سه شنبه 15 مهر 1399 - 12:35:50

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای در 5 دقیقه

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم + عکس

نکات سایه چشم و فید کردن آن

 

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای

 

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

آموزش زیرساز آرایش چشم

آموزش کامل سایه چشم اسموکی شاین

انواع مدل های فید کردن سایه چشم

سایه چشم اسموکی با انواع دیگر رنگ ها

 

 

در این آیتم از سایت رژلب، قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه در عرض 5 دقیقه یک سایه چشم اسموکی نقره ای جذاب بکشید. همچنین، به شما یک پالت سایه چشم معرفی خواهیم کرد که قیمت آن تنها 3 دلار است و به راحتی می توانید تنها با استفاده از یک محصول، این سایه چشم جذاب را خلق کنید. پس با ما همراه باشید.


آموزش زیرساز آرایش چشم


قبل از انجام سایه چشم اسموکی نقره ای، ابتدا باید زیرساز آرایش چشم را انجام دهید. محصولات زیادی هستند که در این کار به شما کمک می کنند؛ اما انتخاب ما در این آیتم، کانسیلر مک است. همچنین از براش برند سیگما استفاده و کانسیلر را به خوبی پشت پلک فید کردیم. هنگام انتخاب کانسیلر توجه داشته باشید که رنگ آن طبیعی باشد و اختلاف زیادی با رنگ پوست طبیعی تان نداشته باشد. به طور کلی بهتر است رنگ کانسیلر یک درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست باشد تا چشم ها را درخشان تر و بزرگ تر جلوه دهد. اختلاف رنگی بیش از این باعث مصنوعی جلوه دادن میکاپ خواهد شد.
پس از این که کانسیلر پشت پلک را زدیم، یک پد مخصوص آرایش زیر پلک می چسبانیم تا علاوه بر این که از ریزش پیگمنت های سایه روی پایین پلک جلوگیری نماییم، با کمک دنباله آن بتوانیم سایه چشم را دقیق تر بکشیم. پالت سایه چشم کوچکی که قصد داریم در این آیتم از آن استفاده کنیم، elf نام دارد که قیمت آن 3 دلار است. این پالت دارای 4 رنگ نقره ای، مشکی، قهوه ای متوسط و قهوه ای تیره است و به شما کمک می کند تا یک سایه چشم کامل را با کمک آن پیاده سازی کنید.

 

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای


آموزش کامل سایه چشم اسموکی شاین


ابتدا با استفاده از یک براش سایه متوسط و رنگ قهوه ای متوسط این پالت، اقدام به زدن بیس سایه می کنیم. براش را با حرکات دایره ای حرکت می دهیم و حالت اصلی آن را با استفاده از رنگ قهوه ای معین می کنیم. برای بلند کردن نواحی باریک تر چشم مانند گوشه های کناری چشم می توان از براش کوچکتر استفاده کرد. پس از این که بیس سایه چشم را با استفاده از رنگ قهوه ای متوسط زدیم، از رنگ قهوه ای تیره برای گوشه های داخلی و خارجی پشت پلک استفاده می کنیم.

 

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای

 


توجه داشته باشید که با استفاده از سایه قهوه ای می بایست ابتدا گوشه داخلی و سپس گوشه خارجی پشت پلک را فید کرد. خط پشت پلک را نیز به همین رنگ سایه می زنیم. قسمت میانی پلک دقیقا در بالای بن مژه نباید آغشته به سایه چشم شود و این قسمت را روشن نگه می داریم. در مرحله بعد، انگشت خود را آغشته به سایه چشم نقره ای می کنیم و روی قیمت میانی پشت پلک می زنیم. سپس با استفاده از یک براش سایه چشم تمیز، اقدام به فید کردن این مرحله می کنیم.

 

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای

 


در صورت لزوم می توان مرحله قبل را دوباره تکرار کرد و با استفاده از انگشت، مقدار بیشتری از سایه چشم نقره ای را روی پشت پلک زد. سپس پد زیر چشم را بر می داریم تا ادامه آرایش چشم را نیز انجام دهیم. ما برای کشیدن خط چشم از خط چشم ژلی برند میبلین استفاده کردیم. این محصول را می توانید با استفاده از براش مخصوص خط چشم پشت پلک بزنید.
پس از اینکه خط چشم ژلی میبلین را پشت پلک زدیم و آن را مطابق با سلیقه و فرم چشم ها امتداد دادیم، از خط چشم ماژیکی برند نیکس برای تیره تر کردن خط چشم استفاده کرده و آن را دقیقا روی خط چشم قبلی که کشیده بودیم، قرار می دهیم. خط چشم ژلی رنگ مات و ملایمی دارد و اگر می خواهید خط چشم شما جلوه تیره تری داشته باشد، می توانید از این محصول نیز استفاده کنید. در مرحله بعد از یک مداد چشم تیره برای کشیدن روی لثه داخلی پلک استفاده می کنیم.

 

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای

 


توجه داشته باشید که کشیدن مداد تیره در داخل لثه پایینی چشم باعث می شود حالت چشم های شما ریزتر جلوه پیدا کند. پس اگر تمایل ندارید چشم هایتان ریز جلوه کند یا حالت طبیعی چشم هایتان کوچک است، توصیه می کنیم از مداد چشم سفید استفاده کنید. استفاده از این محصول منجر به بزرگتر به نظر رسیدن چشم ها خواهد شد.


در مرحله بعد، یک براش سر تخت را آغشته به رنگ مشکی پالت سایه چشم می کنیم و آن را زیر پلک پایین می زنیم. سایه مشکی را به خوبی فید می کنیم و چند بار آن را تمدید می نماییم تا زیر پلک به خوبی تیره شود. سپس با استفاده از یک براش سایه چشم دیگر، دوباره مقداری از رنگ قهوه ای متوسط برداشته و روی سایه مشکی پلک پایین می کشیم تا حالت فید و مات پیدا کند. دوباره از خط چشم ژلی برند میبلین استفاده کرده و با استفاده از قلم سر تخت، گوشه های داخلی پلک را نیز خط می کشیم. این کار باعث کشیده تر جلوه دادن چشم ها خواهد شد.

 

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای

 


در مرحله بعد از فرمژه برای حالت دادن به مژه ها استفاده می کنیم. سپس یک لایه ریمل حجم دهنده و بلند کننده می زنیم و اجازه می دهیم کمی خشک شود. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید. مژه مصنوعی را با استفاده از یک موچین بر می داریم و قسمت پشت ریسه آن را آغشته به چسب می کنیم. سپس پشت پلک چسبانده و با پشت موچین کمی روی آن فشار می دهیم تا فیکس شود. توجه داشته باشید که مژه مصنوعی باید دقیقا روی خط بن مژه چسبانده شود. در مرحله بعد دوباره ریمل می زنیم تا مژه های طبیعی به مژه مصنوعی بچسبند و جلوه طبیعی تری ایجاد کنند.
ریمل زدن مژه های پلک پایین را نیز فراموش نکنید که این کار تاثیر زیادی در دشت تر و زیباتر جلوه دادن چشم هایتان خواهد داشت.

 

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای


انواع مدل های فید کردن سایه چشم


فید کردن، بلند کردن و محو کردن، از حمله عباراتی است که برای ترکیب سایه های چشم به کار می رود. بسیاری از افراد مبتدی در حرفه آرایش، نحوه صحیح فید کردن سایه چشم را نمی دانند. فید کردن سایه چشم یک نوع مهارت است که در صورت استفاده صحیح می تواند نتیجه بسیار خوب و حرفه ای را به دنبال داشته باشد. برای فید کردن سایه چشن کافیست از یک براش مخصوص استفاده کرده و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید. بهتر است یک ست براش آرایش چشم برای خود خریداری کنید تا با چند براش سایه چشم خود را بزنید و یک براش مخصوص و تمیز را تنها به عمل فید کردن اختصاص دهید.

برای فید کردن سایه چشم، بهتر است از حرکات رفت و برگشتی استفاده کنید تا رنگ سایه چشم یکدست و یکنواخت باشد. همچنین، بهتر است این کار را به راحتی انجام دهید و هیچ گونه فشاری وارد نکنید. برای فید کردن دو رنگ مختلف سایه چشم، بهتر است از حرکات چرخشی استفاده کنید. این حرکت را به شکل دایره های کوچک و نزدیک به هم انجام دهید تا رنگ ها به خوبی با یکدیگر ترکیب و فید شوند. هر گاه که مرز بین سایه های چشم از بین رفت، کار فید کردن سایه چشم نیز به اتمام رسیده است. از این روش می توانید برای گوشه خارجی پلک استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید که فید کردن به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد که تنها از طریق تکرار و تمرین به دست می آید. فید کردن سایه چشم را تا حدی انجام دهید که تنها مرز بین دو رنگ از بین رفته و تیره و روشن بودن سایه چشم به خوبی نمایان باشد.

 

آموزش سایه چشم اسموکی نقره ای


سایه چشم اسموکی با انواع دیگر رنگ ها


هنگام آرایش چشم اسموکی، شما می توانید از هر رنگ دلخواه همراه با رنگ تیره و مشکی استفاده کنید و لزوما آن رنگ نباید نقره ای باشد. اما انتخاب رنگ مکمل سایه چشم برای آٰرایش اسموکی نیار به دقت بالایی دارد تا بهترین نتیجه حاصل شود. برخی خانم ها در انتخاب سایه چشم مشکل دارند و نمی دانند کدام رنگ سایه برای چشم شان جلوه بیشتری دارد. در ادامه راهکارهایی را برای شما آماده کرده ایم که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب رنگ سایه باشد.


در هنگام انتخاب رنگ سایه چشم همواره به این نکته توجه داشته باشید که رنگ انتخابی از رنگ چشمان خود چند درجه روشن تر باشد. در خصوص چشم های روشن نیز نباید از سایه چشم همرنگ با مردمک چشم استفاده کرد. به طور مثال، اگر چشمان شما به رنگ آبی است، بهتر است به جای استفاده از سایه چشم آبی از سایه های یاسی و بادمجانی استفاده کنید. رنگ های صورتی مایل به قرمز و قهوه ای نیز برای چشمان به رنگ سبز انتخاب ایده آلی محسوب می شوند.


می توانید از چند رنگ سایه برای درخشندگی هر چه بیشتر چشم ها استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که حتما رنگ های به کار رفته از هماهنگی برخوردار باشند. استفاده از سایه های براق که در یک تناژ رنگی قرار دارند، برای شب انتخاب عالی محسوب می شود.


برای آن که سایه چشم تمیزی داشته باشید، زمانی که می خواهید از چند رنگ استفاده کنید بهتر است از چند قلم به کار ببرید تا آرایشتان کثیف نشود. البته این امکان را دارید که بعد از به کار گیری هر رنگ سایه، قلم را تمیز کرده و مجددا مورد استفاده قرار دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: