یکشنبه 13 مهر 1399 - 17:59:30

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی + عکس

 

آموزش زیرساز آرایش عروس

مراحل آرایش و خودآرایی عروس 

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

مرحله اول آرایش عروسی: استفاده از زیرساز مناسب

مرحله دوم آرایش عروسی: استفاده از کرم پودر مناسب

مرحله سوم آرایش عروسی: استفاده از کانسیلر

مرحله چهارم آرایش عروس: طراحی ابروها

مرحله پنجم آرایش عروس: تثبیت آٰرایش با پودر فیکس

مرحله ششم آرایش عروسی: آرایش چشم

مرحله هفتم آرایش عروسی: زدن رژگونه و هایلایتر

مرحله هشتم آرایش عروسی: آرایش لب ها

مرحله آخر آرایش عروسی: فیکس کردن میکاپ

 

 

در بسیاری از مواقع بخصوص حالا که اوج همه گیری ویروس کرونا است، بسیاری از عروس خانم ها تصمیم می گیرند که مراسم خود را کوچک تر و خودمانی برگزار کنند. به همین دلیل از رفتن به آرایشگاه امتناع می کنند. اگر شما هم قصد دارید در این شرایط کرونا مراسم جمع و جور عقد یا عروسی برگزار کنید و خودتان میکاپ آرتیست خود باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه مطلب آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی + عکس را از دست ندهید.
از آنجایی که مراسم عروسی و عقدکنان هر دختر بزرگترین روز زندگی وی محسوب می شود، باید از هر نظر بخصوص در حوزه میکاپ بهترین باشد. اگر می خواهید بهترین میکاپ زندگی خود را تجربه کنید، به طبع باید بهترین برندهای لوازم آرایشی را نیز تهیه نمایید. ما در این آموزش آرایش عروسی از برندهای معتبر جهانی همچون استی لودر، مک، بابی بروان، لامر، کلینیک و ... استفاده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.


مرحله اول آرایش عروسی: استفاده از زیرساز مناسب


آرایش عروسی باید بالاترین میزان ماندگاری روی پوست را داشته باشد. همچنین نباید پس از گذشت مدتی روی پوست شما برق بیفتد یا به اصطلاح آرایش ماسیده جلوه کند. برای مرحله اول از آرایش عروسی باید از پرایمر مناسب استفاده نمایید. برای این که بدانید چه پرایمری مناسب پوست شما است، ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید. افراد دارای پوست چرب باید از نوع پرایمری استفاده کنند که ترشح سبوم یا غدد چربی را کنترل کرده و چهره را براق نشان ندهد. برعکس، افراد دارای پوست خشک باید از نوع پرایمری استفاده کنند که پوست آنها را آبرسان و مرطوب کند و پس از مدتی خشک و پر از خطوط ریز جلوه ندهد. ما در این آیتم از پرایمر استی لودر استفاده کردیم.
پرایمر استی لودر یکی از بهترین پرایمرهای موجود در بازارهای جهانی است و دارای انواع مختلف برای پوست های متفاوت می باشد. اگر پوست شما مختلط است، یعنی در برخی نقاط چرب و در برخی نقاط دیگر صورت معمولی است، می توانید از دو نوع پرایمر استفاده کنید. پرایمر را با نوک انگشتان به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید تا گرمای پوست تان باعث جذب هر چه بهتر و زودتر محصول شود.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی

 


مرحله دوم آرایش عروسی: استفاده از کرم پودر مناسب


انتخاب کرم پودر برای آرایش عروسی می تواند کار بسیار دشواری باشد. اما اگر بهترین گزینه انتخاب شما است، ما به شما کرم پودر استی لودر را پیشنهاد می دهیم. مطمئن باشید هزینه بیشتری که بابت لوازم آٰرایش خرج می کنید، ارزش زیبایی و سلامتی پوست شما را خواهد داشت. کرم پودر استی لودر حاوی اس پی اف 10 است و اگر قصد دارید مدت زمانی را در فضای بیرونی بگذرانید یا برای عکاسی به باغ می روید، بهترین گزینه می باشد.
برای این که نتیجه بهتری از مصرف کرم پودر بگیرید، پیشنهاد می کنیم حتما به نوع و رنگ پوست خود توجه داشته باشید. شما می توانید دو رنگ کرم پودر از برند استی لادر را با هم ترکیب کنید تا رنگ مورد نظر پوست تان به دست بیاید. این کار را می توانید روس پشت دست خود انجام دهید و با استفاده از یک براش رنگ ها را خوب ترکیب نمایید. سپس روی پوست قرار داده و با ضربات آهسته فید کنید.
توجه داشته باشید که اگر لباس عروسی شما دارای یقه باز است، حتما از کرم پودر روی قسمت دکلته بدن و همچنین دست های خود نیز بزنید. اینکه رنگ پوست صورت شما با رنگ بدن شما متفاوت باشد، اصلا جلوه خوبی نخواهد داشت.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی


مرحله سوم آرایش عروسی: استفاده از کانسیلر


پس از اینکه زیرساز آرایش صورت را تا حدودی انجام دادیم، نوبت به استفاده از کانسیلر می رسد. استفاده از کانسیلر باعث می شود تمامی نقاط تیره مخصوصا دایره های تیره دور چشم پوشانده شود و چهره شما حالت بهتری بخصوص در تصاویر پیدا کند. شما می توانید علاوه بر دور چشم، از کانسیلر در سایر نواحی پوست مانند زیر استخوان فک و اطراف لب ها نیز استفاده کنید. کانسیلر را با استفاده از نوک انگشت خود فید کنید.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی


مرحله چهارم آرایش عروس: طراحی ابروها


گزینه های مختلفی برای طراحی ابروها هنگام آرایش عروسی وجود دارد؛ اما پیشنهاد ما به شما مداد هاشور ابرو از برند تام فورد است. رنگ مداد ابرو را باید با توجه به رنگ تارهای مو و ابرو انتخاب کنید. اگر موهای شما روشن است، رنگ ابروهای شما باید سه درجه تیره تر از رنگ موهایتان باشد. اگر رنگ موهایتان تیره است، رنگ ابروهایتان می تواند سه درجه روشن تر از رنگ موهایتان باشد.
برای طراحی ابروها ابتدا باید از قسمت آرک شروع کنیم و محدوده ابروها را مشخص نماییم. اگر طراحی ابروها را از قسمت ابتدایی ابروهای خود آغاز کنیم، جلوه بسیار مصنوعی ایجاد خواهد کرد. با حرکات آهسته و پراکنده، داخل ابروها را نیز پر کنید تا زیبا و طبیعی به نظر برسد. پس از اتمام طراحی ابروها می توانید با استفاده از یک براش طبیعی تارهای ابرو را برس بکشید تا رنگدانه ها در سرتاسر نواحی ابرو پخش شوند و شکل فید و جذابی به خود بگیرد. برای آخرین مرحله از طراحی ابروها از ریمل ابرو برند تام فورد استفاده کردیم.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی

 


مرحله پنجم آرایش عروس: تثبیت آٰرایش با پودر فیکس


هنگام انتخاب پودر فیکس نیز باید به نوع پوست خود توجه داشته باشید. استفاده از این محصول باعث می شود که دوام آرایش شما تا حد زیادی افزایش پیدا کند و پوست جلوه زیبا و مات داشته باشد. یک پد آرایشی پنبه ای را در دست گرفته و آغشته به مقداری پودر فیکس کنید. سپس با ضربات آهسته به روی پوست بزنید. تمامی قسمت های صورت به خصوص دور پلک را آغشته به پودر بیک کنید. این کار باعث می شود تا آرایش چشم شما نیز ماندگاری بالایی داشته باشد. پس از این که پودر بیک را با استفاده از پد روی کل نواحی پوست قرار دادید، چند دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود و سپس از یک براش بزرگ برای فید کردن آن استفاده کنید.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی


مرحله ششم آرایش عروسی: آرایش چشم


امروزه سبک های ملایم و اروپایی آرایش عروس بیشتر ترند هستند. برای انتخاب سایه چشم مناسب می توانید به سلایق و علایق خود رجوع کنید؛ اما اگر به دنبال ظاهری طبیعی و زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایه چشم به رنگ نچرال و ملایم است. ما در این آیتم از پالت کوچک سایه چشم از برند تام فورد استفاده کرده ایم. انگشت سبابه خود را آغشته به رنگ بژ شاین کنید و با آن پشت پلک را رنگ کنید. می توانید از یک براش کوچک استفاده کرده و همین رنگ را در گوشه های داخلی پلک نیز بزنید.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی


از یک رنگ سایه چشم بسیار روشن و مات برای استفاده در زیر استخوان ابروها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که این رنگ نباید شیمر یا درخشان باشد. سپس از یک رنگ سایه چشم قهوه ای استفاده کرده و برای قسمت پشت پلک و همچین گوشه های خارجی چشم استفاده نمایید. از همین رنگ می توانید برای پایین پلک نیز استفاده نمایید.
پس از این که انجام سایه چشم را به اتمام رساندیم، از خط چشم برای زیباتر شدن حالت چشم ها استفاده می کنیم. ما در این آیتم از خط چشم قهوه ای برند کلینیک استفاده کردیم. اما انتخاب رنگ خط چشم به سلیقه و سبک میکاپ خودتان بستگی دارند. شما بنا به تمایل خود می توانید خط چشم را فید کنید. امروزه خط چشم فید بیشتر ترند است؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم پس از اینکه خط چشم قهوه ای برند کلینیک را مورد استفاده قرار دادید، با استفاده از یک براش سر تخت مقداری سایه قهوه ای روی آن بزنید تا خوب فید به نظر برسد.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی


مرحله بعد نوبت به زدن ریمل چشم می رسد. ما از ریمل کلینیک استفاده کردیم که مژه را بلندتر و حجیم تر نشان می دهد. قبل از زدن ریمل چشم می توانید ابتدا از فرمژه برای حالت دار کردن مژه ها استفاده نمایید. سپس براش ریمل را دقیقا از قسمت بن مژه روی مژه ها بکشید تا همه نواحی آن آغشته به ریمل شود. ریمل زدن روی مژه های پایین پلک را فراموش نکنید؛ چون تاثیر زیادی در بزرگتر جلوه دادن چشم های شما خواهد داشت. اگر مژه های شما از قد و حجم کافی برخوردار نیستند، می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده نمایید.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی


مرحله هفتم آرایش عروسی: زدن رژگونه و هایلایتر


در این مرحله باید از رژگونه مناسب استفاده کنید. ما از رژگونه برند استی لودر استفاده کردیم. این رژگونه خود دارای یک براش است که می توانید از آن برای زدن محصول روی گونه ها استفاده نمایید. اما به طور کلی شما می توانید از سایر انواع براش های مخصوص رژگونه نیز استفاده نمایید. در مرحله بعد نوبت به استفاده از هایلایتر می رسد. هایلایتر دارای تناژهای مختلفی است که می توانید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید. اگر پوست شما دارای تناژ گرم است، می توانید از انواع هایلایترهای بژ یا طلایی استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از هایلایتر نقره ای یا سفید رنگ کمک بگیرید. با همان براشی که هایلایتر را روی استخوان گونه زدید، می توانید روی نوک بینی، بالای لب ها، قسمت شقیقه ها و ... نیز بزنید.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی


مرحله هشتم آرایش عروسی: آرایش لب ها


آرایش لب ها را می توانید با توجه به تناژ پوست و همچنین آرایش کلی چشم ها و رژگونه انتخاب نمایید. ما در این آیتم از خط لب برند مک برای تعیین خطوط دور لب استفاده کردیم. سپس با استفاده از همان مداد داخل لب ها را نیز پر نمایید. با کمک انگشت خود مداد داخل لب ها را فید کنید. برند انتخابی ما برای رژلب نیز مک است. رژلب را به دقت بزنید. توجه داشته باشید که گوشه لب ها نیز حتما باید به رژلب آغشته شوند. در مرحله بعد از یک رژلب مایع شاین دار استفاده کرده و تنها قسمت میانی لب ها را آغشته به آن نمایید. این کار به جذابیت و درخشندگی لب های شما اضافه خواهد کرد.

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروسی


مرحله آخر آرایش عروسی: فیکس کردن میکاپ


ما از اسپری فیکساتور مک برای تثبیت نهایی آرایش عروسی استفاده کردیم. روش استفاده از این اسپری فیکساتور بسیار راحت است. کافیست یک پاف از آن را مقابل چهره خود در فضا بزنید و سپس صورت تان را در آن فضا قرار دهید تا ذرات به آهستگی روی چهره بنشینند. اگر اسپری را مستقیما روی چهره بگیرید و شروع به زدن کنید، ممکن است در مصرف این محصول زیاده روی شود.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

بسیار عالی
بسیار زیبا
بسیار عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: