چهارشنبه 23 مهر 1399 - 12:12:12

ترفندهای آرایشی کوچک کردن بینی با کانتور

 

آموزش کانتور کردن بینی بزرگ و گوشتی

طرز صحیح کانتور بینی

 

ترفندهای آرایشی کوچک کردن بینی با کانتور

 

 

در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم آموزش کانتور بینی با استفاده از کانتورینگ پودری را به شما ارائه دهیم. انواع مختلفی از بینی وجود دارد که هر یک را باید طبق اصول و قواعد خاصی کانتورینگ کنیم. در این مطلب قصد داریم کانتور کردن بینی بزرگ را به شما آموزش دهیم. اگر بینی شما فرم استاندارد دارد یا کوچک است، نیازی به انجام کانتورینگ نخواهید داشت.
در این آیتم ما از سایه پودری قهوه ای مک برای کانتورینگ کردن استفاده کردیم. این محصول دارای تناژ برنزه است اما پودر برنزینگ نیست. همچنین تناژ آن نچرال است و برای انواع پوست ها مناسب می باشد. این محصول را می توانید حتی برای پوست ها تیره تر نیز به کار ببرید. قبل از انجام کانتورینگ صورت ابتدا باید زیرساز آرایشی را انجام دهید. می توانید ابتدا برای متعادل سازی پوست از پرایمر استفاده کنید. اگر پوست شما چرب است، استفاده از پرایمر مناسب کمک می کند تا از بروز چربی بیش از حد جلوگیری کنید.

 

ترفندهای آرایشی کوچک کردن بینی با کانتور

 


سپس از یک فوندیشن متناسب با نوع پوست استفاده می کنیم. اگر پوست نیاز به اصلاح رنگ دارد، می توانید از انواع کانسیلرهای تصحیح کننده رنگ استفاده نمایید. پس از این که زیرساز آرایش پوست را انجام دادیم، نوبت به کانتورینگ بینی می رسد. شما می توانید حتی کانتورینگ بینی را در مرحله آخر از آرایش خود انجام دهید. به این ترتیب که آرایش چشم و لب را نیز انجام داده و سپس در آخرین مرحله از روش کانتور برای کوچک کردن بینی خود استفاده کنید.

 


برای کوچک کردن بینی با کانتور باید از یک براش سر کج استفاده کرد. از این براش می توان برای اطراف تیغه های بینی به راحتی استفاده کرد. بسیاری از افراد کانتورینگ بینی خود را از ابروها شروع به کشیدن می کنند که کار اشتباهی است. برای کانتورینگ بینی باید از گوشه های چشم شروع به کشیدن کنید. در واقع شروع خط کانتور روی تیغه بینی از گوشه های چشم بوده و آن را تا قسمت پایین بینی امتداد می دهیم.

 

ترفندهای آرایشی کوچک کردن بینی با کانتور


در مرحله بعد زیر خط بینی را نیز کمی کانتور می کنیم. اگر بینی شما بدون قوس و حالت گوشتی است، می توانید یک خط افقی روی نوک بینی ایجاد کنید. پس از این که خطوط را ایجاد کردیم، از یک براش تمیز سر تخت برای فید کردن استفاده می کنیم. براش را با حرکات آهسته و دورانی روی کانتور بینی می کشیم.

 

ترفندهای آرایشی کوچک کردن بینی با کانتور


برخی افراد از هایلایتر برای نوک بینی شان استفاده می کنند؛ توجه داشته باشید که هایلایت کردن و به طور کل استفاده از هر رنگ روشن روی صورت، باعث بزرگ تر به نظر رسیدن آن نقطه می شود. بنابراین اگر بینی بزرگی دارید، سعی کنید از به کار بردن هایلایتر بپرهیزید. بهتر است از هایلایتر برای نقاطی از چهره مانند روی استخوان گونه یا گوشه های داخلی چشم استفاده شود تا تمرکز از روی بینی برداشته شود.


شما می توانید از محصولات کانتورینگ کرمی نیز برای کانتورینگ صورت استفاده کنید. اما اگر پوست شما چرب است، توصیه ما به شما استفاده از کانتورینگ پودری می باشد. افراد دارای پوست چرب معمولا اولین نقطه ای از صورت شان که برق می افتد، بینی شان است. برای جلوگیری از این کار توصیه ما به شما استفاده از کانتورینگ پودری است. کانتورینگ پودری به دلیل بافت خشک که دارد، از ترشح بیش از حد سبوم روی پوست جلوگیری می کند و پوست را چرب و براق جلوه نمی دهد.

 

ترفندهای آرایشی کوچک کردن بینی با کانتور

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

بسیار عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: