید. از یک نقطه کانسیلر اضافی در گوشه های داخلی استفاده کنید. همچنین استفاده از کانسیلر روشن در زیر استخوان ابرو نیز تفاوت زیادی در فرم چشم ها ایجاد خواهد کرد.

 

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خیلی خوبه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: