پنجشنبه 01 آبان 1399 - 13:06:32

زیرساز گریم مرطوب

 

 

آموزش زیرساز آرایش صورت

آموزش مرحله به مرحله گریم مرطوب

آموزش زیرساز گریم مرطوب

 

 

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند:

 

استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان برای زیرساز گریم مرطوب

نحوه صحیح زیرساز گریم مرطوب

آموزش مرحله به مرحله گریم مرطوب

 

انجام گریم مرطوب بیشتر به افراد دارای پوست خشک پیشنهاد می شود. این گریم یک ظاهر شاینی و باطراوت به چهره می دهد و تجربه بسیار جالبی را برای شما رقم می زند. در ادامه این آیتم از سایت رژلب قصد داریم به آموزش زیرساز گریم مرطوب بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان برای زیرساز گریم مرطوب


در مرحله اول از زیرساز گریم مرطوب باید از کرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کرد. اغلب خشکی پوست با دهیدراته بودن همراه است؛ به همین دلیل می توان از انواع کرم های آبرسان استفاده کرد. بسیاری از افراد گمان می کنند که کاربرد کرم مرطوب کننده با آبرسان یکی است. در صورتی که کاربردهای این دو محصول کاملا مجزا از هم می باشد.
کرم آبرسان منجر به هیدراته شدن و آبرسانی بیشتر پوست می شود. این در حالی است که کرم مرطوب کننده از تبخیر آب روی پوست جلوگیری کرده و پوست را همواره مرطوب و هیدراته نگه می دارد. استفاده از کرم دوکاره مرطوب کننده و آبرسان باعث می شود پوست خشک همیشه شاداب و شفاف باشد.

 

آموزش زیرساز گریم مرطوب


کرم مرطوب کننده و آبرسان را روی کل نواحی پوست می زنیم و با براش خوب فید می کنیم. استفاده از کرم مرطوب کننده باعث می شود یک زیرساز آرایشی خوب برای گریم مرطوب و شاین ایجاد شود. همچنین باعث می شود پوست شما در تمام طول روز شاداب و جوان به نظر برسد. پس از این که از کرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کردیم، مقداری پرایمر روی پوست می زنیم. اگر پوست شما دارای قرمزی و التهاب است، می توانید از پرایمر دارای تناژ بنفش استفاده کنید تا این قرمزی را خنثی کند.

 

آموزش زیرساز گریم مرطوب

 

نحوه صحیح زیرساز گریم مرطوب


کمی صبر می کنیم تا کرم مرطوب کننده و پرایمر خوب جذب پوست شود. سپس از کرم پودر 24 ساعته استفاده می کنیم. ما در این آیتم از کرم پودر برند لانکوم استفاده کردیم. مقداری کرم پودر را روی پوست قرار داده و با بیوتی بلندر فید می کنیم.  برای فید کردن کرم پودر از حرکات ضربه ای بیوتی بلندر استفاده می کنیم.
پس از این که کرم پودر را به خوبی روی پوست فید کردیم، از کانسیلر به رنگ های روشن و تیره برای تکنیک های کانتورینگ و هایلایتینگ استفاده می کنیم. به این ترتیب که کانسیلر روشن را زیر پلک، بالای لب، روی چانه و روی بینی می زنیم. سپس با بیوتی بلندر آن را به خوبی فید می کنیم. توجه داشته باشید که برای گریم میکاپ باید از کانسیلرهای مایع یا کرمی استفاده کرد. در مرحله بعد کانسیلر تیره تر را روی گونه ها، پیشانی و زیر چانه می زنیم. سپس با همان بیوتی بلندر رنگ ها را خوب بلند می کنیم.

 

آموزش زیرساز گریم مرطوب

 

 

آموزش مرحله به مرحله گریم مرطوب


علاوه بر کانسیلر که باید در گریم مرطوب از نوع کرمی و مایع انتخاب شود، رژگونه را نیز باید از نوع کرمی انتخاب و استفاده کنیم. با استفاده از یک براش متوسط، مقداری رژگونه متناسب با رنگ و تناژ پوست را روی گونه ها زده و خوب فید می کنیم. پس از این که رژگونه را روی گونه ها زدیم، از یک پودر فیکس مناسب برای نواحی تی زون و زیر پلک استفاده می کنیم. در مرحله بعد از یک هایلایتر برای قسمت های بالای گونه و همچنین نوک بینی استفاده می کنیم.

 

آموزش زیرساز گریم مرطوب


برای متعادل سازی رنگ پوست صورت می توان از مقداری پودر برنزینگ نیز استفاده کرد. ما در این آیتم از برنزینگ برند توفیسد استفاده کردیم. براش را به محصول آغشته کرده و روی گونه ها و بالای پیشانی می زنیم. سپس از مقداری هایلایتر برای زیر استخوان ابرو استفاده می کنیم. این کار باعث می شود فاصله چشم و ابرو از هم بیشتر دیده شود و همچنین چشم ها شاداب تر به نظر برسند.
باقی مراحل آرایش مانند آرایش چشم و لب را می توانید به سلیقه خود انجام دهید. اما پیشنهاد ما به شما این است که چون گریم مرطوب انجام می دهید، از سایر لوازم آٰرایشی مانند سایه چشم و رژلب براق و کرمی نیز استفاده کنید. مژه ها را حسابی ریمل بزنید تا بلندتر و حجیم تر به نظر برسند. سپس از یک خط لب به رنگ دلخواه برای تعیین خطوط و حجم لب استفاده کنید. ما در این آیتم از رژلب مایع برند مارک جیکوبز استفاده کردیم که شاین است.

 

آموزش زیرساز گریم مرطوب

 


به این ترتیب، زیرساز گریم مرطوب ما به اتمام می رسد. پیشنهاد می کنیم اگر پوست شما هم از نوع خشک است، حتما آن را امتحان کنید و نتیجه را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید. همچنین، اگر هر گونه سوال در زمینه آرایش و زیبایی دارید، آن را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند. از این که وب سایت رژلب را دنبال می کنید بسیار سپاسگزاریم.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

مرسی
ممنون
مطلب جالبی بود
خیلی خوبه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: