شنبه 26 مهر 1399 - 10:22:59

آرایش افراد بالای 40 سال

 

آموزش زیرساز آرایشی برای میکاپ افراد بالای 40 سال

استروبینگ صورت برای آرایش افراد بالای 40 سال

 

آموزش آرایش افراد بالای 40 سال

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

 

 

آرایش بالای 40 سال دارای تکنیک های بخصوصی است. معمولا در این سنین پوست روند کاهشی کلاژن سازی را در پی می گیرد و چین و چروک هایی در نواحی دور چشم ایجاد می شود. اگر آرایش افراد بالای 40 سال به طور اصولی و حرفه ای انجام نشود، می تواند حتی چین و چروک ها و خطوط دور پلک را بیشتر نمایان کند. اگر سن شما هم بالای 40 سال است، پیشنهاد می کنیم برای آرایش هر چه بهتر صورت خود مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.


استفاده از درمارولر برای کاهش چین و چروک دور چشم


استفاده از دستگاه درمارولر و همچنین دستگاه کلاژن ساز به شما کمک می کند تا از بروز چین و چروک روی پوست بخصوص در نواحی دور چشم جلوگیری کنید. همچنین، در صورتی که به تازگی خطوطی روی پوست شما نمایان شده، با استفاده از این ابزارها می توانید از شدت آن بکاهید یا حتی به طور کامل آن را برطرف نمایید. برای این کار باید از دستگاه درمارولر خانگی استفاده کنید. همچنین دستگاه درمارولر مخصوص دور چشم نیز وجود دارد که میزان آسیب به این ناحیه حساس را به حداقل می رساند. دستگاه را دور نواحی چشم به آرامی حرکت دهید تا گردش خون افزایش یابد و با تحریک کلاژن سازی، چین و چروک از بین برود. در مرحله بعد از کرم دور چشم استفاده می کنیم.

 

آموزش آرایش افراد بالای 40 سال

 


زیرساز آرایش افراد بالای 40 سال


شما می توانید کانسیلر را قبل یا بعد از فوندیشن به کار ببرید و این موضوع هیچ فرقی ندارد. در این آیتم، مدل دارای دور چشم با نواحی بنفش رنگی است. ما ابتدا باید این نواحی را به خوبی پوشش دهیم و سپس از فوندیشن استفاده کنیم تا دور چشم یکدست و صاف به نظر برسند. برای برطرف کردن میزان کبودی یا بنفش رنگ بودن دور پلک می توان از کانسیلر زرد یا نارنجی استفاده کرد. انگشت خود را به میزان خیلی کم از کانسیلر آغشته کنید و روی ناحیه مورد نظر ضربه بزنید. پس از این که کانسیلر را روی پوست فید کردید، برای جذب بیشتر آن می توانید از بیوتی بلندر استفاده نمایید.

 

آموزش آرایش افراد بالای 40 سال


نکات استفاده از کانسیلر برای آرایش افراد بالای 40 سال


در مرحله بعد باید از کانسیلر به رنگ طبیعی استفاده کنیم. ما از کانسیلر مایع نارس استفاده کردیم. کانسیلر را باید به صورت مثلثی زیر پلک بزنیم و با نوک انگشت فید کنیم. نوک انگشت به دلیل گرمایی که دارد، باعث می شود محصول به خوبی جذب پوست شود. پس از این که کانسیلر را دور پلک فید کردیم، مقداری اسپری فیکساتور را به بیوتی بلندر زده و با آن روی پلک ضربه می زنیم. این کار باعث می شود کانسیلر به خوبی جذب پوست شود و پس از گذشت مدت زمانی، باعث پیدایش خطوط ریز دور چشم نشود.
بیوتی بلندر را نباید روی پوست بکشیم و باید تنها چند ضربه ایجاد کنیم. ابتدا قسمت گوشه های خارجی پلک را با استفاده از بیوتی بلندر ضربه می زنیم و سپس گوشه های داخلی پلک را فید می کنیم. استفاده از بیوتی بلندر آغشته به اسپری فیکساتور به شما کمک می کند تا از پودر فیکس کمتری نیز استفاده نمایید. پس از این که زیرساز دور چشم را به خوبی فید کردیم، یک قلمو تمیز را آغشته به پودر فیکس می کنیم و دور پلک ضربه می زنیم.

 

آموزش آرایش افراد بالای 40 سال


استفاده از تکنیک استروبینگ صورت برای آرایش افراد بالای 40 سال


در تکنیک استروبینگ صورت برای آرایش افراد بالای 40 سال باید از میزان بسیار کمی کانسیلر روشن در نواحی وسط پیشانی، روی بینی و روی چانه استفاده کنیم. سپس با استفاده از بیوتی بلندر این رنگ ها را به خوبی فید می کنیم. نیازی به استفاده از کانسیلر روشن در قسمت بالای گونه ها نیست؛ چون رنگ روشن می تواند چین و چروک های این نواحی را بیشتر نمایان سازد.

 

آموزش آرایش افراد بالای 40 سال


ما در این آیتم از تکنیک های کانتورینگ نیز استفاده نکردیم. به طور کلی، هر چه میکاپ افراد بالای 40 سال ساده و ملایم تر باشد، جلوه زیباتری خواهد داشت. یک نکته دیگر که باید مدنظر داشته باشید این است که استفاده از سایه چشم شاین یا براق نیز باعث جلوه بیشتر خطوط و چین و چروک دور چشم می شود. سعی کنید از محصولات مات بخصوص سایه چشم مات بیشتر استفاده کنید.

 

آموزش آرایش افراد بالای 40 سال

 


آیتم آموزش آرایش افراد بالای 40 سال همین جا به اتمام می رسد. شما هم می توانید این مدل میکاپ را در منزل انجام دهید و نتیجه آن را برای ما کامنت کنید. همچنین، در صورت داشتن هر گونه سوال، آن را از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند. از این که وب سایت رژلب را دنبال می کنید بسیار سپاسگزاریم.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: